Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
buitendat, het is een bekend feit dat AMD-processoren warmer worden dan Intel-processoren, als jij op full load met een temperatuur van 70 graden zit is dat nog steeds geen enkel probleem.. zeg broer, als je niet weet waar je over praat, wees dan stil? |
![]() |
|
Verwijderd
|
het is geen kwestie van winnen.. ze zijn er allebei (in iedergeval op de desktopmarkt) en zullen er allebei blijven ook.. de een zal sneller zijn in de ene benchmark, de ander zal sneller zijn in de andere benchmark.. het is maar net wat je wilt, investeren voor relatief goedkoop spelletjes spelen *NU*, of denken aan de toekomst (en duurder uitzijn).. in het eerste geval kies je voor een AMD (Thunderbird, welteverstaan, MP en XP processoren van AMD zitten qua prijsniveau een stuk hoger), in het laatste geval een Pentium-4..
en ik hoop dat één ding duidelijk is, geen van beiden processoren is slecht.. het is maar net wat je zoekt.. |
![]() |
||
![]() |
Jezus wat een sukkel, je proc opgeblazen toen je er sdram bij gooide?? haha
dit kan helemaal niet wat een newbie je kan beter je bek houden het domme is dat veel mensen denken dat een amd 1.2 net zo snel is als een intel 1.2 maar dit is slechts een aanduiding dit zegt nix over de snelheid Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
sommige mensen
sd ram gehaald kwam thuis deed hem naast de 128 sd ram zetten me comp weer aan en boom! das alles dus hoe wil je dan ooit een newby zijn haha dan is der toch wat fout in je systeem hunk greetz hee broed heb je je msn naam nog steeds zo heb je al weggehaald uit me msn ![]()
||
![]() |
Citaat:
Grietz zo ff in nieuwe spellink gedaan |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
er zijn geen slechte processoren, eht enige wat invloed kan hebben is de chipet.. de VIA chipset is nog relatief nieuw, vandaar dat Windows (o.a.) er standaard niet lekeker mee omgaat.. vanaf Windows XP is dat probleem opgelost en worden er 4-in-1 drivers meegeleverd.. maar dit is geen redene om te zeggen dat AMD slecht is, ik bedoel, de meeste gebruikte (ngo steeds) is de intel-BX chipset, en daar zijn nauwelijks problemen mee.. waarom? simpel, die gaat al een aantal jaren mee ,en Windows heeft zich aan die chipset vanwege zijn populariteit aangepast daaraan.. m.a.w. er is geen slecht produkt meer.. hoewel, de intel 815-chipsetr schijnt weer goed beroerd te zijn qua performance... |
![]() |
||
Citaat:
Inderdaad is geen enkele chip meer slecht, en met het gigantische prijsverschil lijkt me de keuze dus duidelijk: AMD. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
game computer €1100 16meteenvraag | 17 | 01-04-2013 12:06 | |
Software & Hardware |
[Processor] Pentium 5 Delpaulo | 48 | 21-12-2004 14:30 | |
Software & Hardware |
[Algemeen] Intel vs AMD pillbox tales | 74 | 13-09-2004 16:30 | |
Software & Hardware |
processoren vraag.. Talon | 15 | 16-12-2002 19:51 | |
Software & Hardware |
[HCC dagen] Wat ga jij halen? Orion16 | 94 | 28-11-2002 17:23 | |
Software & Hardware |
Wie heeft een Northwood of gaat hem kopen. The twe@ker | 30 | 02-04-2002 18:38 |