Advertentie | |
|
![]() |
|
Vooral in de beginfase is het heel moeilijk. Als je teveel belt o.i.d. kan ze zich geclaimd voelen, maar als je een weekje niet belt kan ze denken dat je niks om haar geeft, wat ook weer een negatieve werking heeft.
Dat is per vrouw weer verschillend, geen touw aan vast te knopen! ![]()
|
Verwijderd
|
Als het wederzijds is, werkt het het beste als je er helemaal voor gaat en gewoon je gevoel volgt. Anderzijds loop je wel een groot risico als het niet wederzijds is.
En over dat geclaimd voelen enzo, als er teveel bij nadenkt kom je enorm afwachtend over. Bijvoorbeeld: Jij: "wanneer zal ik haar bellen? is het nu te vroeg of te laat? is ze wel thuis? argh ik wacht wel" Zij: "wanneer belt ie nou eens?" Jij: "zal ik mijn gevoel volgen als ik bij haar ben of gaat het dan te snel en ben ik te klef?" Zij: "hij doet niks, wat is er mis met mij?" Jij: "ik wil steeds zeggen dat ik van haar hou, omdat ik het zo voel, maar als je het te vaak zegt is het niet meer speciaal" Zij: "waarom zegt hij dat alleen als ik het ook zeg?" .. Veel nadenken sucks bigtime ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
verlangen naar iemand anders 1 keer ikke niet | 47 | 04-11-2004 17:38 | |
Games |
Rainbow Six 3 - Ravenshield YankeeDoodleNYC | 9 | 11-05-2004 13:34 | |
Liefde & Relatie |
vind ze mij wel leuk wop | 16 | 29-04-2003 16:57 | |
Games |
Waarom Spelen Vrouwen/Meisjes geen spellen ? DizZyRicK | 81 | 14-09-2002 19:57 | |
Liefde & Relatie |
Ben ik nou ongeduldig? Tactic | 12 | 19-07-2002 14:38 |