Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
www.zipyourlip.nl |
![]() |
|
![]() |
Ik doe al 3 jaar mee
![]() ![]() Zip Your Lip is overigens een actie van World Vision (site) en ze hebben wel meer goede dingen. Een leuke actie bv is Wereldcadeaus, kan je bv een kip of speelgoed kopen ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
nah. Ik vind het een beetje onzinnig om eens per jaar stil te staan bij mensen die het minder hebben en zodra die dag voorbij is je weer te buiten te gaan aan snoep, chips en andere luzeartikelen. Dan kun je beter iedere dag je eetgewoontjen iets aanpassen en dat soort dingen laten staan.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
ff een vraagje..:
Hoe werkt dat dan? Wat is het voordeel dan voor die derde wereldlanden? Hoe helpen wij hun daarmee? Ik snap heus wel, dat als je dit zelf hebt meegemaakt, dat als je 24 uur uur niks hebt gegeten, dat je dan een beetje snapt hoe zij zich voelen, maar jij kan daarna wel weer eten enzo...zij niet. Dus in principe heeft dan niet veel nut...of zie ik dit verkeerd?
|
hun principes volgens hun eigen site
Duurzame verandering en ontwikkeling in samenwerking met de bevolking, waarbij we ons in het bijzonder richten op de behoeften van kinderen; Humanitaire hulp om mensen te helpen die getroffen zijn door conflicten en rampen; De naleving van de rechten van de mens door te proberen onrechtvaardige structuren, die de armen onder wie we werken benadelen, te veranderen; Strategische initiatieven die de christelijke kerk helpen in de uitvoering van haar taak; Voorlichtingsprogramma's die leiden tot een juist begrip bij het publiek, tot een verantwoord geefpatroon, tot echte betrokkenheid en gebed; Getuige te zijn van Jezus Christus door leven, woord en daad zodat mensen aangezet zullen worden om te luisteren naar de boodschap van het Evangelie.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Trouwens, 24 uur niet eten..alsof je dan ervaart wat mensen met echte honger doormaken.. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
Zip Your Lip tjsa...ikke | 19 | 18-03-2005 18:02 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |