Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder neemt niemand de Paus natuurlijk nog serieus. Het is een seniele oude vent, die binnen enkele maanden dood is (http://www.popecountdown.com/ ![]() Natuurlijk kun je het soort onzin als hij spuit best aanhangen, net als je onzin als 'vrouwen met korte rokjes vragen er zelf om, verkracht te worden' serieus kunt nemen. Maar verwacht dan niet dat jíj op jóuw beurt serieus genomen wordt. |
![]() |
||
Citaat:
![]() integendeel waarom laat hij anders groepjes jongeren die zelfzuchtige meisjes te grazen nemen met hun pik. maarja dat is logisch want zoals gezegd God is HARD ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
@ nare man, nogmaals. als het dan zover is, dat we de witte rook uit de sixtijnse kapel zien opstijgen, waaruit we kunnen concluderen dat we een nieuwe, energieke, jonge paus hebben, houd je dan onderhand op met die achterlijke uitspraken? die uitspraken van de paus zijn niet serieus te nemen omdat hij oud is? geniale beargumentatie, echt. als dat een gegronde uitspraak is, wil ik toch opok even de meisjes afraden ooit noch hun enkels te laten zien op straat, als je de hint begrijpt. en nog steeds, ik ben niet Chistelijk, en of ik uberhaubt een ziel heb...
||
Citaat:
||
Citaat:
en we leven in een andere tijd met andere zelfbeheersingswetten, iemand moet toch de bestraffing voltrekken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik heb echter nu geen zin om de bijbel te doorzoeken om erachter te komen of ik wel of niet gelijk heb.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Welke religieuze plaatsen ben jij geweest? en vertel erover! Donny must die | 66 | 20-07-2005 00:04 | |
Pleiaden en Multidimensionaliteit Rakshasa | 62 | 10-11-2003 19:23 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Vaticaan zegt dat condooms niet beschermen tegen AIDS. Perunda | 79 | 03-11-2003 22:05 | |
De Bijbel is veranderd. Joël | 182 | 13-06-2002 13:02 | |
extraterrestrial life mitsj | 12 | 14-03-2002 12:16 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Gianlorenzo Bernini???? Bibian | 2 | 29-04-2001 10:55 |