Advertentie | |
|
![]() |
|
En waarom haat die leraar jou? Komt dat niet ook een klein beetje door jezelf denk je? En hoe weet je zo zeker dat die leraar jou haat? Heeft ie dat letterlijk gezegd?
Sorry, maar ik bekijk het verhaal altijd wel van twee kanten voor zover dat kan en ik geloof niet dat iemand zomaar van school wordt gestuurd omdat één docent een hekel heeft aan die persoon. En als ook nog het college van bestuur het niet onterecht vindt dat je weggestuurd bent, dan geloof ik je al helemaal niet, sorry. En wat die jongens betreft: die zitten nog op de middelbare school, wat verplicht is. Zij volgen verplicht onderwijs, jij niet, jij bent van school gegaan. En de vraag is ook hoe ze dat onderwijs krijgen.
|
![]() |
De directeur van de school zei dat ik maar beter kon gaan, want ik zou nooit aan het werk kunnen met m'n pet op. Dat ik daar een heel goede reden voor heb kan haar niets schelen: met die pet op moest ik vertrekken.
En hier komt het ergste. Ik had met de docent waarvan ik toen praktijklessen kreeg (de 'goede' van de twee) over m'n pet gesproken. Zij vond het in haar lessen geen probleem, omdat ik er een reden voor heb. Nu het gesprek met de directeur. Zij: 'Die pet moet gewoon af.' Ik: 'Maar ik heb het toch besproken met de praktijkdocenten?' Zij: 'Ze hebben tegen mij gezegd dat ze dat alleen gezegd hebben om van jouw gezeur af te zijn.' Ik: 'Oh...' Daar begreep ik niets van. M'n praktijkdocent (nummer 1) zou nooit tegen me liegen, dat was juist een van de betere docenten. Een week later sprak ik m'n praktijkdocent (1) nog eens. Ik: 'De directeur zei dat voor u die zaak over m'n pet helemaal niet was opgelost, hoe zit dat nou?' Zij: 'Dat is wel opgelost, ik heb er helemaal niet over gesproken met haar.' ![]() De meest logische verklaring is dat praktijkdocent nr. 2 met de directeur gesproken heeft en een raar verhaal heeft verteld. |
![]() |
|
@ azaziël en joopie12
kunnen jullie nou echt niet eens even je gevoelens voor FA opzij zetten en gewoon es reageren? zoniet, reageer dan gvd niet ofzo. @ FA : k vind het wel balen voor je. heb je het erover gehad met iemand? en kun je niet naar een andere school ofzo.. Mja... kent iemand dit? Van school gestuurd worden omdat een leraar je haat? Of omdat je een (heel onschuldige) ziekte hebt? ik herken dit wel maar in die mate is het nog nooit zover gekomen bij mij. mn mentrix vertelde me wel dat maar 1 leraar niets negatiefs van me vond. en dat terwijl k toch dacht dat er nog wel wat meer leraren me niet zo irritant vonden. sommige moeten me daarom ook echt hebben. vorig was dat heel erg. k haalde toevallig goeie punten voor dat vak, en jawel, daar pakte ze me keihard op. misschien weet je dat nog, toen had k in mn naam staan zoiets van : Mevr. Former is een misselijk kutgedrocht!. maar igg, ze zei van : ja en nu zit je wel in die norm van ik haal lekker goeie punten en k doe lekker verwaand het is goed k ga andere vervelen. bij alles wat ik deed was er wel iets negatiefs aan. en dat was zo bij meer leraren/leraressen. en dan vonden ze het heul gek dat k dus ook gewoon geen zin had om daar in mn tijd mee te verdoen als er toch alleen maar negatieve crap op me af kwam. maar zo erg dat k van school af gestuurd word? nee ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Had je door de ziektes ook echt problemen om je opleiding te volgen? Bij mij is dat dus absoluut niet zo. Wat ik heb is niet eng, niet gevaarlijk, niet besmettelijk. In Nederland zijn ongeveer 272.000 mensen die het hebben. Laatst gewijzigd op 09-01-2004 om 20:25. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Bij mij kwam de vertrouwenspersoon aan met 'we hebben een sterk vermoeden dat je wel eens Asperger zou kunnen hebben'. Die vertrouwenspersoon is geen arts. De mensen op jouw school zijn ook geen artsen. Ook zoiets, ja... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je interpreteert btw een post, ik zeg niet dat ze 'op eigen houtje bezig gingen'. Net zo min als dat zij de rol van een arts overnamen. De mensen op mijn school beseffen gelukkig prima dat ze geen arts zijn. (Ik ben uiteindelijk toch met die opleiding gestopt, omdat er geen medewerking was en ik op een gegeven moment te moe was om er nog voor te vechten. Nu heb ik gelukkig wel medewerking vanuit school. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb ruim 5 jaar geen haar op m'n hoofd gehad... Ook geen wenkbrauwen, alles uitgevallen. Nu is het bijna helemaal terug. ![]() Bovendien is dat mezelf verstoppen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De laatste reden vind ik wel een goede reden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wees blij dat jij niet ook thuis les krijgt nu en lekker zelf kan studeren. Volgens mij ben jij niet iemand die zich graag dingen voor laat schrijven, maar juist zelfstandig te werk gaat, omdat je daar veel beter in bent, FA. Haal gewoon je VWO. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar afkraken hoort niet, dat ben ik met je eens. |
![]() |
|
Ten eerste ben je een zeur. Als je je eens een keer neer zou leggen bij wat je leraren zeiden zouden ze je al een stuk aardiger vinden.
Ten tweede is er een simpele oplossing voor je haar. Als je het gewoon allemaal af scheert vallen kale plekken niet op en hoef je geen pet op. Opgelost. Dat je haar als argument voor het verwijderen van school is gebruikt is ongehoord. Dat mag gewoon niet.
||
Citaat:
Volgens mij had je echt geen zin om tot enige vorm van compromis te komen met de leerkrachten als ik je post zo lees. Nu, het blijft sowieso kut voor je, dat begrijp ik. Maar in het vervolg zou ik toch op zijn minst proberen om je aan te passen aan mensen(zelfs in kleine mate, das toch iets), al besef ik dat je ziekte niet bijzonder leuk is.
|
Laat me es raden, hij schold je uit voor een authist en geloofde niet dat je borderliner was
![]() Volgens mij ligt dat heus niet alleen aan de leraar, maar moet je ook ff naar je eigen gedrag kijken ipv gelijk de schuld aan een ander te geven. Zoals jij de indruk op mij legt met je dingen, weet ik bijna wel zeker dat jij over een aantal grenzen heen gedondert bent, zonder het door te hebben. Uitslag: Ga nou eens aan jezelf werken ipv anderen de schuld te geven.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wel fleety boy, ik denk dat wij allemaal wel weten dat jij niet de makkelijkste persoon bent in de omgang, maar als die school jou kwijt probeert te raken met argumenten over je ziekte, dan deugt er iets niet aan die school in mijn ogen. Mensen afkeuren en weg proberen te krijgen met een ziekte is nooit goed te praten.
![]() Maar, nu kun je wel al je tijd aan het vwo examen besteden, en als je dat haalt, wat boeit dan nog die school ![]() |
![]() |
|
![]() |
hmm, ben d'r alleen door blijven zitten, en t heeft nu na 3 jaar nog gevolgen.
t gaat over het vak duits... t was 3 jaar geleden ongeveer, toen ik (voor de eerste keer) op 3 havo zat. We waren een heel erg onrustige klas... hij gaf ons altijd andere proefwerken over andere stof, en zei dan dat we dan maar beter moesten opletten tijdens de les. Ook altijd onverwachste overhoringen. En hij haatte mij het meest, vooral omdat ik een hanekam heb, en omdat ik een pentagram (ondersteboven) om mn nek heb hangen. Ik ben verder geen satanist ofzo, Maar hij gaf dus zoveel slechte punten en zwaardere tellingen dan bij andere klassen. Ook als hij je proefwerk kwijt was, wat regelmatig gebeurde, gaf hij je gewoon een 1 of een 0. We zijn toen met de klas naar de schoolrector gegaan, en die zei dat die leraar zoiets niet doet. ............................. daarna het 2e jaar in de derde klas ging overigens wel goed en ik ging ruim over met een 7 voor duits. en omdat ik havo doe, mag ik kiezen tussen Frans en Duits. En omdat al bekend was, dat diezelfde leraar (die mij haatte 50% van de 4 havo klassen kreeg en dus moest ik frans kiezen. en daar ben ik ook nooit zo goed in. Dus met dat vak gaat t niet zo goed op school... niet zo erg als dat van Fleet Admiral, maar ik voel me daardoor nog steeds genaaid door die k*tleraar |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Dat van die 0 is af en toe ook wel eens het geval bij sommige leerkrachten. (en zo erg is onze school nog niet eens) Nu ja, waarschijnlijk was je leerkracht toch nog gewoon een klootzak. ![]() edit: je bedoelt dat HIJ je proefwerk verloor?...Ok, zoiets kan idd niet in dat geval. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien dat 'dat ras' het 'ras' leerlingen wel om een zelfde soort reden wantrouwd en niet gelooft? Maar goed, mijn vader is ook gedeeltelijk kaal sinds dat hij een jaar of twintig was...maar ik denk toch dat dat heel anders is dan bij FA. Het kort houden is ook wat anders dan alles afscheren, denk ik. |
![]() |
||
Citaat:
wat ie zou kunnen doen is z'n haar kort houden/afscheren en het op die manier dus óók verbergen, maar dan met behoud van z'n plek op school. In beide gevallen verbergt hij z'n kale plekken dus, maar in het tweede geval houdt hij er tenminste nog iets positiefs aan over.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Denk je dat ik dan ooit nog iets ga afscheren? ![]() Heb zelfs overwogen m'n haar tot op de grond te laten groeien, het nooit meer te knippen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() De kale plekken zijn trouwens bijna helemaal weg, en voor de laatste plekjes word ik nu door een dermatoloog behandeld die de landelijke autoriteit op het gebied van deze haarziekte is. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Fleet, ik denk dat je eerst even bij jezelf na moet gaan of dit pet werkelijk de enige reden was om je weg te sturen. In alle posts die ik van jou gelezen heb, heb ik nooit enige vorm van zelfreflectie gezien terwijl dat in veel situaties toch wel handig was geweest. Je wekt bij veel forummers al irritatie op, denk je nou werkelijk dat dat bij docenten dan niet gebeurt? Niemand mag jou van school sturen omdat ze je niet aardig vinden, maar ik denk dat dit iets verder ging dat 'niet aardig vinden'.
Oh, en ik vond je vergelijking met die 2 jongens van 13 en 15 bijzonder slecht. |
![]() |
|
Wie kent Fleet hier in het echt?
In het forum zijn er veel mensen die minder nadenken over wat ze zeggen doordat er toch geen confrontatie aanwezig is. Dus ik zou hem niet op basis hiervan afwijzen. Ik heb niet heel veel posts van hem gezien dus kan niet beoordelen wat ie gepost heeft maar ik denk dat hij in het echt meer nadenkt over de reacties van anderen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En al wist ik alleen maar dingen van het forum, dan nog, ik ken hem ook alleen maar van het forum, dus dat is ook de enige manier om een mening te vormen van iets of iemand, dat is nou eenmaal een nadeel aan internet, daar kan je niks aan veranderen. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Jah, is inderdaad een groot nadeel van internet. Ik wou alleen deze mogelijkheid wegcijferen en als wat jij zegt waar is dan is dat bij deze gebeurd. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Wisselen van school, iemand ervaring? Laaal | 26 | 05-10-2018 13:52 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[Tweewekelijks] Forumpeiling & Tweede Kamerverkiezingen 2012 Martiño | 70 | 08-07-2012 15:49 | |
Algemene schoolzaken |
Geen Diploma Psycho Sickness | 84 | 22-03-2007 21:06 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
marokkaanse jongeren tegenover joden THC1 | 122 | 13-11-2004 13:03 | |
Psychologie |
Faalangst ofzo? Chelle | 49 | 07-12-2002 10:07 |