Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Op zich is het een mooie opsomming van hoe je daar met anderen aan kan werken, maar hoe zou ze het in haar situatie kunnen gebruiken/toepassen?.(ik begrijp het wel, maar ik vraag mij af of de topicstarter het begrijpt)
||
Citaat:
![]() Ontopic; eventueel kun je observeren hoe medestudenten dit in de pratijk uitvoeren? Dan doel ik op 'conversatie starten' en dergelijke.. Wellicht kun je daar suggesties uit opdoen?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ontoppic: Je kan eerst kijken naar andere mensen en dan ook goed opletten op non-verbale communicatie bijv. met het hoofd knikken met ogen reageren, knipoog. Lachen.. Kortom alles wat je niet zegt is non-verbaal. Verder kan je ook oefenene met je vrienden en dan vragen of zij zo willen doen dat jij het gesprek gaande moet houden. Het is een cliché maar het weer werkt nog steeds. Je kan dan opbouwen naar lekker op een terrasje zitten, wat drinken, wat drink je? Enz. enz. Het is wel moeilijk maar oefening baart kunst... |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Nu krijg ik nog begeleiding van een psychiater, maar dat helpt me niet, dus ga ik de groepstheraptie aanvragen. Da's dus iets met sociale vaardigheden, maar 'k wist (weet) niet echt wat te verwachten. Vandaar mijn vraag hierboven ergens. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maar oké...veel plezier! ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
het grote autisme topic Verwijderd | 153 | 04-10-2010 06:05 | |
Liefde & Relatie |
Sociale vaardigheden. fromBALKAN :D | 23 | 24-04-2007 12:31 | |
Liefde & Relatie |
Hard weigeren. N.a.v. Versierd worden - bloopers Draakje83 | 72 | 01-05-2005 20:52 | |
Liefde & Relatie |
fototopic: alle vrijgezellen ^_^ Shitonya | 485 | 25-06-2004 13:35 | |
Psychologie |
Nerds/Geeks en autisme dystopia | 43 | 04-09-2002 07:42 |