Oud 25-08-2004, 14:07
Doodle!
Doodle! is offline
Aangezien ik in korte tijd aardig wat ben afgevallen hangt er nu van alles, buik is nog maar 10 procent ofzo van wat er was. In totaal ongeveer 12 kilo afgevallen door fitness en gezond, niet teveel eten. Maar nu wou ik vragen of iemand mischien weet of er gewoon simpele oefeningentjes zijn om je borst en buik spieren te verstevigen, heb hier dumbels (tot 5 kilo helaas ) en zo'n buikspier oefending. Dus oefeningen tot ik weer naar fitness kan (kan deze maand helaas niet wegens vakantie en dergelijke).

Oud 25-08-2004, 14:34
Frenkpie
Frenkpie is offline
flat dumbell press:

dumbell fly:

Kan je beide ook schuin doen: bankje oid iets omhoog zetten.

Probeer het rustig en gecontroleerd uit te voeren.. en 5 kg is écht te weinig om hypertrophy (spiergroei) te veroorzaken waardoor je lichaam strakker wordt.

Dus.. probeer zwaardere dumbell's te vinden en anders toch écht naar de gym en probeer zware krachttraining te doen. Alleen harde krachttraining en een goed eiwit rijk dieet zorgt ervoor dat je strakker in je huid gaat zitten.

En je valt er meer van af dan cardio omdat het intensiever is (als zwaar traint tenminste).
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 14:36
Doodle!
Doodle! is offline
Citaat:
Frenkpie schreef op 25-08-2004 @ 15:34 :
flat dumbell press:

[afbeelding]

dumbell fly:
[afbeelding]

Kan je beide ook schuin doen: bankje oid iets omhoog zetten.

Probeer het rustig en gecontroleerd uit te voeren.. en 5 kg is écht te weinig om hypertrophy (spiergroei) te veroorzaken waardoor je lichaam strakker wordt.

Dus.. probeer zwaardere dumbell's te vinden en anders toch écht naar de gym en probeer zware krachttraining te doen. Alleen harde krachttraining en een goed eiwit rijk dieet zorgt ervoor dat je strakker in je huid gaat zitten.

En je valt er meer van af dan cardio omdat het intensiever is (als zwaar traint tenminste).
jah ik weet dat 5 kg Véél te weinig is. das kut maarjah alsnog bedankt en ik kan pas einde van de maand weer naar fitness dus nog ff wachten (laat daar wel weer een nieuw schema van maken)
Oud 25-08-2004, 15:34
Verwijderd
opdrukken?
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 16:32
Doodle!
Doodle! is offline
Citaat:
Stradivarius schreef op 25-08-2004 @ 16:34 :
opdrukken?
dat kan eventueel wel
Oud 25-08-2004, 17:28
Hulk
Hulk is offline
voor buikspieren zijn er minstens 10 topics. dus ff zoeken naar sit-ups.
als je je borstspieren echt wil trainen heb je inderdaad zware gewichten nodig, met push-ups worden ze wel sterk maar ze groeien niet bijzonder hard.

edit:
Citaat:
De meest emensen doen pushups ook echt heel erg verkeerd, je armen moeten recht onder je schouders zijn en elke keer moet je langzaam naar beneden gaan terwijl je uitademt. JE KIN EN BORST MOETEN ALLEBIJ OP DE GROND KOMEN EN JE ELLEBOGEN TEGEN JE LICHAAM AAN. Dan ga je weer langzaam omhoog totdat je armen volledig gestrekt zijn, je rug en bil de hele tijd spannen en altijd vooruit kijken.

Laatst gewijzigd op 25-08-2004 om 17:39.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 17:32
Frenkpie
Frenkpie is offline
die pushups die hij uitvoert zijn meer gericht op de triceps. Wanneer je je ellebogen naar buiten gaat, richt je meer op de deltoids en pecs.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 17:37
Hulk
Hulk is offline
ja armen ongeveer 2 keer schouderbreedte en dan ellebogen helemaal naar buiten.
Maar op het plaatje wordt de borst ook goed getraind, ik denk dat als je gaat opdrukken je het beter meteen goed kan doen
Oud 25-08-2004, 21:42
MightyDuck
MightyDuck is offline
Citaat:
jeffsen_88 schreef op 25-08-2004 @ 15:36 :
jah ik weet dat 5 kg Véél te weinig is. das kut maarjah alsnog bedankt en ik kan pas einde van de maand weer naar fitness dus nog ff wachten (laat daar wel weer een nieuw schema van maken)
Beetje slappe huid van het cutten trekt vanzelf bij maak je niet druk. Wil je groeien, dan gewoon je dieet aanpassen om je klem vreten. Simpel
Oud 26-08-2004, 07:59
Doodle!
Doodle! is offline
begin september ga ik weer gewoon naar de sportschool en dan laat ik daar ook een schema maken, maar bedankt in iedergeval! :

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten