![]() |
|
![]() |
wetenschappers lijken nu geestenverschijningen (en andere 'paranormale' zaken?) te kunnen verklaren
lees en huiver ![]() Laatst gewijzigd op 11-08-2004 om 23:28. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() nee. maar hij heeft wel gelijK! |
![]() |
|
in de kijk stond ook een artikel over spoken. Het schijnt dat een geluidgolf 19 Hz vreemde effect op mensen kan hebben.
een linkje naar de bron van het artikel in de kijk: klik hier
||
Citaat:
![]() Het lig ertrouwens aan hoe goed je gehoor is, een gemiddel mens kan tot 20 Hz horen.
||
![]() |
Citaat:
Ik kan me zelf nog iets herinerren over 12 Hz.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik dacht vanaf. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
maar 1 procent niet. En die ene procent is nog een mooi aantal waarnemingen... Hoe verklaar je die?
||
LoL we hebben het over hertzjes.
De mens begint to horen bij 20HZ ongeveer, de een iets lager da ander iets hoger. Iemand hier bekend met de brainwave generator?? www.bwgen.com Hiermee krijg je met behulp van binary beats tonen van 0 tot 19 Hz in je hersens. Door deze tonen kun je alle effecten en gevoelens krijgen die je je maar kan wensen. Ik heb de schilderijen van de muur af zien lopen, ben spontaan in slaap gevallen, heb me lijf onder de beestjes gehad, en nog veel meer dignen. Citaat:
http://www.bwgen.com/presets.htm als je hier gaat zoeken kun je er vast wel een vinden waar je geestverschijningen /halicunaties van krijgt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Het is het beroep van een wetenschapper om te verklaren, met jouw redenatie zou er geen god/Allah/ik vergeet er vast nog 1 bestaan, misschien is dat ook zo. Maar quantum mechanica kan ook nog niet helemaal verklaart worden dus dat bestaat ook niet? ik hou van een discussie dus ik ga ff beiden kanten op ![]()
Laatst gewijzigd op 30-08-2004 om 18:36. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wetenschap zegt helemaal niet dat er geen god kan zijn. Ik zeg ook niet dat er geen god kan zijn. En de kwantum mechanica is wel verklaart.
||
Citaat:
||
Citaat:
Daarom vind ik dit altijd doelloze discussies die nergens toe leiden uiteindelijk en hou ik me er altijd het liefst buiten. Laat mensen lekker geloven wat ze willen. Als je wilt geloven in de wetenschappelijke 'bewijzen' dan doe je dat, kies je ervoor om dat niet genoeg bewijs te vinden en blijf je geloven in je eigen ervaringen of die van een ander, dan doe je dat. Ik vind het allemaal best.
||
Citaat:
![]() als je er niet in geloofd, mij best. logisch dat je er niet in geloofd, vooral als je een beetje simpel ben ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Nee, dan sluit ik de mogelijkheid dat het wel bestaat niet uit. Pas als ik er zelf ervaring mee heb, DAN geloof ik erin.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Spookverhalen! Tim OJ | 13 | 23-02-2014 20:45 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Waarom bestaat er geen god? wolle19 | 500 | 23-03-2011 22:30 | |
Argumenten om het vermeende bestaan van hogere machten te ontkrachten/ontkennen Mobius | 167 | 26-04-2008 00:20 | |
Het toevallige lot? Fade of Light | 108 | 23-02-2005 23:56 | |
Het bewustzijn = ??? Artemis | 36 | 08-12-2002 21:15 | |
Software & Hardware |
Hoaxen zijn weer op ronde Frida | 9 | 19-05-2002 20:55 |