Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
mijn problematiek is o.a moeite met mensen omgaan. het gedrag er tegen over, geen mening kunnen geven. ben bijna altijd depressief maar de ene keer erger als de andere keer, en als het erger is ben ik meestal ook psygotisch bij. (licht) er zijn nog veel meer dingen, maar kom ik nu ff niet op!
||
Citaat:
![]() Zelf kan ik ook wel tegen commentaar op mezelf, maar als ik de commentaar onterecht vind, ken je me niet. Ofwel gooi ik dan direct veel terug in het gezicht ofwel kan mijn tegenspeler wat dagen later een spreekwoordelijk mes in de rug vinden. Een psychiater mag in geen geval liegen, en ik hoop dat alles wat gezegd wordt overwogen is. BTW, als je die vrouw nog hebt voor therapie moet je haar maar gwoon rechtuit vragen waarom ze het priveleven van anderen zommar doorroddelt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Volgens mij niet. Ik kan jouw gedachten mbt 'die man vertrouw ik niet' alleen niet volgen. En ik vind dat je mensen soms ook een kans moet geven. Niet meteen door je hele hebben en houden op tafel te gooien, je kunt met kleine dingentjes beginnen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Langs je huisarts gaan lijkt me sowieso wel verstandig. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
wat zou jij doen met alle toetsen van de school? gewooniemand!!! | 7 | 16-02-2012 10:49 | |
De Kantine |
Wat zou jij doen? Dr. Korsakov | 56 | 29-05-2007 16:15 | |
De Kantine |
wat zou jij doen? Legend Of Rusj@ | 63 | 28-06-2005 22:53 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wat zou jij doen? LaResistance | 25 | 26-05-2004 12:54 | |
Liefde & Relatie |
tegenwerking moeder, wat zou jij doen? Help! CoveredEyes | 18 | 01-09-2003 07:01 | |
Liefde & Relatie |
wat zou jij doen?? charly not | 2 | 12-04-2002 19:00 |