Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Plus eerst met je vader gaan praten voordat je misschien wel overhaast naar je moeder gaat. Ik neem aan dat je best wel kan zien of je vader tegen je liegt over de zaak, leg het hem voor (heb je het gezien dan btw?) en vraag hem eens helder na te denken over de situatie. Als je je moeder erop aanspreekt, kun je moeilijk de situatie zo laten lopen dat ze n'iet boos wordt ![]() Omdat je gewoon te weinig info hebt en ze dan zegmaar de kans krijgt te gaan speculeren en verkeerde conclusies te trekken. 'Pa, ik heb je gezien, in de stad. Met een blonde vrouw'... 'Pa, ik ben niet gek'. -'Het is niet wat je denkt dat het is / *zucht* / Ik wil het er niet over hebben'. 'Denk eens goed na met waar je mee bezig bent, en wat je ons aan kan doen als dit verkeerd loopt. Scheid dan liever van ma, ipv sneaky doen'. of bvb ![]() 'Je krijgt een maand er wat aan te doen, gebeurd dit niet ga ik persoonlijk naar ma ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien toch nog eens met hem praten wat hij dan wil dat jij doet. En dan ook zeggen hoe jij er over denkt. Hij kan moeilijk van je verlangen dat je over zo iets liegt tegen je moeder... |
![]() |
|
I have been there...
en het eerste dat ik gedaan heb is het me moeder vertellen. als het jou zou gebeuren, zou je het toch ook willen weten?! en als je moeder er later achter komt dan heb jij het zeker gedaan. nee, je vader maakt de fout. je kan het beste het toch voor je moeder kiezen, zij is het slachtoffer en ik wou toen ik daar wa toch echt dat zij het wist. hoeveel pijn het haar ook deed, anders had ze t later geweten... je mag me altijd PM en als je het er nog over wil hebben, of me toevoegen op msn: illie@dolfijn.nl
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
en dat terwijl ik em praktisch betrapt had, dus..
Laatst gewijzigd op 22-11-2004 om 12:38. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, dat terzijde verder ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je kunt dit echter zelf in zo verre controleren dat je wanneer je het idee hebt gevoelens voor iemand te krijgen, diegene gaat ontwijken en er verder niets mee doet, dan gaat het vanzelf wel weer weg. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Je kan echter zelf de beslissing maken over wat je daarmee doet. (doe je niks met die verliefdheid, of stop je met je huidige relatie en stort je jezelf op je verliefdheid?)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
(BELANGRIJK!) Vriendin's vader gaat vreemd. Verwijderd | 9 | 19-07-2014 18:35 | |
Liefde & Relatie |
Mijn vader gaat vreemd Sneeuwwitje | 90 | 17-08-2012 05:41 | |
Liefde & Relatie |
affaire justmexi | 19 | 06-07-2012 04:13 | |
Liefde & Relatie |
vader gaat vreemd.. SunnySonja | 18 | 30-07-2010 13:22 | |
Liefde & Relatie |
vader gaat vreemd A red rose | 42 | 20-07-2007 23:14 | |
Psychologie |
altijd ongelukkig Celine88 | 22 | 21-01-2005 17:15 |