Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-03-2002, 18:46
FiReMiSs
FiReMiSs is offline
wat doen jullie als jullie je vriend/vriendin missen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-03-2002, 18:50
AMDFreak
AMDFreak is offline
bellen
of w88 totdat ze online komt op msn
Oud 17-03-2002, 18:51
lady_x
lady_x is offline
Dan ga ik denken aan de leuke momenten die we gehad hebben en dan voel ik me stukken beter
Of soms als ik hem te veel mis en onzeker ben, ga ik me slecht beginnen voelen en dan krijg ik geen hap meer binnen
Oud 17-03-2002, 18:52
Dolphin 's Cry
Dolphin 's Cry is offline
Hem smsen, triestige muziek opzetten, hopen dat het vlug terug weekend is, i-netten, gewoon aan hem denken, ...
Oud 17-03-2002, 18:56
KrizzZzZZzzjE :P
KrizzZzZZzzjE :P is offline
ach ik mis haar al heeel lang...
maar ik heb meer zin om haar weer te zien dan dat ik haar mis
ik doe gewoon posietief blijve en vil denken aan mijn lief...
Oud 03-04-2002, 13:44
ZzZzJaNtAlZzZzkiE
ZzZzJaNtAlZzZzkiE is offline
dat komt meestal juist door dat ik aan dat lievugge jongetje denk het missen ... wel koel eigeluk...mja......we zien elkaar snel weer vink ook veel leuker umm leuker dan missen dan hehe

[Dit bericht is aangepast door ZzZzJaNtAlZzZzkiE (03-04-2002).]
Oud 03-04-2002, 13:48
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
Dolphin 's Cry schreef:
Hem smsen, triestige muziek opzetten, hopen dat het vlug terug weekend is, i-netten, gewoon aan hem denken, ...
Oud 03-04-2002, 15:02
seven
seven is offline
ik moet de mijne nu 5 dagen missen. dat lijkt misschien weinig, maar ik ben benieuwd hoe ik het vol ga houden.

dus aan het eind van de 5 dagen kom ik r nog op terug.

xs
Oud 03-04-2002, 15:57
Dorus
Dorus is offline
bellen en afleiding zoeken
Oud 03-04-2002, 16:26
~*InDo SHorTy*~
~*InDo SHorTy*~ is offline
ik ga hem bellen, telkens smsjes sturen, mailen enz enz...
Oud 03-04-2002, 16:30
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
~*InDo SHorTy*~ schreef:
ik ga hem bellen, telkens smsjes sturen, mailen enz enz...

En dat vind hij (*kijkt naar 'telkens'*) niet irritant worden na verloop van tijd?
Oud 03-04-2002, 18:46
lake bodom
lake bodom is offline
mis hem nu al 2.5 week.. en dat zal veel langer worden, want t is uit... en wat ik doe. niks natuurlijk... op zoek naar iemand anders
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 20:25
highlight
highlight is offline
hem een heel lang mailtje sturen, of hem bellen.... (toch leuk, ff die nieuwe dingetjes uitproberen )
Oud 03-04-2002, 20:54
Yolcu
Yolcu is offline
Hem bellen of als dat niet kan (als hij op school is, of het is al heeel laat 's avonds/'s nachts) dan zet ik een lekker zwijmelliedje op en dan ga ik lekker denken aan alle leuke dingen die we hebben meegemaakt en aan alle leuke dingen die we nog zullen gaan meemaken en dan ben ik vlieft
Oud 03-04-2002, 21:33
xxx_anouk_xxx
xxx_anouk_xxx is offline
Missen doe ik hem eigenlijk constant.. ook nu nu ik met hem praat op msn. En in bed.. pff.. en ik doe dr niets aan.. ga gewoon leuke dingen doen in de weekenden, en stort me op school. Ga aan hem denken, en bidden dat deze komende 23 dagen heel snel om gaan..

kus
Oud 03-04-2002, 22:34
YoungSimba
YoungSimba is offline
Als ie niet online is en ik niet echt een aanleiding heb 'm te bellen (behalve dan dat ik 'm mis), blijft er niet veel anders over dan me gewoon kut voelen.

Afleiding is dan natuurlijk de oplossing. Lukt meestal wel, maar niet altijd. En ondertussen blijft dat gevoel van missen altijd wel een beetje op de achtergrond sluimeren.

Ook als we samen zijn, kan ik 'm nog missen. Tenminste, zo voelt het. Eigenlijk mis ik dan datgene wat we niet hebben (een relatie die verder gaat dan vriendschap).

Laatst gewijzigd op 03-04-2002 om 22:39.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 09:02
Verwijderd
ik en m'n vriend zijn ondertussen een jaar samen, we kunnen elkaar wel ff missen hoor... ik weet m'n dagen perfect te vullen zonder hem, en voor hem geldt hetzelfde. in 't begin heb je altijd wel zo iets van, 'ik wil altijd bij hem zijn', maar eens dat je elkaar echt gewoon bent... neuh, missen doe ik hem niet echt meer, die paar dagen per week dat we elkaar niet zien. ik denk heel vaak aan hem, en zijn foto zit tussen m'n agenda, en in m'n pennenzak en tussen m'n boek als bladwijzer, en ik kijk uit naar de dagen waarop ik hem wél zie, maar... hij is gewoon altijd bij mij... ik heb geen reden om hem te missen...
en nou ga ik een sigaretje roken. dat had ik mezelf daarjuist al beloofd.

ciao
*blue*
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 09:49
Verwijderd
Hey

Ik ga dan huilen, naar buiten staren, beetje denken aan de leuke dagen die ik altijd met hem heb...en tsja.... verder niet zo veel...

Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 09:54
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
*blue angel* schreef:
ik en m'n vriend zijn ondertussen een jaar samen, we kunnen elkaar wel ff missen hoor... ik weet m'n dagen perfect te vullen zonder hem, en voor hem geldt hetzelfde. in 't begin heb je altijd wel zo iets van, 'ik wil altijd bij hem zijn', maar eens dat je elkaar echt gewoon bent... neuh, missen doe ik hem niet echt meer, die paar dagen per week dat we elkaar niet zien. ik denk heel vaak aan hem, en zijn foto zit tussen m'n agenda, en in m'n pennenzak en tussen m'n boek als bladwijzer, en ik kijk uit naar de dagen waarop ik hem wél zie, maar... hij is gewoon altijd bij mij... ik heb geen reden om hem te missen...
Vind ik wel mooi stukje
Oud 04-04-2002, 20:59
RottenApple
RottenApple is offline
Dan ga ik naar buiten kijken en nadenken over hem...zucht...
(Ik mag namelijk niet meer bellen van mijn ouders en hij weet volgens mij niet hoe zijn telefoon werkt )
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten