Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En dat vind hij (*kijkt naar 'telkens'*) niet irritant worden na verloop van tijd?
|
![]() |
Hem bellen of als dat niet kan (als hij op school is, of het is al heeel laat 's avonds/'s nachts) dan zet ik een lekker zwijmelliedje op en dan ga ik lekker denken aan alle leuke dingen die we hebben meegemaakt en aan alle leuke dingen die we nog zullen gaan meemaken en dan ben ik vlieft
![]()
|
Missen doe ik hem eigenlijk constant.. ook nu nu ik met hem praat op msn. En in bed.. pff.. en ik doe dr niets aan.. ga gewoon leuke dingen doen in de weekenden, en stort me op school. Ga aan hem denken, en bidden dat deze komende 23 dagen heel snel om gaan..
![]() kus
|
Als ie niet online is en ik niet echt een aanleiding heb 'm te bellen (behalve dan dat ik 'm mis), blijft er niet veel anders over dan me gewoon kut voelen.
Afleiding is dan natuurlijk de oplossing. Lukt meestal wel, maar niet altijd. En ondertussen blijft dat gevoel van missen altijd wel een beetje op de achtergrond sluimeren. Ook als we samen zijn, kan ik 'm nog missen. Tenminste, zo voelt het. Eigenlijk mis ik dan datgene wat we niet hebben (een relatie die verder gaat dan vriendschap).
Laatst gewijzigd op 03-04-2002 om 22:39. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik en m'n vriend zijn ondertussen een jaar samen, we kunnen elkaar wel ff missen hoor... ik weet m'n dagen perfect te vullen zonder hem, en voor hem geldt hetzelfde. in 't begin heb je altijd wel zo iets van, 'ik wil altijd bij hem zijn', maar eens dat je elkaar echt gewoon bent... neuh, missen doe ik hem niet echt meer, die paar dagen per week dat we elkaar niet zien. ik denk heel vaak aan hem, en zijn foto zit tussen m'n agenda, en in m'n pennenzak en tussen m'n boek als bladwijzer, en ik kijk uit naar de dagen waarop ik hem wél zie, maar... hij is gewoon altijd bij mij... ik heb geen reden om hem te missen...
en nou ga ik een sigaretje roken. dat had ik mezelf daarjuist al beloofd. ciao *blue* |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Vervolgverhaal op Kruistocht in spijkerbroek Aqualia | 0 | 13-04-2013 19:16 | |
Liefde & Relatie |
Je vriend(in) missen en je kut voelen. LJV | 23 | 06-11-2006 14:25 | |
Liefde & Relatie |
Hoe weet je of je echt die persoon mist of gewoon 'een vriendje/vriendin'??? Sjaan | 15 | 11-12-2005 16:51 | |
Liefde & Relatie |
Hoelang moet jij je vriend(in) missen deze vakantie? BrunetJuh | 101 | 15-08-2005 16:09 | |
Liefde & Relatie |
Ben jij wel eens bij je vriend(in) als hij/zij er niet is? Daantje_0705 | 37 | 05-09-2004 20:19 | |
Liefde & Relatie |
Waarom is verkering met broer/zus van je vriend/vriendin 'not done'? Severus | 13 | 26-01-2003 21:55 |