Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-12-2004, 18:20
teddybeerke
teddybeerke is offline
Hoi

Heb een klein probleempje, het zit namelijk zo:
Ik heb van een vriend van mij gehoord dat een andere jongen mij echt heel leuk vindt en mij echt ziet zitten. Ik vind hem wel lief enzow... maar ik ben eerlijk gezegd nog niet zo over mijn ex heen, das ondertussen bijna een half jaar geleden maar toch.

Nu had ik het daarover gehad met een goede vriendin van mij en ik vond da ik de jongen die mij graag had dan gewoon "gebruikte" om mijn ex eindelijk te kunnen vergeten en dat vond ik niet eerlijk tov hem. Zij ging hier zo ongeveer mee akkoord.
Daarstraks heb ik het er dan maar nog es met mijn beste vriend over gehad en hij vond niet dat ik hem dan "gebruikte" hij zei dat ik zowiezo door moest met mijn leven en als die jongen daarbij kan helpen dat da des te beter is.

Nu weet ik het helemaal nie meer, ik ben volledig in de war...

Wat vinden jullie, want ik weet nu al da ik er niet alleen uitkom...

xxx
Oud 07-12-2004, 18:21
Drez
Drez is offline
Als jij er niet aan toe bent moet je het niet doen.
Oud 07-12-2004, 18:23
Dobomobo
Dobomobo is offline
ik sou alleen met hem nemen als je ook daadwerkelijk op hem bent... als je het aleen doet voor je verdriet ..doe het dan niet.. ga wat leuks doen met je vriendin ofso.. bedenk een dat jij die jongen was.. dat zou jij tog ook niet leuk vinden ofwel?
Oud 07-12-2004, 18:24
Cookie
Cookie is offline
het kan je helpen...maar als je het nu niet ziet gebeuren dat je verliefd op hem bent/wordt dan gebruik je hem niet maar dan bedrieg je m min of meer.....je liegt iig tegen hem.
Oud 07-12-2004, 18:45
Envy
Envy is offline
Als jij niet verliefd op hem bent moet je het niet doen, dan gebruik je hem niet maar bedrieg je hem wel.

Tenzij het je alleen om even zoenen enzo gaat, en dat is in dit geval (omdat je weet dat hij jou zo leuk vindt) wel een beetje lullig, ja.
Oud 07-12-2004, 20:28
Sitroentje
Sitroentje is offline
Als jij echt verliefd bent op iemand, zou je toch ook niet willen dat die ene gewoon met je begint om zijn/haar ex te vergeten of om gewoon iemand te hebben? Ik vind dat als je niet echt verliefd bent op iemand, dat je daar dan ook niets mee moet beginnen... Misschien beetje ouderwets, als ik sommige mensen hoor

Je kan bijvoorbeeld hem wel zeggen dat je hem leuk vindt enzo, maar dat er nog geen gevoelens zijn, en dat je wel eens met hem wilt afspreken om te zien wat dat geeft...
Oud 07-12-2004, 20:36
Verwijderd
Doe wat je zelf wil, in plaats van te twijfelen tussen wat de ene vriend wil en wat de andere vriendin wil.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2004, 20:51
WolterB
WolterB is offline
Als jij je er niet goed bij voelt moet je het niet doen
Oud 07-12-2004, 20:53
Verwijderd
Als je een ander neemt dan ben je wel sneller over je ex heen.

Edit: tenminste, dat is hoe ik mij inleef in de situatie.

Laatst gewijzigd op 08-12-2004 om 14:26.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2004, 22:48
Suusjuhh
Suusjuhh is offline
Ja moeilijk, maar als je denkt dat het iets kan worden dan zou ik het doen.. Misschien heb je juist dat nodig om over je ex heen te komen. Het moet toch een x gebeure ja toch.. En als je die jongen echt leuk vind gebruik je hem niet vind ik..
Oud 08-12-2004, 00:02
- DeJa - Vu -
- DeJa - Vu - is offline
Citaat:
dReZ schreef op 07-12-2004 @ 19:21 :
Als jij er niet aan toe bent moet je het niet doen.
Oud 08-12-2004, 08:49
Verwijderd
het heeft toch geen zin een relatie te beginnen met iemand die je niet leuk vindt? En al helemaal niet om over iemand heen te komen..
Met citaat reageren
Oud 08-12-2004, 10:01
miekmuis
miekmuis is offline
Ik heb ook een relatie terwijl ik nog niet over mijn ex heen ben. Mijn ex heeft me heel veel pijn gedaan en dat ben ik nogsteeds aan het verwerken, maar ik weiger dat mijn leven zo te laten beïnvloeden. De relatie gaat ook prima, op een paar kleine moeilijkheidjes na. Als je die jongen echt leuk vindt kun je er dus best gewoon voor gaan.
Oud 08-12-2004, 10:11
Reem
Reem is offline
Ben je nog niet over je ex heen omdat hij je pijn heeft gedaan en je je dus heel erg gekwetst voelt, of is het puur dat je hem heel erg mist?
Want als je nog steeds naar je ex verlangt, heeft het denk ik weinig zin om iets met die 'nieuwe' jongen te nemen, omdat hij jouw ex niet kan vervangen. Je moet eerst zelf over je ex heen komen; dat kan een andere jongen niet voor je doen. Maar als je nog steeds heel erg verdrietig bent omdat ie je gekwetst heeft en je bent verliefd op die nieuwe jongen: ga die nieuwe relatie aan.
Oud 08-12-2004, 16:57
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
je moet iemand echt leuk en lief vinden wil je iets met hem beginnen. Anders ben je niet zo aardig en oprecht...
Oud 08-12-2004, 17:52
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
je moet iemand echt leuk en lief vinden wil je iets met hem beginnen. Anders ben je niet zo aardig en oprecht...

Ja! Je zou zelf toch ook niet gebruikt willen worden?
Met citaat reageren
Oud 08-12-2004, 18:01
Balance
Balance is offline
Óf je vertelt die jongen eerlijk dat je nog niet over je ex heen bent en dat je dus niet weet hoe het zal lopen óf je begint er niet aan omdat het niet eerlijk is tegenover hem.
Dat is hoe ik het zie.
Oud 08-12-2004, 18:19
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Ja, dat kan natuurlijk ook. Wees eerlijk en zeg: joh, ik zit nog met mijn ex. Maar laten we het PROBEREN!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten