Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-05-2002, 20:19
*InANna*
*InANna* is offline
Hebben jullie nou ook niet zo'n behoefte aan een vriend (voor de jongens vriendin) als jullie weer vrijgezel zijn?? NOu ikkkke wel! Maar als je opzoek gaat vind je natuurlijk juist weer net niemand... snik.. is niet leuk! xxx my
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-05-2002, 20:22
Aurora
Aurora is offline
Ik ken het gevoel.. ik denk dat iedereen dat wel eens heeft Op sommige momenten mis je gewoon een arm om je heen en iemand waarmee je kan praten en knuffelen.. tja.. zoeken helpt inderdaad niet neej.. maar op een dag.. komt alles wel goed
Oud 25-05-2002, 22:20
luckyleo
luckyleo is offline
Open date sollicitatie?
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 22:22
Verwijderd
Ohja. Vervelend is dat. Je hebt niet echt je zinnen gezet op een bepaald persoon, maar je wilt gewoon de rust, de geborgenheid, de zekerheid van een vaste vriendin. Erg lastig, vooral als er zich geen gelegenheden voordoen.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 22:29
Verwijderd
heb ik ook.
maar meestal kom ik dan juist iemand tegen op een moment dat ik het helemaal niet verw8!
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 01:48
Verwijderd
Grappig, ik nooit.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 10:58
Verwijderd
je hebbik ook op het moment
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 16:16
smartino-tje
smartino-tje is offline
Hey, ik heb nu wel een vriendje, maar in de tijd dat ik vrijgezel was vond ik het helemaal niet zo erg hoor. Is toch ook wel lekker dat je uit kunt gaan met het idee dat je lekker vrij bent...? Al moet ik toegeven dat het heerlijk is dat je wel de zekerheid hebt dat er altijd iemand voor je is...
Oud 26-05-2002, 16:21
stout!
stout! is offline
Citaat:
nare man schreef:
Grappig, ik nooit.
exactly my thought ...

Tuurlijk vind ik het leuk als het gebeurt en soms mis ik het ook wel, maar ik heb toch zo'n idee dat het allemaal wel goed komt als ik er weer aan toe ben. Dus het maakt nu niet zoveel uit. En verder, ik heb het nu ook wel heel erg naar mijn zin zonder vriendje dus hij moet wel iets kunnen toevoegen qua geluk (of zeg ik nu weer iets heel raars?).
Oud 26-05-2002, 16:26
Verwijderd
Nou tis niet zozeer dat ik per sé weer iemand wil. Ik mis gewoon het gevoel dat er iemand van je houdt, dat iemand je nodig heeft. Het is gewoon lastig om niet meer rond te kunnen lopen met de gedachte dat er iemand op je wacht, dat er iemand van je houdt.
En ja het zou fijn zijn om het wel weer te hebben maar ik zit er niet echt om te springen. Ik weet niet hoe je het uit moet leggen..

Ik mis het wel maar op dit moment (Zeker dit moment) zit ik niet te wachten op een ander eigenlijk..
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 16:28
stout!
stout! is offline
Hoe gaat het nu?
Oud 26-05-2002, 20:06
*InANna*
*InANna* is offline
Ja precies, je mist gewoon iemand die van je houd, die je weer blij maakt als je het moeilijk hebt, waar je op kunt vertrouwen. Want ik heb de laatste tijd wel gemerkt dat er veel jongens rondlopen die je niet kunt vertrouwen.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 21:22
vuurvliegje
vuurvliegje is offline
Citaat:
smartino-tje schreef:
Hey, ik heb nu wel een vriendje, maar in de tijd dat ik vrijgezel was vond ik het helemaal niet zo erg hoor. Is toch ook wel lekker dat je uit kunt gaan met het idee dat je lekker vrij bent...? Al moet ik toegeven dat het heerlijk is dat je wel de zekerheid hebt dat er altijd iemand voor je is...
Ja
Oud 26-05-2002, 21:44
ABrules
ABrules is offline
Nope nooit last van gehad.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 21:56
mickael
mickael is offline
Citaat:
ABrules schreef:
Nope nooit last van gehad.
en jij bent zeker een BOER uit Eindhoven
Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 21:00
Jessica K.
Jessica K. is offline
Ik ken 't gevoel, MAAR je kan beter wachten tot je de ware tegen komt...heb ik ook gedaan! 'T klinkt misschien oud, maar het is wel zo!!! Dikke kus!
Oud 28-05-2002, 21:35
Heelduh
Heelduh is offline
Dat gevoel heb ik heel vaak... heb nog nooit een vriendje gehad, maar er wel heel erg behoefte aan...
Oud 28-05-2002, 22:55
Verwijderd
Ooooh....

Heppie OV?
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 23:04
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
*InANna* schreef:
Hebben jullie nou ook niet zo'n behoefte aan een vriend (voor de jongens vriendin) als jullie weer vrijgezel zijn?? NOu ikkkke wel! Maar als je opzoek gaat vind je natuurlijk juist weer net niemand... snik.. is niet leuk! xxx my
Waarschijnlijk ben je te lelijk... Maar altijd maar denken: op elk potje past een dekseltje...
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 23:58
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:

Waarschijnlijk ben je te lelijk... Maar altijd maar denken: op elk potje past een dekseltje...

Et gezegde moet toch ergens vandaan komen?
Oud 29-05-2002, 01:02
M@TRIX
M@TRIX is offline
ik had t wel n beetje... miste het hangen en lief doen tegen elkaar... en ik ben niet het persoon dat iedereen zoent dus dat miste ik ook wel...
Oud 29-05-2002, 09:54
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
M@TRIX schreef:
ik had t wel n beetje... miste het hangen en lief doen tegen elkaar..
dat miste ik ook t meeste das zo lekker gewoon tegen elkaar aankruipen op de bank...of in bed...lekker warm

mara nu mis k niets meer hoor!

Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 10:29
Verwijderd
Citaat:
moenbase schreef:
Et gezegde moet toch ergens vandaan komen?
De meeste uitdrukkingen en gezegdes slaan wel ergens op, maar niet alle. 'Op elk potje past een dekseltje' is echt een uitdrukking de gebruikt werd om mensen die te lelijk waren om iemand te krijgen, een hart onder de riem te steken. Het is absoluut niet waar, er zijn genoeg mensen die hun hele leven lang vrijgezel blijven (iets wat overigens lang niet altijd met uiterlijk te maken heeft, want ik zie overal om me heen genoeg keilelijke mensen die toch een vriend(in) hebben opgeduikeld ergens...nouja, zolang ze maar aan elkaar zitten en niet aan mij *brr*)
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 10:49
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:

De meeste uitdrukkingen en gezegdes slaan wel ergens op, maar niet alle. 'Op elk potje past een dekseltje' is echt een uitdrukking de gebruikt werd om mensen die te lelijk waren om iemand te krijgen, een hart onder de riem te steken. Het is absoluut niet waar, er zijn genoeg mensen die hun hele leven lang vrijgezel blijven (iets wat overigens lang niet altijd met uiterlijk te maken heeft, want ik zie overal om me heen genoeg keilelijke mensen die toch een vriend(in) hebben opgeduikeld ergens...nouja, zolang ze maar aan elkaar zitten en niet aan mij *brr*)
Inderdaad, daar hadden we het laatst nog over.
Die uitdrukkingen zijn nergens op gebaseerd, er zijn namelijk ook nog zat mensen die alleen door het leven gaan ook al zouden ze keigraag iemand willen vinden van wie ze kunnen houden.
Ik denk dat deze uitdrukking daarom ook is verzonnen door iemand die dus inderdaad uiteindelijk iemand heeft gevonden. Duidelijk weer een voorbeeld van iemand die zo arrogant is om te denken dat zijn situatie zo "normaal" is dat het op iedereen van toepassing is.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 19:30
the_conquer
the_conquer is offline
Citaat:
*InANna* schreef:
Je kunt ook gewoon mij effekes bellen als je een vriend wilt

Maar goed oplossing 1 is dat

Maar ik heb het zelf ook alleen dan met een vriendin
Oud 29-05-2002, 19:37
martijn1985
martijn1985 is offline
*herkenning*

Niet dat ik nou per sé dát meisje wil...maar gewoon 'iemand'
Oud 29-05-2002, 20:22
*InANna*
*InANna* is offline
Ach, mijn vorige 3 vriendjes vonde me wel knap hoor! dus zo erg zal hetdaar niet aan liggen! Maja, ik ga zaterdag gewoon weer ff rondkijken.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 20:29
Spyker
Spyker is offline
Citaat:
nare man schreef:
Ohja. Vervelend is dat. Je hebt niet echt je zinnen gezet op een bepaald persoon, maar je wilt gewoon de rust, de geborgenheid, de zekerheid van een vaste vriendin. Erg lastig, vooral als er zich geen gelegenheden voordoen.
Sinds wanneer denk jij zo?
Oud 29-05-2002, 20:33
Spyker
Spyker is offline
Citaat:
stout! schreef:

En verder, ik heb het nu ook wel heel erg naar mijn zin zonder vriendje dus hij moet wel iets kunnen toevoegen qua geluk (of zeg ik nu weer iets heel raars?).
...probeer: 'regelmatige seks'
Reageren

Regels voor berichten