Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou tis niet zozeer dat ik per sé weer iemand wil. Ik mis gewoon het gevoel dat er iemand van je houdt, dat iemand je nodig heeft. Het is gewoon lastig om niet meer rond te kunnen lopen met de gedachte dat er iemand op je wacht, dat er iemand van je houdt.
En ja het zou fijn zijn om het wel weer te hebben maar ik zit er niet echt om te springen. Ik weet niet hoe je het uit moet leggen.. Ik mis het wel maar op dit moment (Zeker dit moment) zit ik niet te wachten op een ander eigenlijk.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Die uitdrukkingen zijn nergens op gebaseerd, er zijn namelijk ook nog zat mensen die alleen door het leven gaan ook al zouden ze keigraag iemand willen vinden van wie ze kunnen houden. Ik denk dat deze uitdrukking daarom ook is verzonnen door iemand die dus inderdaad uiteindelijk iemand heeft gevonden. Duidelijk weer een voorbeeld van iemand die zo arrogant is om te denken dat zijn situatie zo "normaal" is dat het op iedereen van toepassing is. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar goed oplossing 1 is dat Maar ik heb het zelf ook alleen dan met een vriendin
|
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Mijn vriend wil een vibrator samen gebruiken nononsens | 13 | 31-03-2012 14:27 | |
Seksualiteit |
Mijn vriend wil graag een trio meisje833 | 62 | 30-10-2005 19:09 | |
Liefde & Relatie |
mijn vriend wil vaak in t weekend bij ze vrienden zijn :-( meisje833 | 60 | 19-11-2004 22:47 | |
Liefde & Relatie |
vriend wil het ineens met condoom doen roosmar | 11 | 07-05-2004 08:16 | |
Liefde & Relatie |
Je beste vriend? of je beste vijhand? Kleintjeyakult | 22 | 03-05-2004 16:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Vrienden? leenjte | 2 | 26-09-2001 14:25 |