![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maarja kan je last van hebben he ![]() On-topic: Het is behoorlijk walgelijk en gestoord -Als er bedoeld wordt dier met dier.. Mja dan boeit het me niet. Laatst gewijzigd op 15-01-2005 om 22:26. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik kan mij niet voorstellen dat er iemand aan de balie gaat vragen of er een film te huur is waarin mensen sex hebben met honden oid. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Verder, ik vind het vrij onsmakelijk maar die mensen gaan hun gang maar. Ik vind wel meer vormen van seks onsmakelijk. In de meeste gevallen vind ik dierenseks niet meer een kwestie van dierenmishandeling dan een biefstukje eten.
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maar het komt voort uit de taxonomie, uit de definitie van een soort. Een soort plant zich alleen voort met zijn eigen soort, dat is dus een eis van een soort. (Ik studeer diermanagement, vandaar ![]() En nee, ik ben absoluut niet tegen homoseksualiteit!! Ben zelf bi, dus dat zou wel hypocriet zijn ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het wijlen konijn van een vriendin van mij deed het vooral graag met een knuffelnijlpaard. Sommige honden berijden ook graag mensenbenen. En toch ben ik hier tegen. Zoöfilie is het enige op seksueel gebied dat ik hoe dan ook afkeur. Het kan me niet schelen of de dieren er geen hinder van ondervinden of het zelfs lekker vinden; een mens zou beter moeten weten. Maar goed, die discussie ga ik toch verliezen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Als zowel mensen en dier er plezier aan beleven, wat moet er dan 'beter'?
||
![]() |
Citaat:
Maar ja, dat is niet alleen mijn visie bij animal sex ![]() edit: je wilt toch niet zeggen dat het niet ziek is dat je bijv. als vrouw zijnde eens lekker languit op bed gaat liggen, slagroom spuitbus + hond erbij en dat beest eens lekker de slagroom tussen je benen vandaan laten likken? ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 16-01-2005 om 13:01. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Dierensex sexbom | 3 | 06-06-2008 11:58 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Seks met dieren strafbaar stellen? Rollo Tomasi | 224 | 09-04-2004 21:04 | |
Seksualiteit |
Wat ? (Voor de meisjes) Heartbeat | 31 | 11-05-2002 03:16 | |
Seksualiteit |
AnimalSex ~*~Angel~*~ | 61 | 25-03-2002 20:40 | |
Seksualiteit |
Seks met dieren, fruit, colaflessen :uhum: ^AmArU^ | 49 | 18-03-2002 17:25 | |
Seksualiteit |
Wat vinden jullie van het likke van het aarsgat ? Heartbeat | 26 | 23-01-2002 14:37 |