Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-01-2005, 09:57
kaasklontje
kaasklontje is offline
hoi, euhm ik zit hier nogal met een probleem... mun vriendin zit ergens mee iets met mij (denk ik) iig dat ik nie egt spontaan ben enzo, de rest hoor ik vanavond (wanneer ze misschien uitmaakt? ) vorige week waren er totaal nog geen problemen we waren erg close en alles, ik snap egt nie wat er nou opeens fout is vorige week hebben we trouwens iemand via msn leren kennen waar ze al 2 keer voor wat heeft gevoeld nu al en dat nog wel via msn... die gast heeft haar al 3 keer ofzo gebeld op 1 dag en smsje gestuurd en alles.... ze zit nu vol twijfel en alles en is al een paar keer overstuur geweest, en heb ik haar geholpe op 1 keer na want toen zag ik het nie (was via msn en webcam haperde nogal...) en eigelijk pas sinds we die gast kennen kwam het... ze beweerd dat het nie door die gast komt maar ik vraag het me af...
Maar wat moet ik doen help! ik hou egt teveel van haar om het uit te laten gaan ik hoop dat jullie me misschien wat kunnen helpen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-01-2005, 10:02
Multilot
Multilot is offline
Hou oud is je vriendin en hoelang hebben jullie wat?

Je hebt niks aan een vriendin die niet genoeg om je geeft en denkt dat ze beter af is met een internetvriend. Dan verdien jij absoluut beter!
Oud 14-01-2005, 10:07
kaasklontje
kaasklontje is offline
ze is 15 word over 2 en halve maand 16 en we hebbe al bijna 2 en een halve maand wat met elkaar en zagen elkaar zo vaak mogelijk... en dat wekte tot zover geen irritatie of wat dan ook op want we zijn heel open en vertelle elkaar alles en euhm nooit iets van irritatie... maarja dat was er gister aan eigelijk beide kanten wel een beetje toen ik me dus ook al zat af te vragen en haar belde en smste enzo...
Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 10:18
Jack_Kleijn
Jack_Kleijn is offline
Je moet er gewoon rustig over praten, en zeggen dat als haar wat dwars zit dat ze het je gewoon kan vertellen.
Het moet niet zo zijn dat je aan haar steeds moet vragen wat er met 'r is, want dat kan ze als het goed is zelf ook vertellen.

Als jullie echt gek op elkaar zijn, van jouw kant weet ik 't zeker na je bericht, kan je alles vertellen, en dus ook vragen.

Als laatste: Als ze dus daadwerkelijk gek op die internet jongen is dan is ze het niet waard om wat mee te hebben..

Succes vanavond!

//Jack
Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 10:24
kaasklontje
kaasklontje is offline
tja dat is het juist die internetgast ze weet nie wat ze nou voelde vriendschap? verliefdheid? of wat dan ook? ze wil um binnekort ontmoete... volgende week ofzo... ik vertrouw der ze gaat nie vreemd dat weet ik cker... maar ik zie het gewoon al helemaal gebeure dat het uitgaat...

enja we vertellen elkaar alles.. tis nie altijd zo dat we ernaar moete vragen, maar we vertelle egt diepgaande dinge enzo aan elkaar en alles.. dusja en vanavond ben ik van plan er rustig over te praten, zij ook maar ze waarschuwde me dat ik haar niet met alles serieus moest nemen bijv. als ze zegt dat ze me haat en het uitmaakt ofzo dan moet ik dat gewoon maar ff vergete

ze zegt dat het probleem bij haar ligt maar ik vin het nogal raar dat ze dan misschien mij wel helemaal gaat uitschelde ofzo

owjah en bedankt voor succes wensen
Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 10:43
kaasklontje
kaasklontje is offline
owkej ze had gezegt dat ze nu samen met een vriendin van der voor huiswerk wat moest doen en dat ze darom vanmiddag nie kon (hadden eigelijk vanmiddag afgesproken) maar nu istie vriendin online en zegt dat ik onverwachts langs moet komen (oftewel ze heeft gelogen en zit gewoon thuis, ze heeft nog nooit gelogen....) die vriendin weet volgens mij niks af van dat ze ergens mee zit, maar zou het slim zijn om er nu langs te gaan of zal ik tog maar tot vanaaf wachte?

tis iig een spontane actie... ow ze kwam trouwens net online dus ik zoals normaal heey *veel kusjes* enzo en normaal doet zij dat ook...nu nie...

Laatst gewijzigd op 14-01-2005 om 10:45.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 10:48
Mennuz
Mennuz is offline
klinkt niet best :\
Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 10:50
kaasklontje
kaasklontje is offline
neej idd en het ergste is dat ik er geen zak van begrijp wat er an de hand is en dat ik moet wachte tot vanavond ik zou het liefste nu direct naar der toegaan..
Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 10:56
JJ13
JJ13 is offline
iig heel veel sterkte vanavond. ga anders iets leuks doen vandaag, zodat je niet de hele dag zit te piekeren.
Oud 14-01-2005, 11:23
kaasklontje
kaasklontje is offline
ik loop nu te chatte met der en ze zit er idd mee dat ik nie zo spontaan ben enzo.. en geen vlotte babbel heb en weinig actie onderneem... die eerste 2 komt door mij daar zit ik zelf ook een beetje mee maar ben ik aan het verbetere... en dat laatste deed ik eigelijk voor haar omdat ze vroeger nogal veel heeft meegemaakt en dat ze daar spijt van had enzo.. maar ze vind dat ik nu ook wel actie kan ondernemen...

ik ben der dus aan het vertelle warom, komt eropneer dat vroeger eigelijk alles wel tege zat en dat als ik iets zei of deed dat ik erop werd afgerekend.. darom ben ik ook nie spontaan.. dat leg ik haar dus uit en ik vertel der dat ik er ook mee zit en het aan het verbetere ben...
Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 11:31
JJ13
JJ13 is offline
dat zal ze dan toch wel begrijpen? succes ermee
Oud 14-01-2005, 11:32
kaasklontje
kaasklontje is offline
thx
Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 11:48
kaasklontje
kaasklontje is offline
ik heb der een aantal dinge uit kunne leggen enzo.. maar er was nog wat, als ik iets diepgaans aan haar vertelde moest ze het er af en toe uit trekken... en daardoor haalde ze weer herinneringen van derzelf naar bove enzo.. maar dit kwam omdat ik er zelf ook nog nie uit ben en dan vind ik het moeilijk om te omschijven hoe ik me voel enzo.. ik heb gezegt dat het me speet dat ik haar daarmee pijn deed maar dat ze me daarmee wel had geholpen omdat het er tog uiteinderlijk uitkwam en toen snapte ik het vaak zelf ook... maar nu moest ze weg dusja...
ik hoop egt dat het goedkomt...
iig alvast bedankt voor zover jullie totnutoe hielpen 'k hou jullie wel op de hoogte
Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 14:10
kaasklontje
kaasklontje is offline
ik miste der dus heb der maar eens overvallen met een telefoontje dat ik der miste, ik gloof wel dat ze er blij mee was
Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 14:36
Envy
Envy is offline
Citaat:
kaasklontje schreef op 14-01-2005 @ 15:10 :
ik miste der dus heb der maar eens overvallen met een telefoontje dat ik der miste, ik gloof wel dat ze er blij mee was
.
Oud 14-01-2005, 15:47
Jack_Kleijn
Jack_Kleijn is offline
Citaat:
kaasklontje schreef op 14-01-2005 @ 11:50 :
neej idd en het ergste is dat ik er geen zak van begrijp wat er an de hand is en dat ik moet wachte tot vanavond ik zou het liefste nu direct naar der toegaan..
Eerlijk gezegd zou ik meteen de fiets/auto gepakt hebben om d'r heen te gaan en vragen waarom ze liegt over d'r huiswerk..

Dat zou ik doen..

*Ik zie dat dit niet meer van toepassing is..*
Oud 14-01-2005, 22:12
kaasklontje
kaasklontje is offline
owkej ben net trug, ze wilt rust maand en als we elkaar eerder beginne te missen dan kunne we het erover hebben en al eerder dan de maand besluiten door te gaan... ik ben hier nie egt blij mee maar misschien wel het beste, ze is waarschijnlijk verliefd op die internetgast(weet ze nog nie helemaal cker) maar ze wilt hem binnekort dus ontmoeten en euhm ze wil mij wel als hele goeie vriend hebben.... ik wil meer maarja...

nou heb ik wel een evil plan om der jaloers te make door degene (die eerst ook op me was en misschien nog wel) beetje te plagen enzo en knuffele, zonder natuurlijk wat bij haar op te wekken waardoor ik haar dan eventueel kan kwetsen want zo ben ik nie... trouwens dat gaf ze zelf al aan dat ik haar kan probere jaloers te make en dat dat best eens zou kunne gaan werke... leek me eigelijk wel een goed plan? wat vinde jullie wat moet ik doen??
Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 22:18
Multilot
Multilot is offline
zij zegt dat jij haar jaloers moet maken, en dat wil jij gaan doen, zodat je haar terugkrijgt.

Lees dit zinnetje nu eens 3 keer door en ga dan eens nadenken of dat geen raar plan is...
Oud 14-01-2005, 22:22
kaasklontje
kaasklontje is offline
ja misschien een beetje wel ja, maar ik hou egt van der weetje enja... ik vind het best vreemd dat ze dat zei misschien probeerde ze me te helpe ofzo ik zou dan een kans hebben (als dat lukt) dat ze zowat smekend trugkomt ofzo... tjah kweenie misschien helemaal eerlijk of wat dan ook maar tog... wat zoude jullie gaan doen dan?
Met citaat reageren
Oud 15-01-2005, 00:51
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
kaasklontje schreef op 14-01-2005 @ 23:22 :
wat zoude jullie gaan doen dan?
Ik zou iets aan m'n spelling gaan doen. Godverdomme, wat krijg ik hier een hoofdpijn van zeg.

Als ze loopt te miepen dat ze misschien verliefd is op die knakker van teh internets, dan is dat toch een duidelijk teken dat ze hem voor jou stelt. Waarschijnlijk was ze sowieso niet een al te intelligent typ, dus dan weet je nu dat je daar bij wegmoet.
Oud 15-01-2005, 06:06
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 15-01-2005 @ 01:51 :
Ik zou iets aan m'n spelling gaan doen. Godverdomme, wat krijg ik hier een hoofdpijn van zeg.

Als ze loopt te miepen dat ze misschien verliefd is op die knakker van teh internets, dan is dat toch een duidelijk teken dat ze hem voor jou stelt. Waarschijnlijk was ze sowieso niet een al te intelligent typ, dus dan weet je nu dat je daar bij wegmoet.
Hehe.
Oud 15-01-2005, 08:14
Mr Arieh
Mr Arieh is offline
... dit is cker geen al te slim meisje... iemand via internet gaan ontmoeten die je nieh kent.. en het is nog een jonge ook terwijl se zelf al met iemand heb en hoe ken je ooit op iemand verliefd worde die je nooit in het echt heb gezien.. op het internet zijn mense altijd anders dan in het echt.... straks is het een vet lelijk joch... en dan wil ze je op eens wel weer weetjewel... het gaat hier duidelijk om die jonge... ik zou van haar afwille.. maja je houd teveel van haar.. ik heb nu 9 maanden maanden een vriendin en ken ook echt nieh zonder haar... dus ik weet wel dat je enih zonder haar kan.. maja moest ik ff melde... ik vin her nieh lkkr besig... enne ik sou dit forum ook maar neih aan je vriendin late sien... wat se allemaal over haar seggen

maja latr
Met citaat reageren
Oud 15-01-2005, 08:29
kaasklontje
kaasklontje is offline
ja maar ik snap het gewoon nie vorige week leek alles perfect ontmoete we die gast en gaat het gelijk slecht. En ik hou egt heel erg veel van haar dus ik denk dat ik d'r geeneens kan laten gaan.. Ze is echt hartstikke aardig enzo en leuk volgens mij passen we egt perfect bij elkaar, veel mensen van buitenaf denken dat ook... en vorige week dacht zij dat ook, nu nog wel maarja ze heeft nu voor 2 personen gevoelens voor 1 weet ze zeker: mij en voor die internetgast weet ze het dus nog helemaal niet zeker, ze weet alleen dat ze al paar keer voor hem verlieftheid heeft gevoelt (wat mij idd erg raar lijkt via msn via zo'n korte tijd, dat heb ook ook tege haar gezegt kreeg ik trug: ja maar ik was ook binne 1 dag verlieft op jou, waarop ik dus weer antwoorde dat dat in het echt was) darom wilt ze hem ontmoeten om het cker te wete, zij had het liever ook nie omdat zij tot vorige week ook alles perfect vond gaan (ja owkej we hadde wel probleempjes maar das logisch dat hoort erbij).
Persoonlijk vind ik haar ook best dom bezig want owkej als een leuke gast die aardig is en alles (hij heeft webcam en zij heeft webcam te leen van mij die'k waarschijnlijk trug ga eisen) en die geeft je complimentjes enzo dan kan je best wat van binne voele maar dat hoeft je relatie tog nie overhoop te hale???

ook dit heb ik haar verteld en ze zei dat als ze niet naar haar gevoel zou luistere dan zou ze zichzelf automatisch helemaal trugtrekken ofzo... beetje vaag maarja

Heeft er iemand een idee hoe ik haar trug kan krijge? of wat vinde jullie van het jaloers maken?

ps. neej ik laat het haar idd nie leze
Met citaat reageren
Oud 15-01-2005, 08:37
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Mr Arieh schreef op 15-01-2005 @ 09:14 :
... dit is cker geen al te slim meisje... iemand via internet gaan ontmoeten die je nieh kent.. en het is nog een jonge ook terwijl se zelf al met iemand heb en hoe ken je ooit op iemand verliefd worde die je nooit in het echt heb gezien.. op het internet zijn mense altijd anders dan in het echt.... straks is het een vet lelijk joch... en dan wil ze je op eens wel weer weetjewel... het gaat hier duidelijk om die jonge... ik zou van haar afwille.. maja je houd teveel van haar.. ik heb nu 9 maanden maanden een vriendin en ken ook echt nieh zonder haar... dus ik weet wel dat je enih zonder haar kan.. maja moest ik ff melde... ik vin her nieh lkkr besig... enne ik sou dit forum ook maar neih aan je vriendin late sien... wat se allemaal over haar seggen

maja latr
Jij bent ook niet al te snugger, lijkt me. Net als kaasklontje btw, maar die nét iets snuggerder...
Oud 15-01-2005, 09:05
Mennuz
Mennuz is offline
Ze gaat m doen. anders doen meisjes niet zo vaag
Naja, na die maand ben je haar hopelijk wel vergeten.
Haal je niks in je hoofd dat je van haar houd, volgens mij is het gewoon een typisch 16 jarig meisje wat maar al te graag in de war wil blijven
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-01-2005, 09:32
Mr Arieh
Mr Arieh is offline
heeej mathuselah... je zegt.. we zijn niet te snugger bezig... maar als je al tijdje een vriendin en alles gaat goed wil je daar natuurlijk niet zo snel vanaf...

maare kaasklontje.. jaloers maken ken goed zijn maar strax gaat diegene denke dat jij iets echt voor haar gaat voele... (met wie je haar jaloers wil maken. ) ..
en haar webcam trug eisen..... seg gwoon dat je um even nodig hebt... seg maar neih dat je hem trug wil vanwege die jonge meide vinde die dingen snel kinderig
Met citaat reageren
Oud 15-01-2005, 12:54
kaasklontje
kaasklontje is offline
ja idd ik probeer geen verwachtingen bij diegene te wekken maar euhm ze is heel jaloers op diegene waar ik dat bij ga doen, dus 't hoeft volgens mij nie verder te gaan dan beetje plagen en vriendschappelijke knuffel en ik wil eigelijk van niemand misbruik maken, maar op zo'n manier moet het kunne tog?

en idd die webcam heb ik gewoon nodig
Met citaat reageren
Oud 15-01-2005, 13:00
Verwijderd
Citaat:
Mr Arieh schreef op 15-01-2005 @ 10:32 :
heeej mathuselah... je zegt.. we zijn niet te snugger bezig... maar als je al tijdje een vriendin en alles gaat goed wil je daar natuurlijk niet zo snel vanaf...

Volgens Mij snapte jij niet helemaal wat ze bedoelden met snugger.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2005, 13:28
MB
MB is offline
Citaat:
kaasklontje schreef op 15-01-2005 @ 13:54 :
ja idd ik probeer geen verwachtingen bij diegene te wekken maar euhm ze is heel jaloers op diegene waar ik dat bij ga doen, dus 't hoeft volgens mij nie verder te gaan dan beetje plagen en vriendschappelijke knuffel en ik wil eigelijk van niemand misbruik maken, maar op zo'n manier moet het kunne tog?

en idd die webcam heb ik gewoon nodig
laat haar lekker die webcam houden, wat heeft het nou voor nut om die weer terug te eisen??? Maar wat heeftz e gisteravond dan gezegd? Dat ze die jongen wil gaan ontmoeten.

Laat haar lekker, via msn is iedereen heel anders, dus in het echt zal hij wss wel tegenvallen. Ik zou bij mezelf gaan denken of jij haar nog wel wilt, want buiten het feit dat ze een keiharde faler is, stelt ze een of andere gast die ze niet kent voor jou.
Oud 15-01-2005, 13:47
Verwijderd
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 15-01-2005 @ 01:51 :

Helemaal mee eens.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2005, 13:55
kaasklontje
kaasklontje is offline
ja maar die webcam die is van mij ik had het gewoon uitgeleend, en euhm ik ben van plan als ze bij mij trug wil... als ik dan nog van der hou dat het dan waarschijnlijk weer verkering is... maar als er dan nog zoiets gebeurt gaat het uit en blijft het ook uit want dan heb ik er niks aan ze heeft vroeger (ze is nu gigantisch evrandert dat wel tenminste zegt ze totnutoe gloof ik haar nog) heeft ze best vaak jongens gebruikt... noujah ze kon er nie egt mee stoppe ofzo beetje lang verhaal om het helemaal uit te legge maar ze heeft er enorm veel spijt van..
Maar ik spreek nu ook een gast exvriend van haar wie ze het zwaarste heeft toegetakeld zegmaar, die vertel ik nu alles hoe ze tegen me doe enzo... en euhm die zegt dat ze nog totaal nie is verandert...
Met citaat reageren
Oud 15-01-2005, 14:38
Verwijderd
Citaat:
kaasklontje schreef op 15-01-2005 @ 14:55 :
ja maar die webcam die is van mij ik had het gewoon uitgeleend, en euhm ik ben van plan als ze bij mij trug wil... als ik dan nog van der hou dat het dan waarschijnlijk weer verkering is... maar als er dan nog zoiets gebeurt gaat het uit en blijft het ook uit want dan heb ik er niks aan ze heeft vroeger (ze is nu gigantisch evrandert dat wel tenminste zegt ze totnutoe gloof ik haar nog) heeft ze best vaak jongens gebruikt... noujah ze kon er nie egt mee stoppe ofzo beetje lang verhaal om het helemaal uit te legge maar ze heeft er enorm veel spijt van..
Maar ik spreek nu ook een gast exvriend van haar wie ze het zwaarste heeft toegetakeld zegmaar, die vertel ik nu alles hoe ze tegen me doe enzo... en euhm die zegt dat ze nog totaal nie is verandert...
Damn, dit is echt onleesbaar.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2005, 14:45
Mr Arieh
Mr Arieh is offline
Citaat:
kaasklontje schreef op 15-01-2005 @ 14:55 :
als dat wel zo is.... zou ik maar wel bij haar weggaan... je hebt er niks aan als ze je gebruikt, ik denk dat je nu niet eens weet of ze wel echt van je houd of niet... als ik zo al die dingen over haar hoor denk ik wel dat ze je gebruikt
maarja.. dat vind ik .. voor jou is het moeilijker want jij zit midden in die situatie, zoek een leukere vriendin die nieh op zoek is naar internetvriendjes al heeft se al een relatie...
maar zo iemand kom je natuurlijk nieh snel tege..
maja hou ons op de hoogte...
Met citaat reageren
Oud 15-01-2005, 14:54
kaasklontje
kaasklontje is offline
bedankt allemaal totnutoe, door dit forum en praten met die exvriend en nog een vriend waar ik alles bij terecht kan, zie'k het nu iig een stuk duidelijker, eerst had ik dat ze egt alles voor me betekende... nu beteken ze nog erg evel voor me maar ik kan nu tenminste egt logisch nadenke, en dus ook heel duidelijk tege d'r zijn.. dat deed ik dus ook en ze was hartstikke blij dat ik duidelijk was... maarja ik merk het allemaal wel ben iig al een stuk opgeknapt.. ik begon deze threath namelijk toen ik egt down was
Met citaat reageren
Oud 15-01-2005, 16:33
MB
MB is offline
Wat ga je nu doen dan?

Ik zou haar voor de keuze stellen, hij of ik
Oud 15-01-2005, 16:41
kaasklontje
kaasklontje is offline
tja opzich wil ik dat doen, maar ze kan nog nie kieze... ik heb het er gister probere uit haar te trekken dat ze mij leuker vond maar neej hoor kwam er nie uit, ze zei dat stel dat we verdergaan eerst moet wete wat het gevoel nou voor hem was... anders zou ze kunne gaan faken omdat ze daar de hele tijd dan mee bezig zou zijn.. maarja dit komt volgens mij egt over alsof ze me gebruikt ofzo... maar zo bedoelt ze het nie dat weet ik, dus ik ga denk ik pas haar aan die keuze stellen wanneer ze hem in het egt heeft gezien..

en euhm offtopic: wat is het nou allemaal dat ik onduidelijk typ ofzo? dat doe'k eigelijk altijd en iedereen begrijp me altijd dusja.. maar ik zal het wat aan probere te passen de volgende kere dan
Met citaat reageren
Oud 15-01-2005, 16:42
Mr Arieh
Mr Arieh is offline
jah graag gedaan .... we helpe je graag maar weet je eigenlijk al wat ze van plan is met die jongen volgende week... ik denk eerlijk gezegd nieh dat ze het bij een rustig bordspelletje zal houde(ofzo)... nah miss stellt het wel helemaal niks voor.. maar je zou het moeten vragen wat ze wil doen met hem... en net zoals da_mark al zei.... het is hem of ik
Met citaat reageren
Oud 15-01-2005, 16:44
Mr Arieh
Mr Arieh is offline
Citaat:
kaasklontje schreef op 15-01-2005 @ 17:41 :
en euhm offtopic: wat is het nou allemaal dat ik onduidelijk typ ofzo? dat doe'k eigelijk altijd en iedereen begrijp me altijd dusja.. maar ik zal het wat aan probere te passen de volgende kere dan
ik vin nieh dat je vaag typt hoor
Met citaat reageren
Oud 15-01-2005, 16:48
kaasklontje
kaasklontje is offline
Citaat:
Mr Arieh schreef op 15-01-2005 @ 17:44 :
ik vin nieh dat je vaag typt hoor
haha jah ik snap ook nie dat ze het nie snappe ofdat ze het iig onduidelijk vinde
Met citaat reageren
Oud 15-01-2005, 16:50
kaasklontje
kaasklontje is offline
Citaat:
Mr Arieh schreef op 15-01-2005 @ 17:42 :
jah graag gedaan .... we helpe je graag maar weet je eigenlijk al wat ze van plan is met die jongen volgende week... ik denk eerlijk gezegd nieh dat ze het bij een rustig bordspelletje zal houde(ofzo)... nah miss stellt het wel helemaal niks voor.. maar je zou het moeten vragen wat ze wil doen met hem... en net zoals da_mark al zei.... het is hem of ik
kweet nie precies wat ze gaan doen, van wat ik van haar begrijp is ze weinig van plan gewoon kennis make enzo.. (vraag ik nog wel na ) en euhm van die gast weet ik datie haar ook wil zoenen (en dan bedoeltie waarschijnlijk tonge..)
Met citaat reageren
Oud 15-01-2005, 16:52
Verwijderd
Dumpen die slet, lopen nog genoeg breezers rond
Je gaat toch niet zomaar naar iemand toe die je wil zoenen etc als je al een vriend hebt...
Met citaat reageren
Oud 15-01-2005, 16:55
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Mr Arieh schreef op 15-01-2005 @ 10:32 :
Nee, je bént niet te snugger. Niet te snugger bezig is daar 'n gevolg van.
Oud 15-01-2005, 16:59
kaasklontje
kaasklontje is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 15-01-2005 @ 17:55 :
Nee, je bént niet te snugger. Niet te snugger bezig is daar 'n gevolg van.
man hoe weet je nou of 1 van ons 2 nou nie snugger is? leg het nou eens uit warom je dat nou zeg want ik wil haar gewoon nie kwijt, klaar ik doe er alles voor.. noujah bijna alles dan omdat ik van haar hou, wat is hier nou nie snugger aan?
Met citaat reageren
Oud 15-01-2005, 17:02
Mr Arieh
Mr Arieh is offline
Citaat:
kaasklontje schreef op 15-01-2005 @ 17:59 :
man hoe weet je nou of 1 van ons 2 nou nie snugger is? leg het nou eens uit warom je dat nou zeg want ik wil haar gewoon nie kwijt, klaar ik doe er alles voor.. noujah bijna alles dan omdat ik van haar hou, wat is hier nou nie snugger aan?
weet ik ook nieh heeft blijkbaar geen liefde meegemaakt... ik zou dr ook alles voor doen om haar trug te krijge als ik maar cker weet dat ze hetzelfde voor jou voelt nou en dat is hopelijk ook het geval bij jou... dus waar wacht je nog op
Met citaat reageren
Oud 15-01-2005, 17:22
kaasklontje
kaasklontje is offline
Citaat:
Mr Arieh schreef op 15-01-2005 @ 18:02 :
weet ik ook nieh heeft blijkbaar geen liefde meegemaakt... ik zou dr ook alles voor doen om haar trug te krijge als ik maar cker weet dat ze hetzelfde voor jou voelt nou en dat is hopelijk ook het geval bij jou... dus waar wacht je nog op
hahaha nou op school ga'k al beetje probere jaloers te make , en vanavond ga'k uit ff afleiding enzo en is diegene waarmee ik haar jaloers wil make daar ook, dus kan ik al het 1 en ander doen zodat ze het nie raar meer vind dat ik der knuffel ofzo (kan altijd excuus gebruike 'k was dronke/aangeschote ) dus dat komt wel goed, alleen vraag ik em af of ze jaloers wordt... als ze jaloers wordt houd ze dus idd nog van me... lijkt mij dan..
Met citaat reageren
Oud 15-01-2005, 17:31
Mr Arieh
Mr Arieh is offline
Pas op wel op dat niet iedereen jaloers word... en niet iedereen durft te zeggen dat hij/zij jaloers is... maja probeer... maar als zij jou later gaat negere daardoor ... STOPPE maja je moet in ieder geval nieh verder gaan dan knuffele je weet hoe gevoelig meide zijn
Met citaat reageren
Oud 15-01-2005, 17:34
kaasklontje
kaasklontje is offline
jah ik weet het en euhm zou best kunne dat er zijn die jaloers worde omdat die op diegene verlieft zijn maar wat ze nie wete is dat diegene eerst ook een oogje op mij had/heeft, maar jij bedoelt andere meiden jaloers worde? of bedoel je wat ik net zei? damn ben opeens best blij
Met citaat reageren
Oud 15-01-2005, 17:40
Mr Arieh
Mr Arieh is offline
nah ik bedoelde dus dat het ook kan dat jou vriendin ook nieh jaloers ken worde... en denkt hij bekijkt het maar... ik zoek een ander... of ze is jaloers maar wil dat nieh seggen.... lastig zown situatie maar wat jij segt, seg je ook wel goed
Met citaat reageren
Oud 15-01-2005, 17:49
juno
juno is offline
Punt 1) schrijf in het vervolg alsjeblieft normaal Nederlands. Ik neem tenminste aan dat je die taal machtig bent, ook zonder de irritante populaire msn/sms variant die je hierboven standaard bezigt?

Punt 2) ze vindt je in vergelijking tot die ander niet meer leuk genoeg, dat is vrij duidelijk.

Punt 3) als jij haar jaloers gaat maken verdienen jullie twee leeghoofden elkaar volledig.

Punt 1 geldt overigens ook voor de andere leeghoofden die duidelijk niet al te snugger lopen te wezen hier....
Met citaat reageren
Oud 15-01-2005, 18:22
kaasklontje
kaasklontje is offline
Citaat:
juno schreef op 15-01-2005 @ 18:49 :
Punt 1) schrijf in het vervolg alsjeblieft normaal Nederlands. Ik neem tenminste aan dat je die taal machtig bent, ook zonder de irritante populaire msn/sms variant die je hierboven standaard bezigt?

Punt 2) ze vindt je in vergelijking tot die ander niet meer leuk genoeg, dat is vrij duidelijk.

Punt 3) als jij haar jaloers gaat maken verdienen jullie twee leeghoofden elkaar volledig.

Punt 1 geldt overigens ook voor de andere leeghoofden die duidelijk niet al te snugger lopen te wezen hier....
punt 1) Ik zal bij deze in A.B.N. typen als jij dat nodig acht
Ik typ dat taaltje trouwens niet vanwegen dat het populair schijnt te zijn maar dit doe ik omdat het snel en vlot typt.
hahahahha lol!

Punt 2) hierbij moet ik zeggen dat je daar geen gelijk in heb.. voor zover ik weet omdat ze helemaal overstuur vanwege het feit dat ze het zelf niet weet

punt 3) ik hou van haar en ik wil haar terug mogt het niet werken dan vind ik dat zeer spijtig maar dan heb ik mijn beste beentje voorgezet (ik ben rechts dus ja die heb ik dan maar voorgezet ) en wij zijn bepaald geen leeghoofden, kijk maar ik typ A.B.N.

hahahah lol iig bedankt dat je reageer maar ik ga echt nie de hele tijd ABN type dat hou ik nie vol duurt veel te lang.. en er zijn volgens mij zat mensen die me begrijpen? maar ik wil er best een beetje rekening mee houde hoor
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten