![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Nou als ik die tampons d'r eerst eens in kreeg dan zou 'k ze ook wel gaan gebruiken, maar omdat dat nog steeds niet lukt.......... en soms lukt het wel maar dan voel ik 'm nog, en voor m'n gevoel moet hij wel vreselijk ver voor ik nix meer voel.
dus daarom gebruik ik nog steeds maar maandverband |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Duidelijk tampons, zoals sarahbressers als zei, je voelt echt het bloed er *bloep* uit komen stromen.. En bijvoorbeeld als je met maandverband op de fiets gaat en je stapt af zit echt alles vastgeplekt, en moet je daar midden op het schoolplein heel sneaky alles los trekken
![]() |
![]() |
|
Voornamelijk tampons, als ik langer dan acht uur slaap gebruik ik meestal maandverband en aan het eind ook omdat ik dan kan zien wanneer het over is.
|
Eerst maandverband, toen tampons en nu weer maandverband,want sinds de pil is het zo licht dat ik zelf de allerkleinste niet nodig heb, ik gebruik of de eerste dag wel maandverband en de rest inlegkruisjes.
Voor de mensen met problemen met tampons, neem ze met inbrenghuls. Heel makkelijk!
|
k gebruik nog steeds maandverband en zo heel erg vind ik het niet, mar k heb toch liever tampons denk k.
mn vriendin gaf me zo'n eh..ding..en als je dat langzaam omhoog drukt schiet je tampon omhoog. (als het goed is ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik begin nu eindelijk te wennen aan tampons dus misschien maak ik binnenkort de overstap. Hoewel ik bedenkingen heb over de hygiene. (Je moet toch aan al die vieze wc deuren zitten voor je dat ding indoet.) Maar maandverband met clipjes staat bij mij nog steeds met stip bovenaan.
|
![]() |
|
![]() |
Definitely tampons, eerst was het maandverband, omdat ik tampons niet fatsoenlijk inkreeg, was ik altijd 'n half uur bezig ofzo,...maar nu gebruik tampons van Tampax, dus ook met zo'n inbrenghuls, echt superfijn! En als je de ''normale'' gebruikt, dan kan je ook de ''kleine inbrenghuls'' pakken (moet je dus eerst uit elkaar schuiven voordat je hem weer in elkaar schuift,...) Dus dan heb je ook niet van die ''grote rollen'' in je tas zitten.
|
![]() |
|
Tampons zijn
![]() Ik durfde ze eerst niet te gebruiken ,ze gingen er maar niet in of maar half echt een drama ! Maar nu gaat het prima en ik kan me niet meer voorstellen een leven zonder tampons ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
2 maanden ongesteld na abortus en mirena spiraal diesel81 | 6 | 11-09-2011 14:04 | |
Seksualiteit |
Maandverband peaceflower | 63 | 16-08-2008 22:20 | |
Lichaam & Gezondheid |
Een vreemd taboe, menstruatie Verwijderd | 60 | 13-06-2005 21:59 | |
Lichaam & Gezondheid |
Maandverband of tampons? D-sire | 116 | 24-08-2004 12:05 | |
Lichaam & Gezondheid |
Menstrueren tijdens ziekenhuisopname Giovanna | 30 | 12-03-2004 23:15 | |
Lichaam & Gezondheid |
Dringend --> menstruatie/tampon vraagje.. HELLUP!! ~Ierepier~ | 8 | 19-02-2002 12:42 |