|
|
|
|
http://forum.scholieren.com/showthre...light=nuvaring hier stond al wat in erover..
Ik ga zelf woensdag naar de doc om 'm 'aan te vragen' ..Aangezien er minder hormonen in zitten dan in een gewone pil heb je waarschijnlijk minder bijwerkingen, en als het goed is voel je hem niet bij de seks (en hij ook niet). Verder sprak ik een vriendinnetje van een vriendinnetje die 'm ook heeft, en ze zei dat het enige nare was dat ze hem graag meteen vervangt door 'n nieuwe ring en al een hele tijd niet ongesteld is geweest. Dat het niet-ongesteld zijn nogal verslavend is, dus. Maarja dat zou ze vast met een ordinairy pil ook wel hebben
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Het inbrengen gaat supermakkelijk, gewoon de randen bij elkaar duwen en inbrengen, hij schiet open als je hem loslaat, maar dan nog kan je hem wel verder naar binnen duwen. Het doet er ook niet toe hoe diep ie zit. Uithalen vind ik iets moeilijker omdat ik bang ben dat ik iets vanbinnen zou beschadigen met mijn nagels Maar tot hier toe lukt dit ook zonder problemen, en het doet geen pijn, zoals bij een tampon soms wel het geval kan zijn.
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
En na een week ring ben je sowieso veilig.
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik heb natuurlijk geen zin om nog net even tussendoor zwanger te raken. Ik slik mijn pil heel regelmatig altijd, dus ik denk dat als ik aansluitend die nuvaring indoe op de dag waarop ik weer met de pil zou beginnen het allemaal wel goed zit.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
) te maken heeft met die kleinere hoeveelheid hormonen, dan merk ik er wel iets van ja, positief dus. Als ik me volgende week niet down of prikkelbaar voel, dan ligt dat ook aan de hoeveelheid hormonen. Let's keep our fingers crossed
|
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() In ieder geval zei mijn dokter dat er niet echt veel minder hormonen in zaten dan in de pil (Diane 35) maar dat ik het allicht kon proberen. Dus hopelijk werkt het.
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waarschijnlijk duurt het bij jou ook korter als je op een lichter middel overstapt zoals de nuvaring. Misschien heb je dan helemaal geen last meer van je 'probleem'. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar ik vraag me afik was hiervoor aan de pil, nu is het stopweek en op zondag zou ik weer met een nieuwe strip beginnen, maar in plaats daarvan ga ik nu de nuvaring gebruiken en omdat ik aan de pil was is het volgens de bijsluiter direct veilig kan ik hem ook al zaterdag erin friemelen en is het dan ook gelijk veilig?
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Diane 35: cyproteronacetaat: 2 milligram 35 microgram Harmonet: gestodeen: 75 microgram 20 microgram Nuvaring: etonogestrel: 120 microgram per 24 uur ethinylestradiol: 15 microgram per 24 uur Bron 1 en Bron 2 Dus het klopt wel wat je zegt Als denk ik wel dat Oestrogeen het hormoon is dat ervoor zorgt dat je je slecht voelt en minder zin in hebt seks enzo.
Laatst gewijzigd op 01-04-2005 om 10:53. |
||
|
|
|||
|
Citaat:
Zou geen problemen mogen opleveren. Ga nou niet seksen, want dan wordt het daar een beetje overbevolkt Citaat:
|
|||
|
|
||
|
Citaat:
![]() Ik gebruik trouwens nu microgynon 30, volgens mij is dat al een van de lichtste pillen. |
||
|
|
||
|
Citaat:
Maar vooral even opletten. Verder merk je er echt niks van
|
|
||
|
Citaat:
Je kan je menstruatie verschuiven door elke keer 1 dag eerder met je pil of nuvaring te beginnen, je kan 'm alleen niet later slikken want dan is het niet meer veilig.
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Dus heb maar wel gedaan, kan vast geen kwaad en niemand had er problemen mee. M'n ma dr medicijnen liggen er ook bij.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics