![]() |
|
http://forum.scholieren.com/showthre...light=nuvaring hier stond al wat in erover..
Ik ga zelf woensdag naar de doc om 'm 'aan te vragen' ![]() Aangezien er minder hormonen in zitten dan in een gewone pil heb je waarschijnlijk minder bijwerkingen, en als het goed is voel je hem niet bij de seks (en hij ook niet). Verder sprak ik een vriendinnetje van een vriendinnetje die 'm ook heeft, en ze zei dat het enige nare was dat ze hem graag meteen vervangt door 'n nieuwe ring en al een hele tijd niet ongesteld is geweest. Dat het niet-ongesteld zijn nogal verslavend is, dus. Maarja dat zou ze vast met een ordinairy pil ook wel hebben ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Uithalen vind ik iets moeilijker omdat ik bang ben dat ik iets vanbinnen zou beschadigen met mijn nagels ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Als ik me volgende week niet down of prikkelbaar voel, dan ligt dat ook aan de hoeveelheid hormonen. Let's keep our fingers crossed ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() In ieder geval zei mijn dokter dat er niet echt veel minder hormonen in zaten dan in de pil (Diane 35) maar dat ik het allicht kon proberen. Dus ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waarschijnlijk duurt het bij jou ook korter als je op een lichter middel overstapt zoals de nuvaring. Misschien heb je dan helemaal geen last meer van je 'probleem'. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik was hiervoor aan de pil, nu is het stopweek en op zondag zou ik weer met een nieuwe strip beginnen, maar in plaats daarvan ga ik nu de nuvaring gebruiken en omdat ik aan de pil was is het volgens de bijsluiter direct veilig kan ik hem ook al zaterdag erin friemelen en is het dan ook gelijk veilig? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Diane 35: cyproteronacetaat: 2 milligram 35 microgram Harmonet: gestodeen: 75 microgram 20 microgram Nuvaring: etonogestrel: 120 microgram per 24 uur ethinylestradiol: 15 microgram per 24 uur Bron 1 en Bron 2 Dus het klopt wel wat je zegt ![]() Laatst gewijzigd op 01-04-2005 om 09:53. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik gebruik trouwens nu microgynon 30, volgens mij is dat al een van de lichtste pillen. |
![]() |
||
Citaat:
Maar vooral even opletten. Verder merk je er echt niks van ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dus heb maar wel gedaan, kan vast geen kwaad en niemand had er problemen mee. M'n ma dr medicijnen liggen er ook bij.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |