![]() |
||
Citaat:
![]() Of dat hij denkt dat de dokter aan je zaakje gaat lopen friemelen om te kijken of er niets zit ![]() In dat geval was ik ook niet gegaan... het idee alleen al.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() wat een aansteller! |
![]() |
||
Citaat:
- Bang dat ie een SOA heeft - Hij heeft het NIET voor je over, omdat hij nu al weet dat ie niet bij je wil blijven..waarom zou hij die moeite doen? - Inderdaad die "pijnlijke" reden met staaf in je plasbuis hoewel ik het een boelshit reden vind! - Vul zelf maar in |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
+ dat ik het onnodig vind om zo'n test te doen omdat ik van mezelf weet dat ik geen soa heb... zonde van m'n tijd, zonde van m'n geld, zonde van mijn dokter z'n tijd ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() - zoveel tijd kost je dat niet - die test kun je volgens mij gratis laten doen, hij is iig niet ontzettend duur - bij de ggd krijgen de mensen ervoor betaald zulke testen te doen, geen zonde van hun tijd dus - als je je vriendin er een groot plezier mee doet moet het sowieso geen zonde zijn van je tijd of geld
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
kunnen in de urine alleen toch niet aflezen of je een soa hebt.. lijkt mij zo.. Je kunt toch door simpel weg even bloed te prikken al een hele hoop soa's opsporen.. zonder meteen lichamelijk/inwendig onderzoek te hebben.. (als hij dat heel vervelend zou vinden) misschien helpt het om die knul te zeggen dat heel vaak als je een soa hebt.. (niet bij allemaal natuurlijk) geen klachten hoeft te hebben..
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Een inwendig onderzoek stel ik zelf persoonlijk ook niet bepaalt op prijs, maar als ik de jongen op wie ik gek ben daar mee kan geruststellen, dan is dat okey, en heb ik dat met liefde voor hem over. Geef hem eens ongelijk. En daarbij dit meisje wil SAMEN MET HEM gaan, wel zo eerlijk ook, niet? ![]()
||
Citaat:
![]() En als jullie al gaan lopen dreigen met geen seks enzo omdat hij 1 ding niet wil doen wat jullie zeggen is jullie relatie volgens mij ook al gedoemd te mislukken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Denk je dat iemand voor de lol een soa gaat overdragen als je verliefd op elkaar bent? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Daarnaast: van die soa test ga je, als zowel vrouw als man, niet dood. Echt niet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus ik sluit me hierbij aan. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Bovendien is een testje een kleine moeite om zeker te weten dat je je vriendin niet met iets opzadelt.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Neuh, dat ben ik niet met je eens. Het is gewoon fijn om de pil te slikken als dat mogelijk is. Het is betrouwbaarder, goedkoper en je hoeft niet altijd condooms bij de hand te hebben. Bovendien is een condoom pijpen niet speciaal lekker, kan ik je zeggen. Het enige probleem van de pil is dat het niet beschermt tegen soa's. Daarom moet je even laten testen. Echt, big deal. Nou zeg jij dat je geen onveilige seks hebt gehad, dan is dat natuurlijk minder belangrijk. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat je partner van je verwacht dat je even een testje doet. Hij/zij kan ook niet ruiken of je wel of niet veilige seks hebt gehad.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Jouw vriendin heeft 4 sekspartners voor jou gehad. Met 2 van de 4 heeft ze veilig geneukt maar onveilige orale seks gehad. En de 2 anderen hebben tegen haar gezegd dat ze voor haar altijd veilige seks hadden gehad. 1 daarvan spreekt de waarheid. 1 daarvan liegt, hij heeft wel onveilige seks gehad.. maar met iemand waarvan hij "erop vertrouwde" dat ze geen soa's had. Terwijl deze persoon 3 sekspartners voor hem heeft gehad. Snap je al wat ik probeer te zeggen of moet ik m'n verhaal afmaken?
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Pff, ik heb wel eens een onderzoek gehad bij de uroloog. Dan steken ze inderdaad een ijzeren "pin" helemaal in je. Dat was prima te doen. En wat de dokter doet bij een soa onderzoek bij mannen, is een stuk minder erg. Mietjes.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied? #97 Verwijderd | 500 | 26-04-2009 12:06 | |
Psychologie |
Boulimia (of een andere es) & je sociale leven blaatje | 11 | 13-10-2008 21:45 | |
Verkeer & Vervoer |
oplossing files vtxm | 267 | 01-02-2007 18:03 | |
Psychologie |
klopt dit wel? moon | 18 | 13-03-2005 13:17 | |
Liefde & Relatie |
Ex van je relatie Sade | 13 | 15-11-2004 20:31 | |
Lifestyle |
klassieker - analyse my baby Ninnoc | 211 | 17-09-2003 15:02 |