Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Btw, als het langer duurt dan een jaar IS het dysthemie.
||
Citaat:
![]() Ik weet niet zeker of dat kan. Als je gewoon een jaar wacht, word je toch zo weer depressief omdat je problemen waardoor je depressief bent geworden er nog steeds zijn? Oké, dat hoeft niet zo te zijn, maar is best waarschijnlijk ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Als je depressief bent kun je ook echt logisch nadenken he? Mensen die depressief zijn zitten vaak zo erg met zichzelf in de knoop dat ze niet eens weten waar ze moeten beginnen om het allemaal weer goed te krijgen. Als je 'gewoon een jaartje achter gaat hangen' dan komen er alleen maar meer problemen bij, dan gaat diegene zichzelf ook nog eens een nietsnut vinden omdat diegene er niks aan doet. Je lost problemen niet op door ze met rust te laten. Damn, ik kan nu even niet eens uitleggen wat ik precies bedoel, maar als je een beetje logisch nadenkt meneer Blood Fire Rage dan zie je dat je er zelf nog niet eens goed over na hebt gedacht. Ga maar bitchen.
||
Citaat:
![]() Sommige mensen trekken liever een blik accuzuur open als ze depressief zijn, dan willen ze echt helemaal niets. Trouwens wil je uit je depressie komen zul je daar toch vaak zelf iets aan moeten doen. En dat gaat niet als je met een pilsje in je hand zit. ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Nee. Geen 'haha'. Ik hoop dat dat een lam grapje was. Een depressie krijg je niet van problemen. Dat lijkt alleen zo omdat je nergens om kut voelen belachlijk is en je je kutheid onderbewust projecteerd op je problemen. Een probleem kan wel een depressie 'triggeren' (doen starten dus), maar problemen zijn niet de oorzaak van een depressie. @Shitonya Citaat:
![]() Leer lezen *********** ****** Nog een keer dan maar weer voor de kinderen: Ik zeg niet dat 'het' waar is, ik vraag me af waarom het NIET zo is. En nee, ik heb geen depressie 'op mijn schoot gehad'. Als dat zo was had ik dit topic niet hoeven openen he, licht?
||
Citaat:
Zie je toevallig ook een lichte gang met tl buizen en aan het einde een soort hippie figuur voor een grote poort staan? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Volgens mij kun je nooit voorspellen wanneer een depressie precies over zal zijn, dus kun je er ook niet op gaan zitten wachten. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hoe kan iemand die nog nooit een depressie heeft gehad, daar nou over oordelen? Overigens, als een depressie niet van problemen zou komen, zoals je in je eerste zin beweerd, hoe denk je dan dat dat gebeurd? En dan de genetisch bepaalde depressies uitsluitend hè. Denk je dat dat zo uit de lucht komt lazeren? 'Gut, ik verveel me, laat ik eens depressief worden!' ![]()
||
Citaat:
![]() Ik had ook kunnen weten dat er mensen zouden zijn die eerst reageren en niet nadenken. Sorry, mijn fout. Volgende keer zal ik proberen duidelijker te zijn. Als je met een steen een raam stukgooit, gaat het glas stuk en valt het op de grond. De steen 'triggert' de gebeurtenis 'glas valt op grond', maar de zwaartekracht is de oorzaak dat het glas op de grond valt. Dat is het verschil tussen trigger en oorzaak. Als twee mensen dezelfde problemen hebben, en de ene krijgt wel een depressie en de ander niet, ligt het blijkbaar ergens anders aan (persoonlijk denk ik dat het attituden, copingmechanismen, en vooral hormonen zijn).
||
Citaat:
Ik heb wel nagedacht en begrijp ook heus wel wat je ermee bedoelt, alleen formuleer jezelf dan eens wat beter en onderbouw je dingen eens. Dat was het enige wat ik ermee wilde zeggen, geen persoonlijke aanval of al wat jij ervan denkt.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Columnwedstrijd] De mooiste tijd van mijn leven Verwijderd | 0 | 12-09-2006 12:09 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Meerdere tijd dimensies Diary of Dreams | 34 | 13-08-2005 22:26 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Voor als je tijd over hebt Not for Sale | 5 | 10-02-2003 17:41 | |
Definitie van de tijd LOGIC OR CHAOS | 19 | 09-11-2002 12:49 | |
ARTistiek |
[verhaal] Tijd TyZZel | 11 | 15-07-2002 18:44 | |
Bestaat tijd of is het slechts een illusie van ons brein? I Spirit | 8 | 13-03-2002 18:45 |