Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maarreuhh... da's dus totaal niet te vergelijken met jouw verhaal. Nee, geen ervaring mee dus. (wow, lekker nutteloze reply.. sorry!)
||
Citaat:
Gezonde draad oppakken ga ik binnenkort dus ook weer doen d.m.v hulp van anderen. Reden: met al mijn mankementen valt anders onmogelijk te leven ( op een normale/gelukkige manier ) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
bedankt voor de reacties, ik lees wel mee. Anyway,
Citaat:
En aandacht, nee. Dat kan het bij jou zijn maar dat is toch niet helemaal waarom ik het 'doe'. Ik wil juist geen aandacht (of stiekem wel maar dat geef ik iig niet toe en dat claim ik al helemaal niet. Laat staan het aannemen). Misschien is het jezelf niet genoeg waard vinden een betere beschrijving? Citaat:
Citaat:
Hoe ben je weer begonnen, als je in wezen geen honger meer hebt...? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Intro van de uni, lange dagen maken en meedoen met activiteiten. Ik had tegen mezelf gezegd dat ik niet meer wilde dat ik bepaalde dingen niet meer kon doen omdat ik misselijk zou kunnen worden (voelde me vaak misselijk worden als ik iets at, daardoor angst om te eten, maar dit was zegmaar een spiraaleffect: bang om te eten, controle over lichaam, wel eten, misselijk worden, controle krijgen over misselijkheid door niet te eten etc.). Die misselijkheid was er de eerste 2 dagen wel, maar voelde me ook snel moe worden, waardoor ik wel moest eten en dat ging elke dag beter. Steeds minder last van misselijk zijn en heb die dagen langzaam weer een normaler eetpatroon gekregen, omdat ik er anders bij zou neervallen. Nu weet ik dus deels waar het aan gelegen heeft en mocht het weer de verkeerde kant op gaan, dan moet ik van mezelf hieraan denken en dwing ik mezelf bij wijze van spreken om te eten en niet te blijven doorlopen met dat hongergevoel, al blijft het wel lekker voelen om zoveel macht over je eigen lichaam te kunnen hebben en ik denk dat dat gevoel altijd wel blijft, maar ik moet het leren te controleren en negeren.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Zelf verwaarloos ik bijna alle contacten die ik ooit heb gehad, op die van een aantal mensen na. Maar dat is misschien noodzakelijk.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
ben ik emo ? Verwijderd | 10 | 07-01-2013 19:22 | |
Vrije tijd |