Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-08-2005, 19:12
hopla16
hopla16 is offline
Dit zijn de feiten:

Er is een meisje van 14 jaar dat sinds kort verkering heeft met een jongen van 18 jaar. Zij is nog helemaal niet ver op intiem gebied. Die jongen wél. 1 week geleden was ze nog verliefd op een andere jongen (16 jaar). Nu heeft ze het met hem uitgemaakt door de telefoon, omdat “De Neef Van Haar Beste Vriendin” haar heeft gevraagd en ze heeft ja gezegd. Ze wilde wél nog dat de jongen van 16(uit Limburg) naar haar (in Brussel) zou toekomen. Toen de jongen van 16 door de telefoon vroeg of zij het wilde uitmaken met de jongen van 18, moest ze het eerst aan haar vriend, die erbij stond, vragen (!) voordat ze zij: “nee kan nie”.

Ik maak me zorgen dat mijn ex-vriendin dingen met zich laat doen die ze niet wil. Ik ken haar: ze is erg "jong" (met dit soort dingen), erg verlegen, erg rustig, erg onzeker en zeker nog niet rijp! Die jongen wél.

Nu vraag ik jullie om jullie eigen mening over deze situatie.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-08-2005, 19:22
Lotte
Lotte is offline
Misschien moet je haar zelf van haar fouten laten leren en ingrijpen als het echt serieus fout gaat (denk aan tienerzwangerschappen en loverboy-acties).
Met citaat reageren
Oud 25-08-2005, 19:41
Verwijderd
Citaat:
Lotte schreef op 25-08-2005 @ 20:22 :
Misschien moet je haar zelf van haar fouten laten leren en ingrijpen als het echt serieus fout gaat (denk aan tienerzwangerschappen en loverboy-acties).
Klopt... Speelt het stiekem ook niet een beetje mee dat het je ex is?
Met citaat reageren
Oud 25-08-2005, 20:39
evanescence
evanescence is offline
achja naief meisje is het gewoon...
laat haar lekker zelf kiezen wat ze doet..je kan wel gewoon eerlijk zijn tegen haar wat jij voelt natuurlijk
Oud 25-08-2005, 20:49
Nootsen
Nootsen is offline
14 en 18 is op zich sowieso een beetje fout
althans, dat maak ik mezelf toch steeds wijs

En verder moet je het naieve meisje gewoon zichzelf laten zijn, ze ontdekt zelf wel dat ze fout bezig is...
Met citaat reageren
Oud 25-08-2005, 20:50
T!ne
T!ne is offline
Citaat:
abcdefghijklmno schreef op 25-08-2005 @ 20:12 :
ze is erg "jong" (met dit soort dingen), erg verlegen, erg rustig, erg onzeker en zeker nog niet rijp! Die jongen wél.
verlegen zal ze niet zijn, want dan ga je toch niet met een jongen v 18
onzeker dus ook niet
rijp.. dat valt te bezien..
die jongen wel.. hé kom.. seksuele ervaring wilt dus zeggen rijp?
wie zegt trouwens dat die jongen met haar het bed wil inkruipe ..
Oud 25-08-2005, 20:50
T!ne
T!ne is offline
Citaat:
Nootsen schreef op 25-08-2005 @ 21:49 :
En verder moet je het naieve meisje gewoon zichzelf laten
zijn, ze ontdekt zelf wel dat ze fout bezig is...
en dat ook
Oud 25-08-2005, 20:53
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
T!ne schreef op 25-08-2005 @ 21:50 :
verlegen zal ze niet zijn, want dan ga je toch niet met een jongen v 18
onzeker dus ook niet
Wat heeft dat nou met elkaar te maken
Oud 25-08-2005, 20:56
T!ne
T!ne is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 25-08-2005 @ 21:53 :
Wat heeft dat nou met elkaar te maken
als 14jarige ga je toch niet met iemand die 4jaar ouder is ? Je gaat toch eerder voor een jongetje dat evenoud is.. Nu ja zou ik toch doen
Oud 25-08-2005, 20:59
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
T!ne schreef op 25-08-2005 @ 21:56 :
als 14jarige ga je toch niet met iemand die 4jaar ouder is ? Je gaat toch eerder voor een jongetje dat evenoud is.. Nu ja zou ik toch doen
En wat heeft dit nou weer te maken met wat je net zei?
Oud 25-08-2005, 21:06
T!ne
T!ne is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 25-08-2005 @ 21:59 :
En wat heeft dit nou weer te maken met wat je net zei?
ik bedoel met een snotjong v je eigen leeftijd kan je nog fouten maken .. als je onzeker bent over jezelf ga je je toch niet op je gemak voelen bij iemand die meer ervaring heeft in zn leven..
ofwel?
Oud 25-08-2005, 21:10
Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
Citaat:
abcdefghijklmno schreef op 25-08-2005 @ 20:12 :

Nu vraag ik jullie om jullie eigen mening over deze situatie.
alsof je daar iets aan hebt.
Oud 25-08-2005, 21:12
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
T!ne schreef op 25-08-2005 @ 22:06 :
ik bedoel met een snotjong v je eigen leeftijd kan je nog fouten maken .. als je onzeker bent over jezelf ga je je toch niet op je gemak voelen bij iemand die meer ervaring heeft in zn leven..
ofwel?
Als je onzeker bent zul je dat altijd wel zijn, dat verhindert je niet iemand leuk te vinden die ouder is.
Oud 25-08-2005, 21:12
T!ne
T!ne is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 25-08-2005 @ 22:12 :
Als je onzeker bent zul je dat altijd wel zijn, dat verhindert je niet iemand leuk te vinden die ouder is.
verhindert dat je niet van die stap te zetten?
edit: ik bedoel die stap van 'dit is mijn nieuw vriendje'.. och ik krijg et ni uitgelegd
Oud 25-08-2005, 21:15
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
T!ne schreef op 25-08-2005 @ 22:12 :
verhindert dat je niet van die stap te zetten?
edit: ik bedoel die stap van 'dit is mijn nieuw vriendje'.. och ik krijg et ni uitgelegd
Het is sowieso moeilijk om een stap te zetten, maar zolang de ander die stap voor je zet maakt dat niet uit. Als iemand die jij leuk vind je vraagt zijn vriendin te zijn zul je niet zo heel snel denken 'oh nee doe toch maar niet want hij maakt me zo onzeker omdat ie vier jaar ouder is',
Oud 25-08-2005, 21:42
Al Murphy
Al Murphy is offline
Ik snap al maar de helft van het verhaal, maar in elk geval: dat ze het zich zelf toch uitvogelen? Als het allemaal zo ingewikkeld moet gaan, zo impulsief, en zo gemaakt, zal het binnen de korste tijd wel weer om heel iemand anders gaan draaien. Misschien is die dan wel 15 of 17 of 12.

Pfff, pubers...
Met citaat reageren
Oud 25-08-2005, 21:44
Lorelei
Lorelei is offline
Tja. Op haar in praten gaat toch geen zin hebben. Ik zou 1 keer een goed gesprek voeren en duidelijk je mening geven, zodat ze wel *weet* dat er mensen zijn die het er niet mee eens zijn.. en dat er wel mensen zijn geweest die haar gewaarschuwd hebben als nou over een tijdje blijkt dat dit toch niet de juiste beslissing is geweest. Maar als ze niet luistert, moet je haar laten. Als je dan nog meer doorgaat duwen, gaat ze zich alleen maar tegen je afzetten. Het is lullig voor d'r maar dan moet ze het maar op deze manier leren. En nee, dat is niet gemakkelijk voor je.. maar je kan er niets aan doen.
Oud 25-08-2005, 22:55
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Ach, ze is gewoon aan het rondsletten. Komt heus nog wel een keer goed
Oud 25-08-2005, 23:26
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
BrunetJuh schreef op 25-08-2005 @ 23:55 :
Ach, ze is gewoon aan het rondsletten. Komt heus nog wel een keer goed
Dat vind ik altijd zo'n dooddoener. Nog los van de morele implicaties (wat doe je nu?) ... denk ook eens aan de gevolgen voor de andere betrokkenen.

En dan bedoel ik:

Sommige mensen komen altijd aan met het leeftijds-excuus: ja, maar ik was .../..../...
Maar denk dan ook eens aan die mensen - mogelijk ook van die leeftijd die je gekwetst hebt.

Van die mensen die flink heen en weer hoppen. Ja, maar ik was jong. O, maar daarom heb je misschien nog wel veel mensen pijn gedaan!
Met citaat reageren
Oud 25-08-2005, 23:36
Verwijderd
Laat haar maar een keer goed op haar bek gaan.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2005, 23:37
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Ja, maar je wilt iemand om wie je geeft natuurlijk wel beschermen. Bovendien is iets als misbruik of ontmaagding niet meer terug te draaien.

En die gast van 18 moet ook zijn verantwoordelijkheid nemen. En ja, ik heb ook wel eens de boot afgehouden bij een jonger meisje!!
Met citaat reageren
Oud 26-08-2005, 00:14
Verwijderd
Mijn mening is dat ze het helemaal zelf mag weten
Met citaat reageren
Oud 26-08-2005, 00:22
Verwijderd
Citaat:
hhendrikxx schreef op 26-08-2005 @ 00:37 :
Ja, maar je wilt iemand om wie je geeft natuurlijk wel beschermen. Bovendien is iets als misbruik of ontmaagding niet meer terug te draaien.
Waarom zou je ontmaagding terug willen draaien? Het wordt na de eerste keer alleen maar beter
Met citaat reageren
Oud 26-08-2005, 01:04
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Tja, ik kan me voorstellen dat je toch graag wilt dat de eerste keer met een persoon is die goed voor je is. Als dat niet het geval is, kan ik me voorstellen dat je daar erg van baalt.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2005, 08:02
WolterB
WolterB is offline
Denk dat jij niets anders kunt dan je mening aan haar geven en haar verder laten.
Dit is volgens mij een typesche 'van je fouten moet je leren' situatie, als dit al een fout is, want wie weet zal doen jongen niets doen en als zij er nog niet klaar voor is moet hij dat respecteren
Advertentie
Oud 26-08-2005, 08:56
hopla16
hopla16 is offline
Met haar praten heeft echt geen enkele zin. ze luisterd niet. Ik heb haar al zooo vaak gezegd dat ik WEET dat het mis gaat, maar ze luisterd niet. Kleine kinderen zijn ook zo makkelijk onder de indruk van een 18-jarige jongen. Ze zegt dat ze van hem houdt terwijl ze hem pas 3 dagen kent. Die jongen had tegen haar gezegd dat hij van haar hield vanaf het moment dat hij haar zag. Hij speelt gewoon met de gevoelens en gedachten van een klein kind. . En op intiem gebied kan het al helemáál niet. zij durfde niet op de mond te kussen. Alleen op de wang. Ik kon (en kan) daar mee leven. Maar een jongen van 18 niet. Wat hij haar ook wijsmaakt.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2005, 09:11
HybridTheory
HybridTheory is offline
Citaat:
abcdefghijklmno schreef op 26-08-2005 @ 09:56 :
Met haar praten heeft echt geen enkele zin. ze luisterd niet. Ik heb haar al zooo vaak gezegd dat ik WEET dat het mis gaat, maar ze luisterd niet. Kleine kinderen zijn ook zo makkelijk onder de indruk van een 18-jarige jongen. Ze zegt dat ze van hem houdt terwijl ze hem pas 3 dagen kent. Die jongen had tegen haar gezegd dat hij van haar hield vanaf het moment dat hij haar zag. Hij speelt gewoon met de gevoelens en gedachten van een klein kind. . En op intiem gebied kan het al helemáál niet. zij durfde niet op de mond te kussen. Alleen op de wang. Ik kon (en kan) daar mee leven. Maar een jongen van 18 niet. Wat hij haar ook wijsmaakt.
Dat ligt echt aan de persoon hoor, niet aan de leeftijd .
Met citaat reageren
Oud 26-08-2005, 10:34
hopla16
hopla16 is offline
Oh ja. En ik heb gepraat met een andere gewone vriend van haar. En hij is het ook met mij eens.

Ik kan weinig doen want ik woon ik Limburg en zei in België.
Ik kan haar nu niet meer bereiken op msn, want haar nieuwe liefde heeft mij geblokkeerd. Zij heeft geen verstand van computers dus waarschijnlijk heeft ze dat niet eens door. Die eikel is gewoon bang dat ik tot haar door zal dringen, omdat hij WEET dat ik gelijk heb. En gisteravond werd ik 4 keer gebeld door een of ander onbekend Belgisch kind (ene Maria), die meteen de hoorn neerlegde toen ik opnam.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2005, 10:47
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 26-08-2005 @ 00:26 :
Dat vind ik altijd zo'n dooddoener. Nog los van de morele implicaties (wat doe je nu?) ... denk ook eens aan de gevolgen voor de andere betrokkenen.

En dan bedoel ik:

Sommige mensen komen altijd aan met het leeftijds-excuus: ja, maar ik was .../..../...
Maar denk dan ook eens aan die mensen - mogelijk ook van die leeftijd die je gekwetst hebt.

Van die mensen die flink heen en weer hoppen. Ja, maar ik was jong. O, maar daarom heb je misschien nog wel veel mensen pijn gedaan!
Kom op, hoeveel meisjes van 14 zijn net zo? Veel dus.

Ontopic, ik snap dat je veel om haar geeft, maar ze zal het toch zelf moeten bepalen. Je kunt moeilijk heel de dag achter haar aan lopen om het te vertellen. En als ze het niet wil snappen, komt ze er vanzelf wel achter! Dan ziet ze vanzelf wel wat voor eikel het was!
Oud 26-08-2005, 11:02
U*NiQ
U*NiQ is offline
Citaat:
T!ne schreef op 25-08-2005 @ 22:06 :
ofwel?
Wie zegt dat ze zich op d'r gemak voelt?
Maar goed, de leeftijd van die jongen en haar eventuele verlegenheid heeft natuurlijk niets met elkaar te maken. En juist door haar onzekerheid kan ze iets met die jongen zijn begonnen om zich daardoor beter te voelen. Als 14-jarig meisje is het bijhoorlijk stoer om tegen vriendinnen te kunnen zeggen dat je een vriendje hebt van 18 jaar!
Met citaat reageren
Oud 26-08-2005, 12:06
hopla16
hopla16 is offline
Citaat:
U*NiQ schreef op 26-08-2005 @ 12:02 :
Wie zegt dat ze zich op d'r gemak voelt?
Maar goed, de leeftijd van die jongen en haar eventuele verlegenheid heeft natuurlijk niets met elkaar te maken. En juist door haar onzekerheid kan ze iets met die jongen zijn begonnen om zich daardoor beter te voelen. Als 14-jarig meisje is het bijhoorlijk stoer om tegen vriendinnen te kunnen zeggen dat je een vriendje hebt van 18 jaar!

Ja, die jongen van 18 heeft haar overdonderd met "je t' aime". Ze was zoooo onder de indruk ervan dat een jongen van 18 dat tegen haar zegt, dat ze "ja" heeft gezegd. En het is natuurlijk de neef van haar beste vriendin. Haar vriendin heeft natuurlijk gezegd van: "zeg toch, ja want hij houdt van je en dat is hartstikke leuk want dan kunnen we met z'n allen leuke dingen doen en blabla".
Ik erger me er dood aan. Alsof die jongen echt niet 'meer' wil...
Het meisje is bloedmooi(echtwaar). Ze ziet er ouder uit dan ze is. Maar daarintegen is ze geestelijk nog een heel jong kind (ze is bijv. zoooooo dol op visjes (viesjies). Ze liep met haar kleren aan de zee in op dichter bij de viesjies te kunnen zijn). Die jongen is alleen maar geïnteresserd in haar uiterlijk. Het is gewoon een smeerlap, die speelt met de gedachten en gevoelens van een goedgelovig, naïef klein jong meisje. Als ik hem in mijn handen krijg......
Met citaat reageren
Oud 26-08-2005, 12:10
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
abcdefghijklmno schreef op 26-08-2005 @ 09:56 :
Dan kan je net zo goed ophouden met het zeggen. Je hebt haar gewaarschuwd, meer kan je niet doen.

"Laat haar maar een keer goed op haar bek gaan." waren wijze woorden van nare
Oud 26-08-2005, 12:26
Verwijderd
Wel lief van je, maar ze heeft jou best genaaid, en het is uiteindelijk helemaal haar probleem. Waarschijnlijk zit ze niet eens op jouw hulp te wachten !
Met citaat reageren
Oud 26-08-2005, 12:30
mara18
mara18 is offline
Je praat over haar alsof ze een peuter is Wat heb jij dan in haar gezien als ze je ex is???

on topic: tja, pubers zeker... hoewel ik mij niet kan herinneren dat ik op veertienjarige leeftijd zo naief was. Maar ja, iedereen is anders en ze zal dan maar gewoon van haar fouten moeten leren

Wie niet horen wil moet voelen
Met citaat reageren
Oud 26-08-2005, 14:18
hopla16
hopla16 is offline
Citaat:
mara18 schreef op 26-08-2005 @ 13:30 :
Je praat over haar alsof ze een peuter is Wat heb jij dan in haar gezien als ze je ex is???
Ik was en ben verliefd op haar, omdat ze ze lief mooi en onschuldig is. Ik wil haar zo graag beschermen tegen die vent maar het kan niet
Met citaat reageren
Oud 26-08-2005, 14:29
Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
abcdefghijklmno schreef op 26-08-2005 @ 15:18 :
Ik was en ben verliefd op haar, omdat ze ze lief mooi en onschuldig is. Ik wil haar zo graag beschermen tegen die vent maar het kan niet

Probeer er dan vrede mee te hebben dat je je best hebt gedaan haar te waarschuwen. Mocht het dan fout gaan, dan heb jij je plicht in ieder geval gedaan.
Het is verschrikkelijk dat je er verder niets meer aan kunt doen, maar daar zul je je toch bij neer moeten leggen
Oud 26-08-2005, 18:31
Multilot
Multilot is offline
Ik heb het idee dat jij die vent helemaal niet kent. Jij bent gewoon ontzettend jaloers op hem omdat hij meer indruk maakt dan jij.
Bij het meisje gieren de hormonen door het lijf dus haar acties zijn zo gek nog niet. En die jongen zal vast wel uitkijken wat hij doet als dat de neef van haar beste vriendin is. Als hij haar gebruikt of weet ik veel zal ze dat vast doorvertellen aan haar vriendin, die het weer in de familie kan doorvertellen.

Het is allemaal erg overdreven...
Oud 26-08-2005, 18:53
hopla16
hopla16 is offline
Citaat:
Multilot schreef op 26-08-2005 @ 19:31 :
Ik heb het idee dat jij die vent helemaal niet kent. Jij bent gewoon ontzettend jaloers op hem omdat hij meer indruk maakt dan jij.
Bij het meisje gieren de hormonen door het lijf dus haar acties zijn zo gek nog niet. En die jongen zal vast wel uitkijken wat hij doet als dat de neef van haar beste vriendin is. Als hij haar gebruikt of weet ik veel zal ze dat vast doorvertellen aan haar vriendin, die het weer in de familie kan doorvertellen.

Het is allemaal erg overdreven...
Ik ken hem dan wel niet maar ik hoor genoeg over hem. Hij heeft "ik hou van jou" tegen haar gezegd. En gezegd dat hij van haar houdt sinds de dag dat hij haar voor het eerst zag (1 week geleden). Iemand van 18 weet dat je niet vanaf de eerste dag van iemand houdt, maar dat je eerst verliefd wordt en pas na een jaar kan dat veranderen in 'houden van'. Toen ik haar vroeg door de telefoon "maak het dan met hem uit" zei ze: "een momentje". Toen HOORDE is haar VRAGEN "kan ik het uitmaken"?
en daarna zei ze pas "nee". Ik weet dan wel niet of ze dat vroeg aan haar beste vriendin of aan de jongen zelf. Maar het feit dat ze niet meteen van zichzelf uit "nee" zei , maar het eerst moest vragen, dat zegt mij al genoeg. Er klopt iets niet helemaal daar.....
Met citaat reageren
Oud 26-08-2005, 21:30
Verwijderd
"jong" (met dit soort dingen), erg verlegen, erg rustig, erg onzeker en zeker nog niet rijp? Hm, klinkt anders alsof ze de smaak van het rondsletten al aardig te pakken heeft.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2005, 21:57
T!ne
T!ne is offline
Citaat:
abcdefghijklmno schreef op 26-08-2005 @ 19:53 :
Iemand van 18 weet dat je niet vanaf de eerste dag van iemand houdt, maar dat je eerst verliefd wordt en pas na een jaar kan dat veranderen in 'houden van'.
is dat zo? damn zeg dat ik da nu nog niet kan weten dan.. ik ben spijtig genoeg nog maar 17 en ik kan niet houden v iemand anders..
Oud 26-08-2005, 22:10
Lotte
Lotte is offline
Citaat:
Morgan schreef op 26-08-2005 @ 22:30 :
"jong" (met dit soort dingen), erg verlegen, erg rustig, erg onzeker en zeker nog niet rijp? Hm, klinkt anders alsof ze de smaak van het rondsletten al aardig te pakken heeft.
Eeh ik snap dit niet helemaal Wat bedoel je hiermee?

Volgens mij kan de betreffende jongen zowiezo er niks meer aan doen aangezien dat meiske alle contact zo´n beetje aangegeven heeft geen contact meer te willen hebben..

Citaat:
abcdefghijklmno schreef op 26-08-2005 @ 11:34 :
Ik kan haar nu niet meer bereiken op msn, want haar nieuwe liefde heeft mij geblokkeerd. Zij heeft geen verstand van computers dus waarschijnlijk heeft ze dat niet eens door.
Weet je zeker dat ze echt helemaal niks van computers afweet?

Laatst gewijzigd op 26-08-2005 om 22:15.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2005, 23:51
Verwijderd
Citaat:
Lotte schreef op 26-08-2005 @ 23:10 :
Eeh ik snap dit niet helemaal Wat bedoel je hiermee?

Volgens mij kan de betreffende jongen zowiezo er niks meer aan doen aangezien dat meiske alle contact zo´n beetje aangegeven heeft geen contact meer te willen hebben..

Weet je zeker dat ze echt helemaal niks van computers afweet?
Nou ja, een week geleden nog verliefd op een ander, het via de telefoon uitmaken, eisen dat de ex nog wel langskomt..?
Met citaat reageren
Oud 27-08-2005, 00:45
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ach, vrouwen willen toch nooit luisteren.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2005, 00:51
Faerie
Faerie is offline
Ze moet idd gewoon zelf van haar fouten leren, ze kiest hier bovendien wel zelf voor...
Met citaat reageren
Oud 27-08-2005, 00:51
Faerie
Faerie is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 27-08-2005 @ 01:45 :
Ach, vrouwen willen toch nooit luisteren.
veel mannen doen dat ook niet in zo'n situatie.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2005, 00:55
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Faerie schreef op 27-08-2005 @ 01:51 :
veel mannen doen dat ook niet in zo'n situatie.
Mannen gaan niet voor een bitch, een trut, een feeks tegen 100 waarschuwingen van vrienden in en komen daar later niet tegen diezelfde vrienden over uithuilen.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2005, 10:07
Verwijderd
Als je het er niet mee eens bent: aangifte doen want dat is namelijk hardstikke strafbaar.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2005, 10:43
Multilot
Multilot is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 27-08-2005 @ 01:55 :
Mannen gaan niet voor een bitch, een trut, een feeks tegen 100 waarschuwingen van vrienden in en komen daar later niet tegen diezelfde vrienden over uithuilen.
Jeah! Generallisatie ten top! Daar houd ik wel van
Oud 27-08-2005, 11:56
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 26-08-2005 @ 22:30 :
Van sommige meisjes kun je tegenwoordig echt al in de prepuberale fase zien dat het later hoeren worden, ja.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2005, 12:43
Drez
Drez is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 27-08-2005 @ 01:55 :
Jezus, kun je ook één keer níet je eigen situatie erbij betrekken? Damn.
Reageren

Regels voor berichten