Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() onzeker dus ook niet rijp.. dat valt te bezien.. die jongen wel.. hé kom.. seksuele ervaring wilt dus zeggen rijp? wie zegt trouwens dat die jongen met haar het bed wil inkruipe ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ofwel?
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
edit: ik bedoel die stap van 'dit is mijn nieuw vriendje'.. och ik krijg et ni uitgelegd ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
En dan bedoel ik: Sommige mensen komen altijd aan met het leeftijds-excuus: ja, maar ik was .../..../... Maar denk dan ook eens aan die mensen - mogelijk ook van die leeftijd die je gekwetst hebt. Van die mensen die flink heen en weer hoppen. Ja, maar ik was jong. O, maar daarom heb je misschien nog wel veel mensen pijn gedaan! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ontopic, ik snap dat je veel om haar geeft, maar ze zal het toch zelf moeten bepalen. Je kunt moeilijk heel de dag achter haar aan lopen om het te vertellen. En als ze het niet wil snappen, komt ze er vanzelf wel achter! Dan ziet ze vanzelf wel wat voor eikel het was!
||
Citaat:
![]() Maar goed, de leeftijd van die jongen en haar eventuele verlegenheid heeft natuurlijk niets met elkaar te maken. En juist door haar onzekerheid kan ze iets met die jongen zijn begonnen om zich daardoor beter te voelen. Als 14-jarig meisje is het bijhoorlijk stoer om tegen vriendinnen te kunnen zeggen dat je een vriendje hebt van 18 jaar! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ja, die jongen van 18 heeft haar overdonderd met "je t' aime". Ze was zoooo onder de indruk ervan dat een jongen van 18 dat tegen haar zegt, dat ze "ja" heeft gezegd. En het is natuurlijk de neef van haar beste vriendin. Haar vriendin heeft natuurlijk gezegd van: "zeg toch, ja want hij houdt van je en dat is hartstikke leuk want dan kunnen we met z'n allen leuke dingen doen en blabla". Ik erger me er dood aan. Alsof die jongen echt niet 'meer' wil... Het meisje is bloedmooi(echtwaar). Ze ziet er ouder uit dan ze is. Maar daarintegen is ze geestelijk nog een heel jong kind (ze is bijv. zoooooo dol op visjes (viesjies). Ze liep met haar kleren aan de zee in op dichter bij de viesjies te kunnen zijn). Die jongen is alleen maar geïnteresserd in haar uiterlijk. Het is gewoon een smeerlap, die speelt met de gedachten en gevoelens van een goedgelovig, naïef klein jong meisje. Als ik hem in mijn handen krijg...... |
![]() |
||
Citaat:
"Laat haar maar een keer goed op haar bek gaan." waren wijze woorden van nare ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Probeer er dan vrede mee te hebben dat je je best hebt gedaan haar te waarschuwen. Mocht het dan fout gaan, dan heb jij je plicht in ieder geval gedaan. Het is verschrikkelijk dat je er verder niets meer aan kunt doen, maar daar zul je je toch bij neer moeten leggen ![]()
||
![]() |
Citaat:
en daarna zei ze pas "nee". Ik weet dan wel niet of ze dat vroeg aan haar beste vriendin of aan de jongen zelf. Maar het feit dat ze niet meteen van zichzelf uit "nee" zei , maar het eerst moest vragen, dat zegt mij al genoeg. Er klopt iets niet helemaal daar..... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() Volgens mij kan de betreffende jongen zowiezo er niks meer aan doen aangezien dat meiske alle contact zo´n beetje aangegeven heeft geen contact meer te willen hebben.. Citaat:
Laatst gewijzigd op 26-08-2005 om 22:15. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Wie wil mijn internetenquête invullen voor mijn onderzoek? Ik heb jullie nodig! Jen07 | 5 | 08-06-2010 09:56 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Gedonder om Cartoons III Gatara | 501 | 10-02-2006 15:39 | |
Liefde & Relatie |
is dit pedofilie? hopla16 | 91 | 03-09-2005 20:04 | |
Liefde & Relatie |
Verschil in leeftijd B-BoB | 32 | 03-05-2004 12:42 | |
Liefde & Relatie |
te jong? reissa | 38 | 31-03-2003 18:29 | |
Liefde & Relatie |
Ik weet het niet (vraag om mening) luckyleo | 10 | 25-03-2002 12:51 |