Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Sorry ![]() Hij heeft het op een best nette manier uitgemaakt, zonder je al te veel aan het lijntje te willen houden en je te willen kwetsen. Geef het even de tijd, en zie dan hoe jullie tegen over elkaar staan. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb precies hetzelfde als hij: ik wil dingen op een rijtje zetten, met niemand rekening houden (ben tot nu toe altijd bezet geweest zo'n beetje), ik ergerde me teveel aan haar houding richting het einde. Het doet me nog steeds veel pijn, maar het gaat gewoon niet op dit moment. Ook wij hebben we bedacht dat we later weer bij elkaar komen, maar ik ga wel gewoon verder (dus uiteindelijk ook dingen met andere meisjes doen, dat was ook wat ik op zich ook wilde). We hebben gewoon nog veel contact en ik heb haar gezegd dat ze geen hoop moet hebben omdat niets zeker is. Of dit contact het voor haar vermoeilijkt heb ik helemaal aan haar gelaten. Ik denk dat je wel contact moet houden om het ooit eventueel goed te kunnen laten komen, inderdaad omdat je anders uit elkaar groeit zoals KiMZz zegt. Hou in ieder geval niet de hoop en ga verder, want er is wel een grote kans dat het voor niks is. |
![]() |
||
Citaat:
En de gevoelens die je hebt zijn heel begrijpelijk en daar is ook niets mis mee. Het is misschien ook wel goed om deze gevoelens te uiten, ook naar hem toe. Maar ik zou niet te veel verwachten, want dat is nooit goed. Gewoon toch proberen te accepteren dat het voor nu uit is. Ik denk ook niet dat het erg is als je contact met hem zoekt, maar hij wil denk ik toch even rust en zijn gevoelens op een rijtje zetten. Dus ik zou hem ook niet overladen met telefoontjes/sms-jes, et cetera. Eigenlijk alleen contact zoeken met hem om je eigen gevoelens of zo te ventileren en niet met de bedoeling of verwachting iets hiervoor terug te krijgen. Schrijf hem bijvoorbeeld een mooie brief waarin je schrijft hoe je je voelt en laat het hier dan voorlopig gewoon even bij, want hij weet toch dat hij jou kan vinden als hij het weer verder op wil pakken en verder kun en moet je het gewoon niet forceren. En verder moet je inderdaad ook gewoon jezelf afleiden en verder gaan met je leven. Je moet ook niet bang zijn dat het 'vuur dooft', want de liefde die jullie voor elkaar voelen en de manier waarop jullie elkaar ervaren hebben zal toch altijd wel enigszins onaangetast blijven. |
![]() |
||
![]() |
'k Had het misschien nog niet zo meteen verwacht, maar strakjes zie ik hem terug.
Maar ik weet niet goed wat ik moet verwachten. Ik zie wel hoe het loopt. In ieder geval, ik mag geen initiatief nemen tot "meer", want alles ligt in zijn handen. Het wordt moeilijk hem niet te mogen aanraken enzo, maar ik doe mijn best. ![]() Citaat:
![]() 'k Ben echt blij dat ik em terug kan zien.. En hopelijk komt het goed.. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Alleen al om terug bij elkaar te komen zou je het even uitmaken met je vriend ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ruzie maken doe je met twee, jullie hebben evenveel aandeel daarin. Het lijkt erop dat hij de touwtjes iets teveel in handen houdt. Misschien loopt het allemaal wel los. Hij heeft de tijd die hij vroeg ook nog niet echt gekregen, hou daar rekening mee. Als het niet betert, tja... praten |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ze vond me leuk, heeft nu een vriend, ik twijfel/hoop Worteltjes | 25 | 18-08-2011 20:56 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op jongen met vriendin... EkiaM | 4 | 01-07-2004 09:23 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] heeft nog geen titel... duivelaartje | 32 | 19-05-2004 19:35 | |
Liefde & Relatie |
mag ik zekerheid? Gargoyle | 8 | 05-07-2002 06:59 | |
Psychologie |
"Ik besta niet meer" :/ Marc S | 255 | 05-03-2002 13:52 |