Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Het begint met wat jullie elkaar nog toelaten, bv in elkaars armen liggen, maar iets later, perongeluk, een kleine aanraking, en het vuurtje kan aanzijn, en er kan iets heel moois van komen. Ik weet natuurlijk niet waarom het uit is, en ik weet niet of een van beide al terug een relatie hebben, maar het is gevaarlijk. Stel dat er iets gebeurt, dan is er een reele kans dat je elkaar kwijtgeraakt door die ene keer. En dat is toch wat je niet wilt?
|
![]() |
T is maar net wat je zelf voelt.
Ik ben zelf een tijdje geleden verliefd geweest op een meisje, maar dat werkte niet. Daar ben ik nu volledig overheen en we zijn nog altijd goede vrienden etm elkaar. Ik heb nu niet de behoefte om bij har te zijn, maar toch hebben we een speciale band met elkaar. Ik vin haar nog altijd een leuke meid, maar ik zou nix met haar willen hebben, waarom weet ik ook niet. Ik denk dat als je echt een relatie hebt gehad dat het dan heel moeilijk is om goed bevriend te blijven als de relatie over is. De relatie gaat meestal niet vanzelf over, en er zijn altijd wel spanning. Er hooefd maar een klein dingetje te gebeuren en het gaat fout...... |
![]() |
|
Die ene keer hebben we al zo'n beetje overleefd, onze vriendschap is daar niet slechter maar eerder beter op geworden. Maar ik vraag me dus af of we zouden moeten verhinderen dat het een relatie wordt als het zover komt, of dat we ermee door kunnen gaan. Want we hebben allebei heel sterk het gevoel dat we elkaar noooit kwijt willen raken, als vrienden.
|
![]() |
Ik kan dat wel. Heb dit zelfs:
Mijn ex en ik waren ongeveer een half jaar goed bevriend (daarvoor vage kenissen) en toen werden we verliefd op elkaar. We hebben toen ruim 5 maanden iets gehad, maar dat ging over doordat hij 1 meisje blijkbaar niet genoeg vond... We zijn toen wel vrienden gebleven en die vriendschap werd alsmaar hechter. Hij is nu 1 van mijn beste vrienden! ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Nieuwe school -> leuk overkomen Benjamin030 | 2 | 09-04-2010 18:41 | |
Liefde & Relatie |
Nieuwe school -> leuk overkomen Benjamin030 | 7 | 24-03-2010 12:37 | |
Liefde & Relatie |
iemand goed kennen/vriendschap -> verliefdheid Artemist | 9 | 18-07-2008 21:26 | |
Liefde & Relatie |
Vriendschap<=>Menselijkheid Negrotiator | 7 | 20-12-2003 23:45 | |
Liefde & Relatie |
Is vriendschap na een relatie mogelijk? The Bikkelm@n | 27 | 10-03-2002 11:07 | |
Liefde & Relatie |
vraagjes...jeweetwel... Secreet | 57 | 28-02-2002 23:37 |