Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-03-2006, 15:24
Jus
Jus is offline
Beste allemaal,

Ik heb me vandaag maar eens verdiept in de verschillende studentenrekeningen die worden aangeboden, en wilde wel eens hier wat meningen horen, en misschien wel ervaringen met verschillende rekeningen.

Ik kreeg vandaag een boekje van Fortis (me huidige bank) met daarin niet echt veel bijzonders. Liep ik in ieder geval niet echt voor warm. Ik heb niet het idee dat zij mij meer bieden als dat ik nu al heb.

Toen internet erbij gehaald:
Postbank. Grote nadeel hiervan vind ik dat je niet direct geld kan overboeken, maar dat dat altijd minstens 2 dagen duurd. Ook vind ik het stom dat je een aparte pin en chip pas krijgt. Verder is de verzekering e.d. wel oke.

Rabobank: Gaat een behoorlijk stuk over de verzekering van Postbank heen, daar verzeker je je inboedel voor ongeveer dezelfde premie, maar dan wel tot 15.000 euro (bij postbank 7000). Verder niet echt veel bijzonders.

ABN: Werd ik niet heel veel wijzer van, onduidelijke site, dus laat maar zitten.

SNS Bank: Erg aantrekkelijk. Kan alleen niet vinden tot hoeveel je je inboedel kan verzekeren. En ik vraag me af hoe snel je geld kan overboeken. Als dat net zo langzaam is als bij de postbank wordt dit toch al gauw weer een stuk onaantrekkelijker.

Iemand anders die zich hier al in verdiept heeft, en misschien tips heeft?

Groeten,
Justin
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-03-2006, 15:32
Go
Go is offline
Wat heeft een inboedelverzekering met een studentenrekening te maken?
Met citaat reageren
Oud 20-03-2006, 15:33
Verwijderd
Rabobank is fijn hoor, heb ik zelf ook, kost niks en met internetbankieren gaat alles supersnel.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2006, 15:35
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
wil je nou een studentenrekening of een inboedelverzekering ? dat staat volgens mij nog altijd los van elkaar hoor.
Oud 20-03-2006, 15:40
Jus
Jus is offline
Inboedelverzekeringen worden bij studentenrekeningen veel aangeboden, dus speelt dit voor mij wel een rol voor als ik straks een kamer heb, in de keuze van een bank
Met citaat reageren
Oud 20-03-2006, 15:41
Verwijderd
Citaat:
Jus schreef op 20-03-2006 @ 16:40 :
Inboedelverzekeringen worden bij studentenrekeningen veel aangeboden, dus speelt dit voor mij wel een rol voor als ik straks een kamer heb, in de keuze van een bank
Kan er ook los van volgens mij hoor.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2006, 15:43
Jus
Jus is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 20-03-2006 @ 16:41 :
Kan er ook los van volgens mij hoor.
Maar ik kan toch niet bijvoorbeeld een rekening openen bij de rabo, en een inboedelverzekering bij de postbank openen? Volgens mij zit dat aan elkaar verbonden.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2006, 15:54
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Jus schreef op 20-03-2006 @ 16:43 :
Maar ik kan toch niet bijvoorbeeld een rekening openen bij de rabo, en een inboedelverzekering bij de postbank openen? Volgens mij zit dat aan elkaar verbonden.
Dat kan wel, geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2006, 16:04
Lente
Lente is offline
je kunt je natuurlijk ook verzekeren bij een verzekeringsmaatschappij ipv een bank.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2006, 16:05
Jus
Jus is offline
Citaat:
Lente schreef op 20-03-2006 @ 17:04 :
je kunt je natuurlijk ook verzekeren bij een verzekeringsmaatschappij ipv een bank.
Ben ik dan niet een stuk duurder uit als bij een bank?

Volgens mij is het ook wel lekker makkelijk om alles uit 1 pakket te doen, of is dat onzin?
Met citaat reageren
Oud 20-03-2006, 16:16
Verwijderd
Citaat:
*Juliah* schreef op 20-03-2006 @ 16:54 :
Dat kan wel, geloof ik.
Ja, omdat bijvoorbeeld de rabo zn verzekeringen via interpolis heeft. en dat hoeft dus niet per sé via de Rabo.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2006, 16:41
Lente
Lente is offline
Citaat:
Jus schreef op 20-03-2006 @ 17:05 :
Ben ik dan niet een stuk duurder uit als bij een bank?

Volgens mij is het ook wel lekker makkelijk om alles uit 1 pakket te doen, of is dat onzin?
ja ik geloof het wel

nou rekening en verzekering is dus niet één pakket, je moet het allebei apart regelen. en zoveel moeite is dat niet dus je kan best rekening bij de ene en verzekering bij de andere bank als je dat wil.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2006, 17:52
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb zelf een studentenrekening bij de Rabobank en bij de Postbank. Zelf vind ik die bij de Rabobank fijner, ik vind het internetbankieren fijner met zo'n soort rekenmachientje waarmee je codes aan kan maken om geld over te boeken en je saldo te bekijken enzo. Bij de Postbank krijg je of een lijst met codes of een smsje en dat vind ik persoonlijk minder fijn. Ook duurt alles bij de Postbank langer dan bij de Rabobank.

Wat ik wel een voordeel vind van de Postbank is dat je daar dingen als je adres enzo eenvoudig via internet kan wijzigen (of het werkt weet ik nog niet), bij de Rabobank moet je dan gelijk langs de bank en dan is de drempel een stuk hoger. Het is niet iets wat je dagelijks nodig hebt maar misschien toch handig om te weten.

Losse chippas van de Postbank vind ik misschien wel fijn eigenlijk omdat ik die op school erg veel gebruik en er dan wat soepeler mee om kan gaan dan wanneer het ook mijn pinpas was, dan zou ik er wel wat voorzichtiger mee doen. Dat vind ik niet echt een nadeel.
Oud 20-03-2006, 17:56
Jus
Jus is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 20-03-2006 @ 18:52 :
Ik heb zelf een studentenrekening bij de Rabobank en bij de Postbank. Zelf vind ik die bij de Rabobank fijner, ik vind het internetbankieren fijner met zo'n soort rekenmachientje waarmee je codes aan kan maken om geld over te boeken en je saldo te bekijken enzo. Bij de Postbank krijg je of een lijst met codes of een smsje en dat vind ik persoonlijk minder fijn. Ook duurt alles bij de Postbank langer dan bij de Rabobank.

Wat ik wel een voordeel vind van de Postbank is dat je daar dingen als je adres enzo eenvoudig via internet kan wijzigen (of het werkt weet ik nog niet), bij de Rabobank moet je dan gelijk langs de bank en dan is de drempel een stuk hoger. Het is niet iets wat je dagelijks nodig hebt maar misschien toch handig om te weten.

Losse chippas van de Postbank vind ik misschien wel fijn eigenlijk omdat ik die op school erg veel gebruik en er dan wat soepeler mee om kan gaan dan wanneer het ook mijn pinpas was, dan zou ik er wel wat voorzichtiger mee doen. Dat vind ik niet echt een nadeel.
Dankjewel voor je uitgebreide reactie. Wat betreft chip: die gebruik ik nu al erg veel, en nu zit hij ook op m'n pinpas. Ik zou het niet anders willen, maar dat is voor iedereen persoonlijk.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2006, 19:16
Experiment
Experiment is offline
Citaat:
Jus schreef op 20-03-2006 @ 16:24 :
Rabobank: Gaat een behoorlijk stuk over de verzekering van Postbank heen, daar verzeker je je inboedel voor ongeveer dezelfde premie, maar dan wel tot 15.000 euro (bij postbank 7000). Verder niet echt veel bijzonders.

Ik weet niet precies waar die bedragen voor staan, maar ik denk niet dat je als student snel aan een inboedel van meer dan 7000 euro komt.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2006, 07:13
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
ik vind die afzonderlijke chip- en pinpasjes juist ideaal. Als ik dan mn chip s uitleen/kwijtraak/ergens laat liggen, ben ik tenminste niet ook mn pinpas (tijdelijk) kwijt.
Oud 21-03-2006, 07:18
Jus
Jus is offline
Citaat:
Experiment schreef op 20-03-2006 @ 20:16 :
Ik weet niet precies waar die bedragen voor staan, maar ik denk niet dat je als student snel aan een inboedel van meer dan 7000 euro komt.
Daar zit ook weer wat in ja... hmmmm
Met citaat reageren
Oud 21-03-2006, 07:31
Verwijderd
Citaat:
Experiment schreef op 20-03-2006 @ 20:16 :
Volgens mij zit ik daar al zowat overheen... gitaren, cd's, platen, laptop, computer, etc...
Met citaat reageren
Oud 21-03-2006, 07:57
Verwijderd
Citaat:
Krummeltje schreef op 21-03-2006 @ 08:31 :
Volgens mij zit ik daar al zowat overheen... gitaren, cd's, platen, laptop, computer, etc...
Dagwaarde hé, niet de nieuwwaarde.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2006, 08:52
Verwijderd
Citaat:
Dukko schreef op 21-03-2006 @ 08:57 :
Dagwaarde hé, niet de nieuwwaarde.
Ja, oke maar ik wil het risico liever niet lopen en zoveel kost het niet.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2006, 09:48
Roos
Roos is offline
Citaat:
Postbank. Grote nadeel hiervan vind ik dat je niet direct geld kan overboeken, maar dat dat altijd minstens 2 dagen duurd. Ook vind ik het stom dat je een aparte pin en chip pas krijgt. Verder is de verzekering e.d. wel oke.
Als je overboekt via internet of via de Girofoon, staat het er direct op, hoor Of tenminste binnen een paar uur.

Ik gebruik zelf Girofoon van de Postbank, en vroeger duurde dat erg lang inderdaad. Tegenwoordig staat het geld er bijna gelijk op
Oud 21-03-2006, 12:15
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 21-03-2006 @ 09:52 :
Ja, oke maar ik wil het risico liever niet lopen en zoveel kost het niet.
mwa, je krijgt sowieso niet de nieuwwaarde uitgekeerd, dus waarschijnlijk ben je oververzekerd.
Oud 21-03-2006, 14:50
Verwijderd
Citaat:
MightyMarcel schreef op 21-03-2006 @ 13:15 :
mwa, je krijgt sowieso niet de nieuwwaarde uitgekeerd, dus waarschijnlijk ben je oververzekerd.
Beter dan onderverzekerd. En ik betaal 4 euro p/m voor inboedel én WA. Dat overleef ik wel
Met citaat reageren
Oud 21-03-2006, 17:59
Azzurra
Azzurra is offline
ik heb een studenten rekening bij de sns-bank en de postbank, en die van de sns-bank vind ik een stuk fijner. internetbankieren met zo'n code-apparaatje is veel makkelijker dan geklooi met smsjes en tan-codes enzo.
overschrijven gaat bij de snsbank gewoon in een dag.
Oud 22-03-2006, 17:24
dext0r
dext0r is offline
ik heb alles lopen bij abn amro en dat bevalt me prima,
1x per jaar worden alle verzekeringen e.d afgeboekt en omdat ik er meerdere pakketten heb lopen geniet ik nog van een korting ook

studentenrekening / creditcard / internetplusspaar/ spaar / kostbaarheden verzekering / reisverzekering / wa-/inboedelverzekering /

als ik me ziekenfonds bij hun kon afsluiten deed ik t ook nog
Oud 22-03-2006, 17:25
dext0r
dext0r is offline
Citaat:
Azzurra schreef op 21-03-2006 @ 18:59 :
ik heb een studenten rekening bij de sns-bank en de postbank,
zeg, krijg jij dan ook 2x stufi? want volgens mij is de voorwaarde voor een studentenrekening dat je je centjes van de ibg daar op gestort krijgt?
Oud 22-03-2006, 18:03
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
dext0r schreef op 22-03-2006 @ 18:25 :
zeg, krijg jij dan ook 2x stufi? want volgens mij is de voorwaarde voor een studentenrekening dat je je centjes van de ibg daar op gestort krijgt?
Een voorwaarde is dat er maandelijks geld op binnen komt (tenminste bij Rabo en Postbank, ze gaan echt niet kijken of dat echt van de IBG komt). Als jij stufi ontvangt en werkt of ouderbijdrage ofzo ontvangt en dat op twee verschillende rekeningen laat storten kan je best twee studentenrekeningen hebben. Heb ik ook.
Oud 22-03-2006, 21:48
Verwijderd
Het maakt allemaal niet zoveel uit, ze concurreren enorm. Alleen de postbank blijft klote vanwege de tancodes, de apart chippas, en de langere overboekingstijd.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2006, 21:50
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 22-03-2006 @ 19:03 :
Een voorwaarde is dat er maandelijks geld op binnen komt (tenminste bij Rabo en Postbank, ze gaan echt niet kijken of dat echt van de IBG komt). Als jij stufi ontvangt en werkt of ouderbijdrage ofzo ontvangt en dat op twee verschillende rekeningen laat storten kan je best twee studentenrekeningen hebben. Heb ik ook.
Nee dat is niet waar. Je moet perse stufi ontvangen. Alleen de postbank is zo stom dat ze daar pas na 1,5 achter komen en dan gaan ze je rekening wel omzetten naar een girorekening.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2006, 22:28
dext0r
dext0r is offline
ik wou zeggen, want een studentenrekening kost je geen geld, terwijl een normale lopende rekening je toch een paar tientjes in het jaar kost, plus kosten voor de passen etcetc.
Oud 22-03-2006, 23:31
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
**SoMeOne schreef op 22-03-2006 @ 22:50 :
Nee dat is niet waar. Je moet perse stufi ontvangen. Alleen de postbank is zo stom dat ze daar pas na 1,5 achter komen en dan gaan ze je rekening wel omzetten naar een girorekening.
Idd, ik had 2 studentenrekeningen, 1 bij de postbank en 1 bij de rabobank. Na ruim een jaar werd mijn rabobank studentenrekening toch omgezet omdat er geen stufi meer op binnen kwam.
Oud 23-03-2006, 00:10
Azzurra
Azzurra is offline
Citaat:
dext0r schreef op 22-03-2006 @ 18:25 :
mijn stufi komt op mn rekening van de postbank, want die stellen inderdaad die voorwaarde. bij de sns-bank kan je gewoon een studentenrekening openen zonder dat je stufi erop gestort wordt!
Oud 23-03-2006, 00:13
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Azzurra schreef op 23-03-2006 @ 01:10 :
mijn stufi komt op mn rekening van de postbank, want die stellen inderdaad die voorwaarde. bij de sns-bank kan je gewoon een studentenrekening openen zonder dat je stufi erop gestort wordt!
interesting
Oud 23-03-2006, 17:10
@Moon
@Moon is offline
Citaat:
Roos schreef op 21-03-2006 @ 10:48 :
Als je overboekt via internet of via de Girofoon, staat het er direct op, hoor Of tenminste binnen een paar uur.

Ik gebruik zelf Girofoon van de Postbank, en vroeger duurde dat erg lang inderdaad. Tegenwoordig staat het geld er bijna gelijk op
Hmm... misschien moet ik dan ook maar Girofoon gebruiken dan. Want wanneer je het via het internet doet kost het wél 2 dagen
Met citaat reageren
Oud 24-03-2006, 23:05
Papillonne
Papillonne is offline
Citaat:
@Moon schreef op 23-03-2006 @ 18:10 :
Hmm... misschien moet ik dan ook maar Girofoon gebruiken dan. Want wanneer je het via het internet doet kost het wél 2 dagen
Huh bij mij is het altijd meteen overgeboekt? Was juist extra handig toen ik op vakantie was en geld tekort kwam, mijn ouders stortten het en ik kon meteen pinnen...
Met citaat reageren
Oud 24-03-2006, 23:06
Papillonne
Papillonne is offline
Citaat:
Beste allemaal,

Ik heb me vandaag maar eens verdiept in de verschillende studentenrekeningen die worden aangeboden, en wilde wel eens hier wat meningen horen, en misschien wel ervaringen met verschillende rekeningen.

Ik kreeg vandaag een boekje van Fortis (me huidige bank) met daarin niet echt veel bijzonders. Liep ik in ieder geval niet echt voor warm. Ik heb niet het idee dat zij mij meer bieden als dat ik nu al heb.

Toen internet erbij gehaald:

ABN: Werd ik niet heel veel wijzer van, onduidelijke site, dus laat maar zitten.

SNS Bank: Erg aantrekkelijk. Kan alleen niet vinden tot hoeveel je je inboedel kan verzekeren. En ik vraag me af hoe snel je geld kan overboeken. Als dat net zo langzaam is als bij de postbank wordt dit toch al gauw weer een stuk onaantrekkelijker.

Iemand anders die zich hier al in verdiept heeft, en misschien tips heeft?

Groeten,
Justin
Ik zit met precies hetzelfde dilemma, maar ik denk dat ik bij mijn huidige bank blijf als ik ga studeren (Postbank). Ik heb momenteel ook een rekening bij de Rabobank en alleen maar problemen, moet telkens langs het kantoor enz. Niets voor mij. En met Postbank nul problemo, dusja dat is toch wel een knap staaltje klantenbinding. Chippas gebruik ik niet dus dat die los is maakt mij niet uit, ik pin alles. Maar welke verzekering ik moet nemen en waar??
Met citaat reageren
Oud 25-03-2006, 13:05
Verwijderd
Citaat:
@Moon schreef op 23-03-2006 @ 18:10 :
Nee hoor, dan staat het er ook direct op...
Met citaat reageren
Oud 25-03-2006, 13:16
Verwijderd
De Postbank is net even flink in mijn achting gedaald. Ik heb er jarenlang een studentenrekening aangehouden en werd regelmatig en ongevraagd bestookt met allerlei aanbiedingen voor goedkoop rood staan, voordelig studentenkrediet en dergelijke. Nu ben ik afgestudeerd en begin per 1 april als advocaat, waar ik op zijn zachtst gezegd goed zal verdienen.

Nu heb ik nooit rood willen staan tijdens mijn studie, maar nu wil ik dat wel, dus ik vraag dat aan, een roodstand nota bene nog flink onder mijn maandsalaris, en ik word afgewezen. Je wordt dus als student maar lekker gemaakt met allerlei gratis of op zijn minst goedkope kredieten en leenmogelijkheden, maar als je als jonge hoogopgeleide met een riant salaris rood wilt staan, dan geven ze ineens niet thuis?

Ik vind het geen stijl en denk erover mijn rekening op te zeggen om naar een 'echte' bank te gaan. Ze kunnen nog zo populair zijn onder studenten, als je op deze manier omgaat met de mensen die je júist aan je wilt binden, dan is dat schandalig.

Laatst gewijzigd op 25-03-2006 om 13:19.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2006, 16:46
Go
Go is offline
Wat was de motivering van de Postbank om het af te wijzen, als ik vragen mag? Nog geen vast salaris en op hetzelfde moment geen studiefinanciering meer?
Met citaat reageren
Oud 26-03-2006, 12:11
Verwijderd
Ze hebben blijkbaar een regeling dat je drie (!!) maanden voorafgaand aan je kredietaanvraag minimaal duizend euro op je rekening gestort moet hebben gekregen.

Ik ga mooi naar ABN Amro, dat 'Young Professional pakket' laat me wel kotsen vanwege de naam, maar de shizzle die erbij zit 0wnt de Postbank wel grof.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2006, 13:38
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
nare man schreef op 26-03-2006 @ 13:11 :
Ze hebben blijkbaar een regeling dat je drie (!!) maanden voorafgaand aan je kredietaanvraag minimaal duizend euro op je rekening gestort moet hebben gekregen.

Ik ga mooi naar ABN Amro, dat 'Young Professional pakket' laat me wel kotsen vanwege de naam, maar de shizzle die erbij zit 0wnt de Postbank wel grof.
nou wil dat bij de meeste banken nog weleens een voorwaarde zijn om rood te mogen staan. Overigens heb ik zelf dan weer de nodige negatieve ervaringen met de ABN Amro. (Aanvragen die 'zoekraken', afschriften op het verkeerde adres, sealbags die zoekraken. [size=1]Serieus, als dr een sealbag een maandomzet kwijtraakt wordt je goed pissig. Oke, het is opgelost, maar dat soort dingen mogen natuurlijk niet gebeuren.[/size=1]
Oud 26-03-2006, 14:41
Verwijderd
Ik begrijp de achterliggende reden natuurlijk prima maar ik vind het gewoon raar dat een bank op deze manier niets doet om klanten binnenboord te houden, als je je bedenkt dat ze alles doen om studenten een rekenin te laten openen maar als je klaar bent heb je ineens geen toegang meer tot al die faciliteiten?
Met citaat reageren
Oud 26-03-2006, 14:54
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
nare man schreef op 25-03-2006 @ 14:16 :
De Postbank is net even flink in mijn achting gedaald. Ik heb er jarenlang een studentenrekening aangehouden en werd regelmatig en ongevraagd bestookt met allerlei aanbiedingen voor goedkoop rood staan, voordelig studentenkrediet en dergelijke. Nu ben ik afgestudeerd en begin per 1 april als advocaat, waar ik op zijn zachtst gezegd goed zal verdienen.

Nu heb ik nooit rood willen staan tijdens mijn studie, maar nu wil ik dat wel, dus ik vraag dat aan, een roodstand nota bene nog flink onder mijn maandsalaris, en ik word afgewezen. Je wordt dus als student maar lekker gemaakt met allerlei gratis of op zijn minst goedkope kredieten en leenmogelijkheden, maar als je als jonge hoogopgeleide met een riant salaris rood wilt staan, dan geven ze ineens niet thuis?

Ik vind het geen stijl en denk erover mijn rekening op te zeggen om naar een 'echte' bank te gaan. Ze kunnen nog zo populair zijn onder studenten, als je op deze manier omgaat met de mensen die je júist aan je wilt binden, dan is dat schandalig.
Inderdaad, omdat ik mijn opleiding duaal doe en geen stufi meer ontvang kan ik niet meer gebruik maken van de studenten-diensten. Met mijn stufi van tweehonderd-nog-wat-euro per maand zou ik 1500 euro kunnen lenen, met een maandinkomen van meer dan 1100 euro kan ik geen 1500 euro lenen 'ja je ontvangt geen stufi meer blablabla' En voor een ' volwassen, algemene' lening kom ik niet in aanmerking: 'je hebt nog niet eerder een lening gehad dus we durven niet met je in zee te gaan. (Als je al eerder een lening hebt gehad weten ze dus of je altijd keurig optijd betaal (of niet)).

Valt mij ook erg tegen van de Postbank..
Oud 26-03-2006, 15:09
Verwijderd
Ik begrijp het verschil ook niet. Ik heb wel eens brieven gekregen toen ik nog een studentenrekening had, waarin ze me aanboden een of ander studentenkrediet op te nemen. Ik geloof 2500 euro kon ik zonder meer lenen, voor een krediet van 5000 euro hadden ze alleen een kopie van mijn propedeuse nodig (!!). Dat terwijl iedereen weet dat studenten vanwege hun studie vaak niet veel meer dan een bijbaantje voor een of twee dagen kunnen hebben en dat dus best veel geld is.

Misschien gaan ze ervan uit dat ze wel veilig kredieten kunnen verstrekken aan studenten omdat die na hun studie wel goed gaan verdienen, zodat ze het terugbetalen? Maar dan snap ik niet waarom ik geen rooie cent van ze kan lenen, terwijl ik nota bene met een minimale studieschuld en met een goed salaris de arbeidsmarkt opkom. Ik denk dat ik toch maar eens contact met ze opneem want ik verbaas me hier echt hogelijk over.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2006, 06:55
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
nare man schreef op 26-03-2006 @ 16:09 :
Ik denk dat ik toch maar eens contact met ze opneem want ik verbaas me hier echt hogelijk over.
contact opnemen met de postbank ?

succes !
Reageren

Regels voor berichten