Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dus absoluut geen bewijs. |
![]() |
||
Citaat:
Waarom wordt dat dan wel aangenomen en dit niet? Dit zijn dus de dingen die ik vaak wil laten zien maar niemand gewoon wakker genoeg is om het te beseffen. Maar ik ga er verder niet op in... |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En wat is de relevantie om een post van een andere topic van een ander persoon hier te betrekken naar squat toe? Hahah het slaat echt nergens op wat je doet. Laatst gewijzigd op 28-02-2006 om 21:32. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Eigenlijk praat je jezelf keihard tegen door te zeggen dat hetgeen dat je beweerd aannemelijk is volgens jou, dus geen bewijs. Dus je bent het dus met ons eens dat jou bewering geen bewijs is. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hoe kan je dan van mij verwachten dat ik het nog kan volgen? Laatst gewijzigd op 28-02-2006 om 22:43. |
![]() |
||
Citaat:
Nee, want dan mag je die andere aannames ook niet doen, wat dus heel veel gebeurt. Toen duidde ik erop dat ik het er niet mee eens ben dat het geen bewijs is, omdat jullie (met jullie bedoel ik al die sceptische mensen op dit forum) heel vaak aannames ook als bewijzen zien als het jullie goed uitkomt. Maar omdat het nu in dit geval jou niet goed uitkomt, zie jij het niet als bewijs, dus heb ik het even omgedraaid, zodat je heeeeeel misschien zou kunnen snappen waar ik naartoe wil. Jij doet er in ieder geval veel langer over dan squat.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
*De reden dat ik zogenaamd gebruik is omdat deze mensen geen sceptici zijn. Een echt scepticus is ook sceptisch naar zijn eigen mening. Wees eerste kritisch naar waar je het over hebt, dan over jouw mening over dat onderwerp en vorm daarna pas echt een mening. En realiseer je dat niemand de ware waarheid in pacht heeft. Ik ben ook van mening dat een scepticus een redelijk wetenschappelijke basiskennis moet hebben. Laatst gewijzigd op 28-02-2006 om 23:10. |
![]() |
|||||
Citaat:
Ok, ten eerste, ik had dat gedaan in mijn eerste post omdat ik wist dat ik toch zo'n opmerking mijn kant opgegooid zou krijgen. Het is hier altijd hetzelfde, dus dan zou ik mijn punt duidelijk kunnen maken. Wat ik dus probeerde. En jij niet gelijk snapte waardoor: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 28-02-2006 om 23:16. |
![]() |
||
Citaat:
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
enquete alternatieve energie bassiebe | 2 | 20-02-2013 20:39 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[NA] Energie elektron na botsing met foton Starbucks- | 7 | 10-02-2013 09:47 | |
Algemene schoolzaken |
Enquete Groene Energie Maho66 | 10 | 31-01-2009 15:27 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[BIO, energie] vraagjuh | 4 | 09-02-2005 22:38 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Leven als energie? willypirate | 36 | 15-08-2004 03:59 | |
Flora & Fauna |
enquete schone energie majiti | 11 | 17-02-2003 13:03 |