![]() |
|
De beta versie van Windows Vista is gratis te downloaden: http://www.microsoft.com/windowsvist...y/default.mspx
Iemand die hem al heeft geprobeerd en wat vind je ervan? Ik moet nog ff een lege dvd kopen om hem te branden..
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar nee, ik denk ook niet dat Vista ineens iets essentieels zal kunnen doen wat XP níet kan, dus in dat opzicht is het natuurlijk een minder "baanbrekende" overgang als toen Windows ME werd vervangen door XP. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is dat mijn laptop en pc met XP Pro voorgeïnstalleerd kwamen anders had ik er gewoon 2000 opgegooid. Jammer dat WinFS niet meer in Vista ingebouwd word en dat het ook portable naar XP wordt maakt Vista meteen een heel stuk minder interessant. |
![]() |
||
Citaat:
* Security center * Goeie firewall * IE6 SP2 met popup blocker en sterk verbeterde beveiliging * Sterk verbeterde ondersteuning voor wireless * Stukken sneller, vooral met opstarten * Fatsoenlijk uiterlijk (mooiere icoontjes, maar bijv. ook ClearType) * Remote desktop * Verbeterde automatic update-functie Nee, je kunt veel zeggen, maar XP is wel degelijk een verbetering ten opzichte van 2000, zeker sinds SP2. Windows 2000 is inmiddels ook 7 jaar oud en er komen geen nieuwe service packs meer voor uit, kortom, het zit op een dood spoor. Ik zie echt niet in waarom iemand het nog zou willen gebruiken, aangezien XP op alle fronten gewoon beter is.
Laatst gewijzigd op 14-06-2006 om 11:23. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
LUH-3417 |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
waarschijnlijk zullen we voor alle applicaties over een aantal jaar over moeten stappen op vista omdat het niet meer op een ouder OS werkt
![]() en als ik dan toch de overstap overweeg naar linux ed dan kan is sowiezo nog beter maar even wachten met vista Citaat:
Ook een goeie reden om niet over te stappen: het zit vol bugs waarschijnlijk. Ik herrinner me nog heel goed dat ik al mijn vrienden kon uitlacken omdat hun pc niet werkte met XP erop terwijl ik lekker zat te gamen op mijn win98 pc.
Laatst gewijzigd op 14-06-2006 om 14:44. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik gebruik Vista nu al 1 á 2 weken.
op het eerste gezicht ziet het er goed uit, zoals al gezegd.. goeie Eyecandy. Maar je wordt gestoord dat je constant die administrator privileges moet toe staan, of gewoon aanzetten. daar staat wel tegenover de "beveiliging" van windows. alles word een beetje anders weergegeven, zoals de map documenten etc. als je XP gewend bent is het even zoeken. DVD's branden gaat perfect, nog geen klachten over. Mappen verwijderen (shift+delete) heb ik tot nu toe alleeeen maar ruzie mee gehad. - Ten eerste: hij pleurt et gewoon alsnog in de vuilnisbak. - Ten tweede: hij gaat onlogisch te werk, eerst gooit hij de map weg en dan pas de bestanden die er in staat (wat constant lijdt tot foutmeldingen). - Ten derde: dat je ook constant toestemming moet geven voor bestandsbeheer . Driver ondersteuning is nog mondjes maat maar dat is Beta. Wireless zuigt tot nu toe m.b.t. de WEP keys (zie mijn andere post) dus dat is jammer. Java ondersteuning is er ook nog niet op vooruitgegaan. als ik java opstart dan crasht mijn Video Driver. Tsjah, en het is eigenlijjk belachelijk wat je nodig hebt voor vista. die Performance Rating KAN nu gewoon nog niet goed werken omdat hij aan de hand van de drivers kijkt of het wel lekker werkt. Maarjah, wie heeft er een performance rating nodig, je merkt zelf of je pc wel of niet lekker loopt. Tot zover mijn Gezeik ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() GreetZ LuLLoW Laatst gewijzigd op 16-06-2006 om 13:44. |
![]() |
||
Offtopic:
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
"Maar je wordt gestoord dat je constant die administrator privileges moet toe staan, of gewoon aanzetten." het valt me nu op dat ik het er een beetje krom heb neergezet ![]() En nog effe iets om te zeiken ![]() het duurt zo lang voordat de Wireless netwerk kaart daadwerlijk iets vind als je hem net inschakeld. BTW, net alweer een update binnengevist..! |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ach zo lang het maar uit kan vind ik het best, ik zou vista waarschijnlijk kopen/hebben voor de ondersteunig van software/games enzo (ofwel ik wacht nog een aantal jaar ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar ik weet niet hoe ze et precies berekenen. maar volgens mij kijken ze ook of je "vista Ready" hardware hebt. want mijn 'pa's pc (Pentium d 930 (2x 3g), EAX1600XT/TVD`videokaart, en 1 gig geheugen) scoort maar 1 punt hoger dan mijn barrel. (P4 2.4 g, 1.5 gig geheugen, en FX5700) dus ik geloof er niet zo in Laatst gewijzigd op 16-06-2006 om 15:39. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
De startknop vind ik wel ontzettend lelijk. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
help had windows vista maar nu xp geinstalleerd nu geen drivers crazy88 | 7 | 13-09-2008 15:37 | |
Software & Hardware |
windows vista, geen geldige win32-toepassing ninie | 4 | 12-03-2008 15:23 | |
Software & Hardware |
Welk cijfer geef jij Windows Vista? Verwijderd | 90 | 09-10-2007 13:21 | |
Software & Hardware |
Windows Vista elledc | 2 | 12-02-2007 11:56 | |
Software & Hardware |
Windows Vista, is hij al uit? Pufsnuivert | 4 | 25-12-2006 11:21 | |
Software & Hardware |
Windows Vista Build 5600 RC1 Gimme more beer | 45 | 07-10-2006 13:01 |