![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik vind mn menstruatie best draaglijk hoor... no problem. Alleen de 1e dag heb ik heel erg veel pijn, dan slik ik de maximale hoeveelheid paracetamol per dag, 2 per keer (anders helpt het niet) En ik voel me helemaal niet goed, geen eetlust, moe, snel huilen en schreeuwen. OMdat die 1e dag dus nogal vervelend is geef ik mezelf altijd vrij die dag ![]() Dag 2 t/m 6 ==> mn gewone leven, nix aan de hand ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dus, maar ik vind het nooit zo'n ramp, nou ga ik ook niet dood van de pijn. Of, ik ga wel dood van de pijn, maar ik ga gewoon door. En het enige waar ik last van heb is een enorme dosis chagrijnigheid een paar dagen voor aanvang, maarja, ik ben over het algemeen wel chagrijnig dus dat is niet zo erg en opvallend ![]() |
![]() |
||
Citaat:
- De pil zo lang möglich doorslikken - wijn, stevige rock en medicinale wiet ( ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dit ja. Gewoon normal je dingen doen. Zo'n ramp is ongesteld zijn toch niet? (hooguit een goede rede om iets lekkers te eten ![]() Verder je vriend? Wat heeft hij er voor een last van dan? Geen seks? Willen jullie seks dan kan dat toch gewoon, desnoods met een condoom. Geen probleem van dit alles maken. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als pijnstiller vind ik Sanalgin ook altijd
![]() ![]() @Daan: Sanalgin® (zelfzorg): Werkzame stoffen Paracetamol, propyfenazon en coffeïne Sanalgin® (zelfzorg): Samenstelling Tabletten: 250 mg paracetamol, 150 mg propyfenazon en 46 mg coffeïne per tablet Dat is even wat ik hier vond. En meer info over Sanalgin vindt je hier . Laatst gewijzigd op 22-06-2006 om 19:15. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Sommige mensen hebben ook baat bij paracetamol/ codeine. Op recept verkrijgbaar. De meningen zijn verdeeld over de meerwaarde van codeine, ik gebruik ze van mams en ben er wel tevreden over ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik had een ex die vond het eerst niets, maar deed er daarna niet moeilijk over... Toen kreeg ik weer een vriendje, maar die was er echt niet voor te vinden ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Hm, ik had er eigenlijk nog nooit aan gedacht om een andere pijnstiller dan paracetamol te nemen, maar dat is misschien wel een idee, want paracetamol duurt altijd meer dan twee uur voordat het werkt en tot die tijd kan ik bekant niet lopen. Ik haat ongesteld zijn, ik kan ook niet echt zeggen dat ik er na zeven jaar aan gewend ben, het is elke keer weer hels ![]() Dus ik heb geen tips, het is gewoon lijden en uitkijken naar wanneer je in de overgang komt. Of aan de pil gaan als je niets tegen enge hormonen hebt en het van je moeder mag
||
![]() |
Citaat:
Heel goed. Nu krijg je een stikker in schriftje. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() En @duivelaartje: Ik herken het wel een beetje, ik vind het eigenlijk ook altijd wel weer fijn dat ik ongesteld ben geworden. Het kan vervelend zijn, maar je gaat er niet dood aan ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Sanalgin werkte bij mij ook goed...ik kan er alleen niet meer tegen helaas. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote pil-topic #21 Pluis | 500 | 14-05-2011 10:14 | |
Lichaam & Gezondheid |
ongesteld (topic voor meiden;)) Charissa1996 | 98 | 23-04-2010 15:24 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote piltopic #16 ekki | 500 | 11-12-2006 17:57 | |
Seksualiteit |
aftrekken Sutreb | 10 | 27-12-2004 14:43 | |
Lichaam & Gezondheid |
zwangerschapstest: vanaf hoeveel dagen kan dat? Tulpje6 | 3 | 22-01-2004 17:53 | |
Lichaam & Gezondheid |
hoe/wat schoonmaken huid? i'mstronger | 27 | 03-11-2003 19:25 |