Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ondertussen ben ik bijna 5 maand met mijn nieuwe vriend samen. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik had zelf ook al het gevoel dat ik hem wilde bellen om een keertje af te spreken om te praten, maar ik wilde nog niets gaan pushen. Ik ga hem vanavond bellen...ben wel zenuwachtig..iemand tips voor wat ik vooral niet en wel moet zeggen? Normaal weet ik prima mijn eigen dingetjes te regelen, maar nu..ik voel me zo rottig en ben bang dat ik de verkeerde acties onderneem en het nog meer verpest..dus tips voor het telefoongesprek zijn altijd fijn! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En nu maar hopen dat hij dat ook heeft..al klinkt dat misschien raar dat ik dat zeg.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Heb een ontzettend slecht voorgevoel.. ![]() Maar inderdaad, ook al is het heel negatief, dan ben ik tenminste van de onzekerheid af..dan nog met de pijn weten te dealen.. Duim maar voor me!! |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Maar ik ga nooit meer een pauze inlasten in een relatie. Hoe zal dat gaan als je samenwoont later of getrouwd ben, dan kun je er ook niet ff een paar weken tussenuit. Maar je mag me wel PM'en hoor. Ben wel benieuwd hoe het gegaan is. Maar zoals je zelf al zei, probeer afspraken te maken over wat je van elkaar verwacht van elkaar en van de toekomst. Maar wanneer je weet niet de ware voor elkaar te zijn moet je direct knopen doorhakken, ook al is het moeilijk. Ik heb een half jaar rondgelopen met dat gevoel en ik kan zeggen dat het je sloopt, stress en vermoeidheid. Achteraf was ik gewoon bang om alleen door het leven te moeten en een goede vriendin te verliezen maar dit is natuurlijk niet zo. Ondanks dat we geen contact meer hebben heb ik er veel voor in de plaats gekregen. Succes met je gesprek Laatst gewijzigd op 26-07-2006 om 11:31. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
uitmaken of niet, zware beslissing Anoniem1988 | 25 | 11-07-2010 12:26 | |
Liefde & Relatie |
ervaring met verdergaan na pauze/breaks? Annemiek!! | 2 | 07-03-2005 00:12 | |
Liefde & Relatie |
Het klikt te goed om een relatie mee te beginnen ... Verwijderd | 68 | 12-09-2004 17:33 | |
Liefde & Relatie |
Pauze in je relatie Stefanie | 15 | 26-05-2004 20:28 | |
Liefde & Relatie |
elkaar een tijdje met rust laten? CoveredEyes | 12 | 18-05-2003 15:43 | |
Liefde & Relatie |
'Pauze' in je relatie? Verwijderd | 19 | 09-04-2002 15:57 |