Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
knap van je dat je bent gaan praten. Dat is een eerste stap! Je zit in een ontzettend moeilijke situatie, waarin het bijna onmogelijk is om daar in je eentje uit te komen. Ik kan me voorstellen dat je, in jouw situatie mensen nodig hebt om je heen. Heb je misschien het gevoel dat je je vader verraad? Dat gevoel hebben veel kinderen/jongeren namelijk als ze vertellen over mishandeling door een van de ouders / beide ouders. Want het blijft, hoe dan ook, je vader. Ik weet niet of je dat gevoel herkent maar zoals anderen ook al zeggen, jouw vader heeft (ook)hulp nodig!! De kans is groot dat hij je niet echt wíl slaan maar niet 'weet' of wellicht nooit geleerd heeft hoe hij het wel moet doen. Meestal is mishandeling een situatie van onmacht. Vaak weten ouders wel dat ze het neit goed doen, maar willen dit niet toegeven (vaak ook niet naar zichzelf) en weten niet hoe het anders moet. Het zal waarschijnlijk een tijd duren voor jouw vader inziet dat hij hulp moet hebben. Maar het welzijn van het kind (jij dus nu) gaat echt voor. En uiteindelijk wil hij (denk ik) niets anders dan jou een goede opvoeding geven, zorgen dat jij je goed voelt en dat het goed met je gaat... hij is alleen niet op de goede weg (extreem zwak uitgedrukt). Dit is hierboven is over het algemeen gesproken... ik wil, zeker zo over het internet niet oordelen over hoe het bij jou zit. maar meis, het is HOE DAN OOk, niet jouw schuld! xxxxxxx fantome
||
Citaat:
(even cru gezegd. Als jij zou zeggen dat het jouw schuld is dat je vader je slaat komt dat op hetzelfde neer als iemand zegt dat het de eigen schuld van een meisje in een kort rokje is dat ze verkracht wordt of van een oud, niet mobiel omaatje dat ze beroofd wordt...)
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
|
[QUOTE]de lekkerste schreef op 07-10-2006 @ 18:37 :
[B]hey allemaal.. Bedankt, voor jullie tips, en advies.. Er is iets wat ik moet vertellen.. Misschien zullen jullie teleurgesteld in me zijn, maar ik hoop dat jullie het begrijpen.. hmm ik zou het opzich kunnen snappen maar nu weet ik niet meer wat er allemaal wel waar is van je verhaal ik hoop igg wel dat het goedkomt met jouw en je broertje
||
Citaat:
Die docente is met school op reis. Een taak zeg maar. Maar straks na de vakantie, gaat ze meteen zorgen voor een gesprek met iemand van het zat.. Ik ben er over aan het dneken, om hem aan te geven. Maar ik weet alleen niet of het wel zo verstandig is?
||
![]() |
Citaat:
Maar dit kan ook heel fout zijn, dus liever wat meer reacties. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Krijg jij wel eens klappen van je vriend(in)? Lisette | 27 | 12-01-2011 16:04 | |
Software & Hardware |
[Debian] Server klapt er steeds uit Tuinkabouter !! | 20 | 14-03-2004 14:08 | |
Verhalen & Gedichten |
Kort verhaal DE KLAP berteltje | 4 | 03-06-2003 16:19 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Irritant geklap bij debatten. Demi | 26 | 22-01-2003 15:06 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] De klap proycon | 2 | 21-08-2002 18:55 | |
Liefde & Relatie |
Hij klapt dicht #lamelodiadelmare# | 8 | 21-04-2002 09:36 |