Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kan me herinneren van mijn eigen opnames op gesloten afdelingen (ik ben jaren geleden zelf opgenomen geweest) dat als ik terugkwam nadat ik naar buiten was geweest mijn spullen werden nagekeken. Dat gebeurde daar bij iedereen en ik vind dat ook logisch op een afdeling vol met mensen die gevaarlijk voor zichzelf zijn. Maar dat gebeurd blijkbaar niet overal ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben er trouwens wel achter gekomen dat het geen zelfmoordpoging was. Het schijnt zo te zijn dat in de wereld waarin hij nou leeft alles zo beangstigend was dat hij daarom pillen heeft ingenomen. Hij heeft echter nooit beseft dat hij er zoveel heeft genomen. Beseft het nog steeds niet eigenlijk. Hij zit zo diep in zijn psychose momenteel. Ik heb ondertussen ook gehoord wat de reden is dat ze dit soort dingen niet controleren. Dat is omdat `het niet te doen is´. Belachelijk vind ik dat. Hij heeft misschien een ernstige leverbeschadiging omdat het teveel moeite is om een tas te controleren. Ze gaan het ook niet veranderen, hij heeft een week kamerarrest, that´s it. |
![]() |
||
Citaat:
Het lijkt me dan ook niet meer dan normaal als hij een soort huisarrest krijgt, of alleen onder begeleiding naar buiten mag, of inderdaad als ze zijn tas controleren, als hij weg is geweest. Puur voor zijn eigen bescherming Anders is het toch geen gesloten afdeling? En Eend: het feit dat het "toch wel mogelijk is" om dit soort dingen te doen, vind ik geen reden om het totaal niet te controleren. Vergelijk het met zwartrijden (beetje stom voorbeeld maar oke): natuurlijk krijg je het best voor elkaar om te doen, maar toch wordt er op gecontroleerd, zodat de kans zo klein mogelijk wordt. En als de gezondheid van mensen op het spel staat, zou er helemaal streng gecontroleerd moeten worden. Succes ermee, leekah!
||
Citaat:
Je kunt dit soort dingen gewoonweg niet voorkomen, maar ik vind het wel slecht dat ze er amper iets aan gaan doen. Een week kamerarrest, wat heb je daar nou aan? Alleen maar tijd om te bedenken hoe je de volgende keer dingen aan wilt gaan pakken zonder dat ze het door hebben. Op mijn afdeling word je dan gesepareerd. Laatst was er een man die zijn pols door gesneden had, die heeft een week in de separeer gezeten en mag nog steeds niet alleen op zijn kamer zijn. Slapen doet hij in de separeer. Ik slaap ook veel in de separeer, puur omdat ze me niet vertrouwen.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
'nadenkhuis' in E'hoven Verwijderd | 37 | 09-07-2004 13:48 | |
Psychologie |
Zijn de forummers die professionele hulp krijgen gehospitaliseerd? meisje | 16 | 10-04-2004 11:28 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Brand in Zuid-Korea Tox | 22 | 20-02-2003 09:24 | |
Drugs & Alcohol |
Het gebruik van middelen Internationalist | 6 | 20-04-2002 10:39 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Moordende moeder verdeelt VS Light | 22 | 10-01-2002 14:25 |