Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-05-2007, 17:06
angel--1987
angel--1987 is offline
Hoi allemaal,

Ik heb vorige week sex gehad met een jongen zonder condoom. Die avond kwam ik erachter dat ik al 2 keer de pil vergeten was die week. Ik heb dus meteen de dag erna de morning after pil gehaald en deze ingenomen.
Zou dan de pil moeten doorslikken gewoon, maarja toen vergat ik dus weer de pil.
Ben toen mar gestopt en had zoiets van word vanzelf ongesteld en begin dan weer opnieuw met de pil.
naja het is allemaal week geleden en vorige week zaterdag me laatste pil geslikt en toen gestopt, maar ben nog steeds niet ongesteld.
Heeft iemand enig idee hoe dit komt??
alvast bedankt
Oud 10-05-2007, 17:11
Roos
Roos is offline
Door al die pillen is je cyclus behoorlijk door de war geschopt. Meestal krijg je juist sneller een bloeding na de morning afterpil, omdat er zoveel hormonen in zitten. Maar bij jou dus niet.
Het zou ook kunnen dat je een beetje in de stress zit (vanwege dit hele gebeuren, of iets anders). Daardoor kan je menstruatie ook even wegblijven.

Wanneer zou je normaal gesproken ongesteld moeten worden?

Ik zou het nog even aankijken. Als je het niet vertrouwt, vanaf de dag dat je normaal gesproken ongesteld zou moeten worden, kan je een zwangerschapstest doen.

Succes! Het zal vast wel goedkomen.
Oud 10-05-2007, 19:52
angel--1987
angel--1987 is offline
ik heb natuurlijk de pilstrip niet helemaal afgemaakt en zou dan pas over 2 weken ongesteld meten worden.
Maar kijk het idd wel even aan....denk dat de kans klein is dat ik zwanger ben omdat ik de morning after pil geslikt heb... wacht het idd gewoon even af!
bedankt voor je reactie!
Oud 12-05-2007, 10:13
Verwijderd
Citaat:
angel--1987 schreef op 10-05-2007 @ 20:52 :
ik heb natuurlijk de pilstrip niet helemaal afgemaakt en zou dan pas over 2 weken ongesteld meten worden.
Maar kijk het idd wel even aan....denk dat de kans klein is dat ik zwanger ben omdat ik de morning after pil geslikt heb... wacht het idd gewoon even af!
bedankt voor je reactie!
Je kan toch niet zomaar in de tweede week met de pilstrip stoppen Tenminste, volgens mij niet, kun je dat pas in de derde week zomaar doen. Zo heb je alsnog onveilige seks.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2007, 10:48
Roos
Roos is offline
Citaat:
Morgan schreef op 12-05-2007 @ 11:13 :
Je kan toch niet zomaar in de tweede week met de pilstrip stoppen Tenminste, volgens mij niet, kun je dat pas in de derde week zomaar doen. Zo heb je alsnog onveilige seks.
Ik neem aan dat ze wel zo slim is om nu geen onveilige seks te hebben Als ze de strip had afgemaakt, was -ie ook onveilig.

Regels voor berichten