Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Misschien kan hij je vertrouwen nog terugwinnen, door te laten zien dat hij echt van je houdt en zichzelf kan en wil beheersen. Als dit niet lukt, heb je geen goede basis voor een relatie meer. Aan jouw de keus of je hem die kans geeft. |
![]() |
|
Het is wel erg gemakkelijk gezegd dat je 'niets meer weet' omdat je zoveel gedronken hebt. Oke, het kan natuurlijk voorkomen, maar als je echt niets meer weet ben je ketterzat geweest. Als jij dit niet relax vind, kun je dat gewoon tegen hem zeggen vind ik. Als jij in de twijfels moet zitten door zijn drinkgedrag, zit er iets niet goed.
Dus neem eens de tijd voor een stevig gesprek.
|
Hoe kom je er eigenlijk op dat ie een of ander meisje zou hebben gezoend? Omdat er twee meisjes bij hem thuis waren? Of heb je nog een andere reden om hem te wantrouwen?
Anders vind ik het eigenlijk een beetje gezeik allemaal. Ik heb ook wel eens dat gehad dat ik me delen van een avond niet herinnerde. Tja, achteraf beetje stom, maar soms valt drank gewoon niet zo goed. Als je vriend, zijn vrienden en die meisjes allemaal zeggen dat er niks gebeurd is, zou ik daar maar gewoon vanuit gaan en met je vriend afspreken dat ie voortaan een glaasje (of flesje) minder neemt. Je komt nu een beetje jaloers/bezitterig/paranoia op mij over eerlijk gezegd. Maar dat komt misschien ook wel omdat ik de rest van het verhaal (&jullie verleden) niet ken.
|
![]() |
@ Dott: Hmmm nou ik weet wel hoe
![]() ![]() En ben het met hierboven eens. Als die meisjes zeggen dat er niks gebeurd is en je vriend ook niet, zou ik me niet zo druk maken als ik jou was. Laat hem gewoon weten dat je het niet leuk vind en laat hem je vertrouwen terugwinnen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Mening: Ben ik Verslaafd of Niet?? gbaspke | 26 | 06-07-2011 12:45 | |
Software & Hardware |
Jullie mening gevraagt! Informatie | 18 | 08-03-2010 20:12 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Mening(en) nodig Il_Principe | 7 | 10-08-2008 19:23 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
jullie mening gevraagd, wat zouden jullie doen? poezewoefke | 2 | 07-05-2004 14:28 | |
Psychologie |
Mening gevraagd over autoforme trekjes. AngelLena | 20 | 07-02-2004 12:56 | |
Seksualiteit |
meningen gevraagd over "seksrelaties"?!? moizelf | 24 | 15-05-2003 20:36 |