Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-09-2007, 19:11
Cartman88
Cartman88 is offline
Hoi,

Al drie jaar lang dus vanaf ongerveer mn 15e heb ik last van haaruitval. Ik ben ervoor naar de dokter gegaan en vervolgens naar het ziekenhuis, maar die konden allebei geen verklaring geven voor het feit dat ik haaruitval had. Mijn bloed is ook onderzocht en daar is niks gevonden. Ik ben verder gezond en heb geen ziektes. Het heeft erg veel invloed op me gehad want ik heb lange tijd in een depressie gezeten en heb veel minder zelfvertrouwen erdoor.
Ik vroeg me af of er nog iemand is die dit heeft meegemaakt of zelf meemaakt op dit moment en of iemand me misschien tips kan geven ??
Advertentie
Oud 11-09-2007, 22:42
Verwijderd
Het zal wel genetisch bepaald zijn, kun je weinig aan doen vrees ik. Kun je geen afspraak maken met een voedingsconsulente?
Oud 12-09-2007, 17:24
Myuki
Myuki is offline
Er zijn ook jongens met normale haargroei die hun hoofd kaalscheren. Misschien moet je dat doen en er nog trots op zijn ook.
Oud 12-09-2007, 17:33
Nona
Nona is offline
Ik ken twee mensen die dat op jongere leeftijd dan gemiddeld hebben en zij zitten er ook allebei erg mee. Maar bedenk je dan: er is niemand die vindt dat het slecht staat, het zijn allebei gewoon leuke mensen en ze worden er niet op aangekeken dat ze minder haar hebben. Een paar kleine plagerijen kunnen er wel af, verder wordt er niet eens over gesproken. Het maakt gewoon niets uit.

Misschien dat je je beter zult voelen als je weet dat anderen je er niet op zullen veroordelen?
Oud 12-09-2007, 18:09
mathfreak
mathfreak is offline
Dit staat overigens ook op Lichaam en Gezondheid: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1625301
Oud 12-09-2007, 18:13
Nona
Nona is offline
Hm, dan zal één van beide dicht moeten. Cartman88, ben je meer op zoek naar lichamelijke oplossingen of een manier om er psychisch mee om te gaan? Want crossposting mag niet.
Oud 13-09-2007, 10:53
Cartman88
Cartman88 is offline
Citaat:
Hm, dan zal één van beide dicht moeten. Cartman88, ben je meer op zoek naar lichamelijke oplossingen of een manier om er psychisch mee om te gaan? Want crossposting mag niet.
Ik ben eigenlijk meer op zoek naar lichamelijke oplossingen. En dat crossposting niet mocht dat wist ik niet, ik ben pas nieuw op dit forum.
Oud 13-09-2007, 13:47
Nona
Nona is offline
Ok, dan mag je op L&G verder discussiëren. Geen punt, de regels vind je in de announcements bovenaan elk forumonderdeel.

Regels voor berichten