Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-12-2007, 08:02
Musicboy
Musicboy is offline
Hoi allemaal,

Mijn vriendin (18jaar) en ik (21jaar) hebben al ruim 4 jaar verkering. Nu is zij al een tijdje heel stil en kwam vorige week naar boven dat ze iemand anders leuk vind en zich niet meer tot mij aangetrokken voelt.
Ik had ook wel het idee dat het niet supergoed ging de laatste tijd, maar ook zeker niet slecht.
Nu heeft ze het gisterenavond uitgemaakt, voor mij is dit redelijk onverwacht. We hebben vorige week speciaal een hele week geen contact gehad zodat zij kon nadenken... maar eigenlijk wilde ze het toen al uitmaken.
Als ze niet naar een andere school (HBO) was gegaan was dit niet gebeurt!

Ik vind het vooral kut dat het zo onverwacht is voor mij. Ze geeft mij eigenlijk niet eens de kans om het beter te maken, te fixen.
Ik snap het van haar kant opzich ook wel. Ze vind het niet elkaar tegenover haar en mij om door te gaan.

Voor mij is dit echt een nachtmerrie waar ik niet van wakker wordt. Ik kan het me nog steeds niet 100% realiseren, dat zij het gewoon na 4 jaar uit wil maken
Zij had het altijd over de toekomst, samen wonen enzo.

Gelukkig is ze nog wel heel lief voor me, ze begrijpt hoe ik me voel. We gaan dinsdag met haar ouders praten.

Ik denk dat er nog wel een sprankeltje hoop is voor ons. Wie weet wat ik kan doen om haar terug te krijgen?
Of wie weet wat ik kan doen zodat ik wakker wordt uit deze onwerkelijke nachtmerrie???

Please someone help!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-12-2007, 08:12
WolterB
WolterB is offline
Lees dit topic maar eens door. Lijkt heel erg op wat jij hier tikt. Misschien staat er wat nuttigs tussen.
Oud 02-12-2007, 08:40
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat er nog wel een sprankeltje hoop is voor ons. Wie weet wat ik kan doen om haar terug te krijgen?
Of wie weet wat ik kan doen zodat ik wakker wordt uit deze onwerkelijke nachtmerrie???

Please someone help!
Nou, om te beginnen zou ik niet meer gaan zitten hopen. Laat haar zsm los, want ze klinkt zeker van haar zaak als ik jouw verhaal zo lees.

Ook moet je denk ik maar beseffen dat het waarschijnlijk sowieso wel gebeurd zou zijn (iemand anders leuk vinden) als ze niet naar een andere school was gegaan. Omdat je zegt dat het al niet zo supergoed ging, zal dat ongetwijfeld hebben meegespeeld.

Dat ze iig lief voor je is en je niet gelijk als een baksteen laat vallen, is wel goed. Dan kan je het iig beter verwerken. Klamp je echter niet teveel aan haar vast, ga daardoor geen valse hoop krijgen. Ze doet dit gewoon omdat ze (zeker na 4 jaar) nog wel van je houdt, alleen niet meer qua echte liefde.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 11:36
Musicboy
Musicboy is offline
Hi,
Bedankt voor jullie reacties.
Ik weet dat ik niet meer moet hopen, maar toch lijkt het alsof er nog hoop is. Ze gaf mij namelijk gisterenavond wel een kus op mijn mond. Ik heb haar gevraagd waarvoor dit was, en ze wist het eigenlijk zelf niet.

Trouwens WolterB, dat topic had ik al doorgelezen voordat ik zelf een bericht poste maar toch thanks

Laatst gewijzigd op 02-12-2007 om 12:04.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 12:50
remy476
remy476 is offline
Ja k denk dat je het zelf moet weten.....maar ik zeg altijd: als er een keer een knik in de relatie is geweest is de kans dat het goed blijft echt klein. 't kan natuurlijk zijn dat het bij jullie wel blijft werken (mocht het weer aangaan).

Ik heb een keer een relatie gehad en heb het nadat het een week uit was toch weer aangemaakt. Maar k denk dat dat vooral kwam omdat ik de liefde miste/iemand om me heen wilde hebben. Na 4 weken was het dus weer uit en toen definitief. Want die dingen die ik miste kon ik ook van iemand anders krijgen.

Nu is dit verhaal eigg meer op toepassing van je vriendin, maar het is des te pijnlijker als ze het nu (net als ik) weer aanmaak en het over een tijdje weer uitmaakt. Mja het kan dus ook zijn dat het goed blijft gaan.
Oud 02-12-2007, 23:57
Alex111
Alex111 is offline
Beetje zielig die types die geen meisje van hun eigen leeftijd kunnen meekrijgen
Met citaat reageren
Oud 03-12-2007, 07:16
Volk
Volk is offline
Citaat:
Beetje zielig die types die geen meisje van hun eigen leeftijd kunnen meekrijgen
Het is maar 3 jaar verschil. 3 jaar is niks in een mensenleven... Stel je niet aan.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2007, 09:12
Verwijderd
Tsjah, sommige relaties overleven een verandering in het leven van de één of de ander niet. Daar is helaas niet zoveel aan te doen
Met citaat reageren
Oud 03-12-2007, 09:44
madelief21
madelief21 is offline
Misschien komt ze er nog wel op terug....
Met citaat reageren
Oud 03-12-2007, 11:11
Verwijderd
Citaat:
Je zit er echt mee he?
Met citaat reageren
Oud 03-12-2007, 11:25
Verwijderd
Je moet 'r helemaal niet terugwillen, want dat gaat niet gebeuren. Gewoon contact verbreken en een ander zoeken.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2007, 14:59
Anika
Citaat:
Ze gaf mij namelijk gisterenavond wel een kus op mijn mond. Ik heb haar gevraagd waarvoor dit was, en ze wist het eigenlijk zelf niet.
Misschien uit gewoonte? Het lijkt mij wel even wennen om elkaar niet meer aan te raken en te kussen enzo als het net uit is.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2007, 16:47
Musicboy
Musicboy is offline
Haha allemaal bedankt voor jullie reacties. Het gaat nu allemaal veel beter met me Ik denk dat ik het allemaal al geaccepteerd heb, vrij snel eigenlijk Maar ja kan natuurlijk altijd nog iets fout gaan.
Ik wil haar inderdaad niet meer terug. Ik heb afgesproken om dinsdag met haar en haar ouders te gaan praten. Ik wil(de) graag wat meer details weten, zoals: waarom voelt ze zich niet meer aangetrokken en waarom is ze niet naar mij toegekomen om te praten.
Maar ik weet niet of ik wel zo'n zin heb om haar wel weer te zien, dus we zien nog wel misschien zeg ik het wel af
LOL @ Alex111, wat heeft deze reactie voor zin :-P 4 jaar geleden was zij 14 en ik 17, opzich wel verschil, maar kon zeker wel. Maar boeit nu toch niet meer?

Als ik nu iemand van 18 jaar of jonger aan de haak sla zal ik je even PMen en een topic openen
Met citaat reageren
Oud 03-12-2007, 18:17
Verwijderd
Brr, met haar ouders ook praten zou ik echt nooit doen
Met citaat reageren
Oud 03-12-2007, 18:54
remy476
remy476 is offline
goed dat je je erbij neer hebt gelegd
Oud 04-12-2007, 13:28
At the Drive-in
At the Drive-in is offline
Citaat:

Als ik nu iemand van 18 jaar of jonger aan de haak sla zal ik je even PMen en een topic openen
scherp

en succes en sterkte nog met de verwerking verder
Oud 04-12-2007, 21:35
Musicboy
Musicboy is offline
Weer thanks voor jullie reacties

Ik heb inderdaad niet meer haar ouders gepraat vanavond haha
Ik heb wel nog even met haar gepraat, beetje om het af te sluiten en gewoon als vrienden elkaar blijkletsen zeg maar.
We houden nog wel ff contact, vind ik ook wel relax. Alleen we gaan elkaar zeker ff een maand niet zien ofzo. Zodat het voor ons allebei duidelijk is dat het over is.
Hopelijk blijf ik me goed voelen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten