Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-07-2002, 22:54
druiveke
druiveke is offline
ik ben iemand die enorm veel aandacht nodig heeft... ik geniet van de kleine dingen en knuffel hier een zacht kusje daar... en adventoe een complimentje mag ook wel....

ik zou het liefst vanal 24/24u bij men vriend zijn....
hij precies niet... en wil zen vrienden niet verliezen...
ik durf hem niet alleen te laten uitgaan....

hebben jullie dit ook?
moet ik veranderen?

wanneer ik bv zeg...
"ik kan enkele uurtjes roeger afkomen" of ik blijf bij u slapen.. "
dan krijg ik telkens het antwoord mmmjaa.. ok das goed...

maar nooit met enthousisme...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-07-2002, 23:08
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
druiveke schreef:
ik ben iemand die enorm veel aandacht nodig heeft... ik geniet van de kleine dingen en knuffel hier een zacht kusje daar... en adventoe een complimentje mag ook wel....

hebben jullie dit ook?
moet ik veranderen?

wanneer ik bv zeg...

Hoe oud ben je?
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 23:13
~Ierepier~
~Ierepier~ is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:

Hoe oud ben je?
dat maakt geen rete nix uit
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 23:18
~Ierepier~
~Ierepier~ is offline
je vriend is gewoon een iets afstandelijker 'persoon'... thats him... je moet er mee leren leven denk ik...
je moet het accepteren anders 'vreet je jezelf op' en word je alleen maar ontiegeljk onzeker..
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 08:18
love is life
love is life is offline
Citaat:
druiveke schreef:

hebben jullie dit ook?
moet ik veranderen?

wanneer ik bv zeg...

een relatie daar versta ik toch ook onder dat j evrtrouwen in elkaar hebt en dat je aparte vrienden hebt en dat je niet altijd samen moet uitgaan het is ook niet tof voor die jongen als hij zijn vriendin altijd en overal moet meesleuren...dus ik zou veranderen ook al is dit niet al te gemakkelijk maar dat is echt het beste wat je kan doen volgens mij anders gaat die jongen het echt zo rap beu zijn ...
Oud 29-07-2002, 09:54
Tox
Tox is offline
Citaat:
~Ierepier~ schreef:

dat maakt geen rete nix uit
dat maakt wel degelijk wat uit, ik vind ook niet dat je al te jong heel close en altijd bij elkaar moet zijn, want er bestaat ook nog zoiets als vrienden.
Oud 29-07-2002, 11:16
girl18
girl18 is offline
Citaat:
love is life schreef:

een relatie daar versta ik toch ook onder dat j evrtrouwen in elkaar hebt en dat je aparte vrienden hebt en dat je niet altijd samen moet uitgaan het is ook niet tof voor die jongen als hij zijn vriendin altijd en overal moet meesleuren...dus ik zou veranderen ook al is dit niet al te gemakkelijk maar dat is echt het beste wat je kan doen volgens mij anders gaat die jongen het echt zo rap beu zijn ...
je kan alleen veranderen als de andere dat ook doet want als jij alleen gaat veranderen is niet eerlijk ja sorry hoor maar dat hoort ook niet in relatie.. en trouwens eigelijk moet niemand veranderen
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 11:17
girl18
girl18 is offline
Citaat:
Tox schreef:

dat maakt wel degelijk wat uit, ik vind ook niet dat je al te jong heel close en altijd bij elkaar moet zijn, want er bestaat ook nog zoiets als vrienden.
DAT HEEFT TOCH NIKS MET HAAR LEEFTIJD OFZO TE MAKEN..

en als het je echte vrienden zijn verlaten ze je niet en als ze het wel doen zijn het je echte vrienden niet..
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 11:46
Lindansje
Lindansje is offline
Citaat:
girl18 schreef:

DAT HEEFT TOCH NIKS MET HAAR LEEFTIJD OFZO TE MAKEN..

en als het je echte vrienden zijn verlaten ze je niet en als ze het wel doen zijn het je echte vrienden niet..
ook echte vrienden krijgen er op een gegeven moment genoeg van dat je enkel aandacht hebt voor je partner hoor

maar het is idd de taak van een echte vriend om zich als stront te laten behandelen
Oud 29-07-2002, 13:00
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
Lindansje schreef:

ook echte vrienden krijgen er op een gegeven moment genoeg van dat je enkel aandacht hebt voor je partner hoor

maar het is idd de taak van een echte vriend om zich als stront te laten behandelen
Nee, maar het is wel zo dat als iemand net heel erg verliefd is, hij soms nog wat blind kan zijn voor zijn omgeving en een beetje meegesleept kan worden. Natuurlijk hoef je daar niet eeuwig geduld voor op te brengen, maar er zijn ook mensen die er meteen ontzettend bovenop zitten als een goede vriend net een relatie heeft en eventjes niet zo veel laat horen. Helemaal in het begin kun je best een oogje dichtknijpen en een beetje begrip opbrengen. Prille verliefdheid maakt soms nou eenmaal dat je de rest een beetje vergeet.

Toen mijn beste vriendin net een relatie had, zag ik haar ook een tijdje heel weinig, ze zat bijna altijd bij hem. Vervelend, maar ik kon er wel begrip voor opbrengen, precies zoals zij begrip voor mij op kon brengen toen ik mijn vriend net kende. Na een paar weekjes kwam het helemaal goed en nu zien we elkaar weer heel regelmatig. Je moet niet over je heen laten lopen en je laten verwaarlozen, maar sommige mensen drijven het wel erg op de spits.

En natuurlijk is het niet goed om je vrienden te laten vallen, maar je kunt er niet onderuit dat je ze wel wat minder zult zien: je bent nou eenmaal maar één persoon en je kunt jezelf niet in tienen opdelen.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 18:15
miro
miro is offline
Citaat:
druiveke schreef:

Ja dit herken ik heel erg goed. De rest van je verhaal ook maar dan in mindere mate. Ik wil graag vaak bij hem zijn, ik hoor graag complimentjes en wil graag weten hoe geliefd ik wel niet ben. Maar hij is nou eenmaal niet zo. Hij hoeft me niet altijd te zien, hij wil leuke dingen met andere mensen doen. En eigenlijk is dat niet meer dan logisch. Dat wil ik zelf btw ook maar in minder erge mate. Hij is nou eenmaal zo, dat weet ik nu, en dat is ook iets waar ik van hou bij hem.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten