Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en als het je echte vrienden zijn verlaten ze je niet en als ze het wel doen zijn het je echte vrienden niet.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar het is idd de taak van een echte vriend om zich als stront te laten behandelen ![]()
||
![]() |
Citaat:
Toen mijn beste vriendin net een relatie had, zag ik haar ook een tijdje heel weinig, ze zat bijna altijd bij hem. Vervelend, maar ik kon er wel begrip voor opbrengen, precies zoals zij begrip voor mij op kon brengen toen ik mijn vriend net kende. Na een paar weekjes kwam het helemaal goed en nu zien we elkaar weer heel regelmatig. Je moet niet over je heen laten lopen en je laten verwaarlozen, maar sommige mensen drijven het wel erg op de spits. En natuurlijk is het niet goed om je vrienden te laten vallen, maar je kunt er niet onderuit dat je ze wel wat minder zult zien: je bent nou eenmaal maar één persoon en je kunt jezelf niet in tienen opdelen. |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Jaloezie... Birgitstylezz | 1 | 16-11-2015 19:08 | |
Liefde & Relatie |
Jaloezie in een relatie (afgesplitst van 'Wat is liefde?') Volk | 83 | 23-11-2011 13:44 | |
Flora & Fauna |
STOP de bio-industrie Lottiej | 499 | 22-06-2005 18:43 | |
Liefde & Relatie |
Jaloezie, wat is er aan te doen? Spanish rose..* | 10 | 16-11-2004 17:04 | |
Liefde & Relatie |
Verliefdheid? Liefde? Obsessie? ... en de jaloezie als gevolg Merovin | 5 | 15-11-2004 19:33 | |
Liefde & Relatie |
ik word ZO gek van jaloezie.... devilcat | 7 | 11-04-2002 14:42 |