Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Kijk, eerst zegt zij dat je anders bent dan de jongens met wie ze gewoonlijk omgaat. En dat vond ze leuk, daarom smste ze je waarschijnlijk graag. Op een gewoone, leuke manier. Niet meteen iets bijzonders. Maar als ze zoveel smst kan het best zijn dat ze jou leuk vindt.
Daarna begin jij over hoe jij nooit met meisjes omging en ook hoe je goed jij je voelt bij haar (je kan jezelf zijn). Luister, heel lief en zo maar we weten allebei dat dat laatste niet waar is. Je kent haar pas net en nu al gedraag je je alsof ze de vrouw van je leven is. Waarom sms je na 20min. of ze wil antwoorden? Als iemand dat bij jou doet voel je je toch ook meteen een beetje raar? Straks gaan jullie bellen en ik zie je dan ook al om het kwartier bellen als ze een keer niet opneemt. Doe haar een lol en laat haar gewoon antwoorden wanneer ze kan of wil antwoorden. Hoezo maar 2 uur geslapen? Ben je nu al op haar verliefd? Welk berichtje sluit volgens jou niet aan? Die van 'I know the boys'? Misschien juist wel, want je gedraagt je nu nogal een beetje als veel andere jongens doen - iets wat ze van jou niet echt had verwacht. Hou het gewoon leuk en spontaan. Ze is ook maar gewoon een meisje. Je hoeft je niet te gedragen als een held uit een mislukte liefdesroman. Als je haar wilt zien zeg je dat je haar wilt zien. Als je het leuk vindt met haar te smsen, zeg je dat, in die woorden. Waarom die rare dikdoende (Engelse) woorden? Is dat 'jezelf zijn'? Je loopt te hard van stapel.
|
Zelf ga ik zaterdag naar de zee, om haar te zien.
Heeft het zelf voorgesteld om langs te komen dus... Verder had ik dus het berichtje gestuurd met: The truth is... I cant stop thinking of you... You don't kwow how lovely you are waarop ze dan antwoorde: Thinking ABOUT you ... Ze maakt er dus geen probleem van =)) |
![]() |
||
Wat een drama.. Loop eens niet zo hard van stapel, je kent haar pas een paar uur!
Enne.. Citaat:
Ze geeft eerst aan dat ze het leuk vind als je dat zinnetje post, om je vervolgens (onzinnig) te gaan verbeteren?
||
Citaat:
|
![]() |
|
Is het nou echt zo moeilijk? Waarom wil je al die beladen shit naar haar smsen als je haar nog maar net kent?
Volgens mij wil je een zelfde soort reactie van haar als bevestiging, in plaats van haar eerst beter te leren kennen. Zo komt het over alsof je wanhopig op zoek bent naar liefde/verliefdheid, in plaats van dat het je om haar gaat. Ik denk dat je dit wel hebt verpest. Afkeer door opdringerigheid is bijna nooit terug te draaien. Maar kun je uitleggen waarom je zo snel gaat?
|
Idd, besef het nu ook een beetje dat het veel te rap ben gegaan.
Het is gewoon een toffe meid, daarmee zou ik zonder probleem elke dag op stap kunnen gaan. khoop dat ze mij zaterdag nog wel wilt zien. het enige wat ik niet wil is dat ze geen contact meer wilt met mij enzo zelf al is er niets langst haar kan, kzou het graag zo hebben dat ik nog bij haar welkom ben dat we nog same dinge kunnen doen Groetjes 4no |
Advertentie |
|
![]() |
|
okee, het wordt hier niet echt aardig gebracht af en toe, maar ze hebben wel een punt. je kent haar net en nu doe je al zo tegen haar, waarschijnlijk schrikt ze zich helemaal lam. ze vindt je denk ik wel een leuke jongen, om beter te leren kennen, maar nu gaat het zoooo hard.. als ze nu niet meer antwoordt of iets, dan demnk ik dat je je conclusies kunt trekken..
ik zou het in ieder geval niet zo waarderen.. als je elkaar langer kent is t anders misschien, maar dit... tis pas 4 dagen geleden!!! ik hoop dat het nog te redden is voor je ![]() maar doe t rustig aan! edit: dit schreef ik dus voor jouw post
|
Ja Ilse, ze heeft wel nog iets geantwoordt, en jah ik ga wat meer tijd nemen om mijn berichten te sturen, en eens na te denken wat ik stuur.
De laatste berichten: 13/8 - 00u10 ZEI> Wa verwacht ge nu eigenlyk van my?!? 13/8 - 11u06 IK> Een spannende dag aan zee 13/8 - 11u54 ZEI> Da zal dan toch voor ne andere keer zyn Groetjes 4no |
![]() |
||
Citaat:
|
en dát is dus precies wat je niet moet doen
ik denk dat het trouwens best wel een afwijzing was hoor.. dat het niet doorgaat heb je haar daarna nog gesproken?
|
![]() |
Hoe ongekend hard kan iemand zich in zijn eigen voet schieten. Dit is simpelweg abuse. Vooral om de volgende zin heb ik gehuild:
The truth is... I cant stop thinking of you... You don't kwow how lovely you are Als het leven een Aladin film was, en jij Aladin, dan had deze zin zo vroeg na kennismaking waarschijnlijk zijn vruchten afgeworpen. Dit is echter geen Aladin film, maar eerder een enge thriller waarin de hoofdpersoon zich keer op keer misrekent en daarmee zijn eigen kansen om zeep helpt. Jij bent zo blij met haar interesse en wil zo graag, dat je bereid diep door het stof te kruipen voor iemand die je nauwelijks kent. Daardoor beantwoord je vragen die je moet afwimpelen, en stel je zelf vragen die niet te maken hebben met elkaar leren kennen maar eerder hun oorsprong vinden in jou behoefte om bevestiging. Alles wat je fout deed ligt reeds besloten in wat je schreef in een van je eerste sms'jes. 'Het is zoals gij wilt'. Inderdaad, het is zoals zij wil, en jij staat er bij met hangende pootjes. Uiteindelijk ging je zelfs nog verder, en probeerde je haar compleet te verstikken met al je liefdesverklaringen en vraagjes. Daarmee liet je het onvermijdelijke enkel sneller naderen. |
![]() |
||
Citaat:
LOL FUCKING OWNED
Spoiler
|
13/8 - 11u06 IK> Een spannende dag aan zee
13/8 - 11u54 ZEI> Da zal dan toch voor ne andere keer zyn 13/8 - 17u46 IK> Wil je nu zeggen dat ik zaterdag niet mag langs komen ![]() 13/8 - 17u54 ZEI> Ba ge moogt altyd nr knokke komen... Ma ik eb al plannen. 13/8 - 21u16 ZEI> Zyt ge kwaad? |
![]() |
||
Je moet ze ook niet een overkill aan gierigheid aanbieden, wacht ff een weekje ofzo...
verzin iets anders dan dat strand en vraag der over een weekje casual mee. of zeg anders gewoon dat ze een toffe meid is, en vraag haar is over dingen die der interesseren in plaats van dat geslijm. en ik nog wel denken dat ik erg was. humor jongen, humor is de sleutel, hou het licht en luchtig. ze wil plezier op een zaterdag, geen bruiloft. en meiden maken altijd plannen dwars door elkaar, heb daar ff begrip voor wil je. Citaat:
goe topic trouwens ![]()
Laatst gewijzigd op 13-08-2008 om 21:09. |
![]() |
|
op haar vraag of ik nog kwaad ben heb ik nog niets geantwoordt.
Eigenlijk voel ik me wel een beetje slecht tegen over haar. Ook al ben ik zaterdag niet welkom, denk dat het beter zo ook is, kan ik op haar niet boos zyn, zou alleen boos moeten zyn op myn eigen. mss de moment voor my te verontschuldige ofzo? Hoe moet dit verder ![]() |
![]() |
||
Citaat:
je bent wel welkom maar zaterdag loopt wat anders dan gepland... absoluut niet verontschuldigen, begin over iets anders, mocht het ter sprake komen dan kan je behalve de eerdere, waarom zou ik boos zijn schat ook nog de ouderwetse: 'ow sorry ik snapte je niet zo goed, zal wel iets met die 2 uur slaap te maken hebben gehad' gebruiken. verder is het ook helemaal niet zo belangrijk. bel der morgen op (graag rond het middaguur, ze zijn niet zo best in de morgen, en 's avonds staan de plannen al weer) en vraag haar wat ze dinsdag/woensdag (of andere dag waarop je kan) doet en of ze zin heeft om wat met je te drinken/eten/chillen. als ze je leuk vind kan het haar namelijk niets schelen of jullie op het strand zitten of ergens anders als het maar leuk en lief is. capice romeo. Damn wat klink ik arrogant, maar bedoel het goed... ik denk dat je gewoon te gecompliceerd denkt en er te veel achter zoekt. oja, en bedenk in godsnaam wat je als echt antwoord gaat geven op wat je van haar verwacht zonder dat ze straks gillend van je wegrent. persoonlijk kies ik altijd die vraag te ontwijken omdat een goed antwoord daarop lastig is. je kan iets zeggen als; ik hoop wat moois en dat het lang duurt, maar let wel, dat is een beetje gewaagd.
Laatst gewijzigd op 14-08-2008 om 00:01. |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[SK] In de war met zuur-base berekeningen Chris-Verhoeckx | 1 | 24-09-2011 15:05 | |
Liefde & Relatie |
in de war over ex-vriend waves | 14 | 05-10-2007 19:31 | |
Liefde & Relatie |
In de war... blurred | 21 | 15-07-2004 17:54 | |
Psychologie |
nogal in de war Verwijderd | 2 | 29-04-2002 08:26 | |
Lichaam & Gezondheid |
Duizeling, in de war en misselijk... Verwijderd | 5 | 16-02-2002 10:01 | |
Psychologie |
in de war,weggelopen tiktoktak | 1 | 05-02-2002 17:49 |