Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Alleen als je meer wilt dan alleen een gesprekspartner moet je natuurlijk niet alleen over alledaagse dingetjes gaan praten zoals het weer en school. Daag haar uit, laat haar nadenken over iets, speel in op haar gevoel. Wees interessant. Af en toe eens dubbelzinnige dingen zeggen of leuk-plagerig doen om te laten zien dat je haar wel ziet zitten en kijk hoe ze erop reageert. Maar overdrijf het niet. En doe het op een relaxte manier.
|
![]() |
|
Je kan het ook gewoon over alledaagse dingen hebben, het hoeft niet perse uitdagend.
Het kan wel helpen. Het is ontzettend moeilijk om zomaar een voorbeeld te noemen van wat n00dles bedoelt, zoiets doe je gewoon op het moment zelf. Toch even proberen: Je zegt bijvoorbeeld iets over haar kleding, als ze normaal geen hakken draagt en nu opeens wel, kun je zeggen, 'hč verdorie, wat ben je nu lang,' maar er dan zo bij lachen dat ze weet dat je het niet meent. Of als ze ergens mee zit waar iemand zich eigenlijk helemaal niet druk om hoeft te maken zeg je 'ahh wat zielig, zal ik je troosten' en dan op zo'n plagerige maar toch leuke manier. Dan weet zij dat je zoiets durft te zeggen en dan straal je meer zekerheid uit. Je moet je dan wel relaxed voelen, anders gaat het niet zomaar. Je zegt uiteindelijk ook alleen maar dingen waaruit blijkt dat je haar mag, en dat je het leuk vind om met haar over koetjes en kalfjes te praten. Dat moet je dan wel echt vinden. Deze voorbeelden zijn natuurlijk nogal lame maar je weet vast wel wat ik bedoel.
|
"Hoi!"
"Hoi!" "Hoe gaat het?" "Goed, met jou?" "Ook goed. He, heb jij je huiswerk voor Frans gemaakt?" 1. "Ja." "Wat vond je van dat ene verhaal met dat bizarre meisje dat haat broetje voor aap zette?" 1.1. "Ja vet leuk.. ik heb zoiets zelf ook een keer meegemaakt." "Oja, hoe ging dat?" Etc.. 1.2. "Niet zo boeiend." "O, zou jij je broertje nooit eens zo voor schut willen zetten?" "Neuh." "Dan heb je vast een heel lief broertje." "Nee, echt niet! Laatst deed hij dit en dat.." "O en wat deed jij toen?" Etc.. 2."Nee." "Houd je niet zo van huiswerk maken?" "Neuh." "Ik ook niet hoor. Ik ga liever dit of dat doen. Wat doe jij dan en dan zoal?" "Van alles." "Zo zo, dat is heel wat. Kun je het me leren?" "Haha." Ok het is meer dat ik het gewoon leuk vind om dit te typen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
verlegen zijn heb ik zelf neiet zoveel last van... t lijkt een beetje op t dillema van sommige mensen die geen kaartje vol kunnen schrijven als ze op vakantie zijn xD..
Ga des noods eerst dingen doen, filmpje kijken enzo.. zodat je zo steeds meer gespreksstof hebt.. of een spelletje spelen... gewoon een bordspel ;-) ik heb zelf t spel knowing me knowing you.. kun je kijken hoe goed je elkaar kent.. of gewoon kolonisten of scrabble |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Is verlegen zijn een afknapper voor jongens ? Amberx08 | 28 | 30-01-2017 21:42 | |
Algemene schoolzaken |
Verlegen.. ~Onmymind | 9 | 15-11-2012 10:50 | |
Psychologie |
verlegen lovenasty | 5 | 19-11-2007 18:49 | |
Liefde & Relatie |
Wel of niet gaan + verlegen ydhja22 | 27 | 27-10-2006 14:35 | |
Psychologie |
te verlegen meesje | 7 | 20-10-2006 10:43 | |
Liefde & Relatie |
extreem verlegen... l{us | 16 | 10-05-2004 21:05 |