Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-08-2009, 16:45
DennisRobben
DennisRobben is offline
Hallo,

Ik heb 2 vragen,

1: Als ik masturbeer kom ik heel snel klaar, hoe krijg ik het voor elkaar dat dat langer duurt, het is zo jammer om zo snel klaar te zijn!

2:Ik wil graag masturberen zonder klaar te komen MET sperma, bv in bed, dat niet alles ernaast ligt, kan iemand mij uitleggen hoe je toch kan klaarkomen maar dat je geen sperma spuit?

Mvg
Dennis
Met citaat reageren
Oud 18-08-2009, 18:11
DBZ
DBZ is offline
Vriend, daar hebben meer mensen last van Eigenlijk is het het handigst om gewoon net voordat je klaatkomt, ff te stoppen, totdat ie weer slap is en zo een paar keer en dan klaarkomen. Is ook lekkerder En verder kan je ook aan bejaardeseks denken, maar ik neem aan dat je nog wel klaar wil komen xD

Sommige mensen duwen met hun vingers tegen het gebied tussen je zak en anus. Als je dat doet, kom je wel klaar, maar komt er geen sperma uit. Om het nog mooier te maken, kan je daarna nog een keer klaarkomen. Om het minder mooi te maken, voelt het niet als klaarkomen(heb ik gehoord) en is het sowieso niet echt een fijn gevoel dat je sperma niet verder kan. Daarom heb ik het ook nooit geprobeerd.
En anders gewoon niet klaarkomen
Met citaat reageren
Oud 18-08-2009, 18:36
Rationeel
Rationeel is offline
of de bekkenbodemspier ('plasspier') aanspannen op het moment dat je het voelt aankomen.

het lijkt mij trouwens niet heel gezond om die natuurlijk contractie tegen te werken, maarja wie ben ik?
Met citaat reageren
Oud 18-08-2009, 19:56
BendeBen
BendeBen is offline
ja tegenwerken klinkt niet zo goed maar je kan het ook controle noemen en dan klinkt het pro vergt wel wat training.

wat ook goed helpt is simpele rekensommetjes doen in je hoofd. dus dan kies je gewoon 2 random getallen uit en die vermenigvuldig je, bijvoorbeeld 33x16.
Oud 18-08-2009, 19:59
DennisRobben
DennisRobben is offline
Super thnx voor de tips!

Maar hoe span je die bekkenbodemspier aan? Hoe doe je dat?
Met citaat reageren
Oud 18-08-2009, 20:50
BendeBen
BendeBen is offline
stel je bent aan het pissen en je wilt de straal onderbreken, dat is het aanspannen van de bekkenbodemspier. zonder veel moeite moet je je zeikstraal kunnen onderbreken (niet te lang, gewoon stop, go, stop, go) om te beginnen aan het denken aan klaarkomen zonder te ejaculeren. het trainen van de spier kan je doen wanneer je wilt. span m bijv eens met volle kracht voor 5 sec in, als dat lukt 10 dan 15 etc. of je doet gewoon aanspannen en ontspannen zoveel en zo snel als je kan. daarna moet je heel gedetailleerd je orgasme leren voelen aan te komen zodat je heel precies weet wanneer je op de point of no return zit. uiteindelijk kan je dan je bekkenbodemspier precies op dat moment aanspannen zodat ie niet gaat pompen.
Oud 18-08-2009, 23:43
DBZ
DBZ is offline
Het was toch ook zo dat als je je bekkenbodemspieren traint, dat je orgasmes dan beter zijn?
Met citaat reageren
Oud 19-08-2009, 00:04
BendeBen
BendeBen is offline
dat weet ik niet maar hoe sterker de spier hoe sterker de ejaculatie. dus geen slappe lobjes over de keeper maar snoeiharde afstandsschoten in de kruising
Oud 19-08-2009, 00:16
DBZ
DBZ is offline
Hehehe, ja, dat bedoelde ik
Met citaat reageren
Oud 19-08-2009, 13:01
Verwijderd
Citaat:
dat weet ik niet maar hoe sterker de spier hoe sterker de ejaculatie. dus geen slappe lobjes over de keeper maar snoeiharde afstandsschoten in de kruising
Zo'n beetje als Honda tegen Utrecht!
Met citaat reageren
Oud 19-08-2009, 13:15
BendeBen
BendeBen is offline
ik kijk geen voetbal verder dus ik moest het even opzoeken:
http://www.youtube.com/watch?v=gcC5jeAAxTk

"utrecht laat vvv komen"
Oud 19-08-2009, 17:01
Verwijderd
Je spuit altijd als je al kan spuiten. En wil je het langer laten duren doe het dan onder een warme douche, of in een warm bad. Groeten lukasioh.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2009, 23:45
DBZ
DBZ is offline
Citaat:
Je spuit altijd als je al kan spuiten
Niet waar
Met citaat reageren
Oud 19-08-2009, 23:53
Sherlock
Sherlock is offline
ik kan het niet
Oud 20-08-2009, 00:03
DBZ
DBZ is offline
Nja, ik heb het nooit geprobeerd, want dat lijkt me ook niet al te fijn Maar het kan blijkbaar wel

Of bedoel je spuiten? xD
Met citaat reageren
Oud 20-08-2009, 00:50
Sherlock
Sherlock is offline
Dat ja
Met citaat reageren
Oud 20-08-2009, 06:00
Verwijderd
Volgens mij is het niet echt 'gezond' om het in te houden, maar ik heb hier ook echt geen verstand van.

Vraag me ook af of het dan wel net zo lekker zou voelen. Maar hier eveneens; geen verstand van.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2009, 06:42
DBZ
DBZ is offline
Nja, gezond lijkt het mij ook niet en ik heb gehoord dat het ook niet voelt als orgasme... Voelt blijkbaar ook niet fijn. Nog nooit geprobeerd gelukkig
Met citaat reageren
Oud 20-08-2009, 16:26
Geel
Geel is offline
Als je niet te snel wilt klaarkomen moet je het gewoon wat rustiger aan doen. Je natuurlijke drang om te willen klaarkomen ietwat intomen.

Zonder sperma klaarkomen kan op de manier zoals het hierboven ook is uitgelegd. Op zich is dat niet erg ongezond, maar er kunnen wel wat complicaties optreden. (Meer informatie over dit soort dingen kun je hier vinden.)
Oud 24-08-2009, 21:04
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
*glimlach*

Offtopic: Trouwens Dennis, weet je wel zeker dat je graag op internet bekend wil zijn met je echte naam? Nu maakt het allemaal nog niet zo heel veel uit (hoewel je het waarschijnlijk niet echt fijn zou vinden als je klasgenoten een keer voor de grap op je naam googlen en in een topic over jouw klaarkomproblemen terecht komen), maar met oog op de toekomst raad ik je aan om er op z'n minst over na te denken of je persoonlijke info wel op internet wilt hebben. (uiteraard kan je dit bericht skippen als het niet je echte naam is )
Oud 01-09-2009, 22:25
nachtegaaal
nachtegaaal is offline
Als je die bekkenbodemspier aanspant, is dat als je piemel een fractie omhoog komt en weer naar beneden dendert?
Met citaat reageren
Oud 01-09-2009, 22:29
DBZ
DBZ is offline
Geloof het wel
Met citaat reageren
Oud 02-09-2009, 01:22
Sibuna
Sibuna is offline
Als je die truc van het druk uitoefenen op je scrotum toepast, zal er niets uitkomen, maar is het orgasme ook ietsje minder intens. Als je de druk even later weghaalt, zal er alsnog een kleine hoeveelheid sperma uitlopen, maar een tweede orgasme voel je niet meer.
Het enige dat verder gebeurt als je probeert een tweede orgasme te krijgen is dat er wat sperma uitloopt ^^

Om het orgasme wat uit te stellen, denk aan een 95-jaar oude, verrimpelde dame die aardappelen is aan het schillen .
Met citaat reageren
Oud 02-09-2009, 12:22
DBZ
DBZ is offline
Citaat:
Om het orgasme wat uit te stellen, denk aan een 95-jaar oude, verrimpelde dame die aardappelen is aan het schillen .
Dat werkt niet bij iedereen hoor!
Met citaat reageren
Oud 02-09-2009, 16:41
Geel
Geel is offline
Ja, aardappelen zijn so geil!

Regels voor berichten