![]() |
|
ik kijk geen voetbal verder dus ik moest het even opzoeken:
http://www.youtube.com/watch?v=gcC5jeAAxTk "utrecht laat vvv komen" ![]()
|
Als je niet te snel wilt klaarkomen moet je het gewoon wat rustiger aan doen. Je natuurlijke drang om te willen klaarkomen ietwat intomen.
Zonder sperma klaarkomen kan op de manier zoals het hierboven ook is uitgelegd. Op zich is dat niet erg ongezond, maar er kunnen wel wat complicaties optreden. (Meer informatie over dit soort dingen kun je hier vinden.)
|
![]() |
Als je die truc van het druk uitoefenen op je scrotum toepast, zal er niets uitkomen, maar is het orgasme ook ietsje minder intens. Als je de druk even later weghaalt, zal er alsnog een kleine hoeveelheid sperma uitlopen, maar een tweede orgasme voel je niet meer.
Het enige dat verder gebeurt als je probeert een tweede orgasme te krijgen is dat er wat sperma uitloopt ^^ Om het orgasme wat uit te stellen, denk aan een 95-jaar oude, verrimpelde dame die aardappelen is aan het schillen ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Een paar vragen. Verwijderd | 14 | 12-01-2013 00:34 | |
Seksualiteit |
Maandag chatten over seks met Sense Micky | 4 | 07-06-2010 10:46 | |
Seksualiteit |
vraagje over klaarkomen DaRK GiRL X | 6 | 20-01-2003 20:19 | |
Seksualiteit |
vraagje over kans op SOA ----> girl1 | 2 | 24-06-2002 19:16 | |
Seksualiteit |
Vraagje over jongens en klaarkomen... Flipje het Kipje | 13 | 27-05-2002 14:49 | |
Seksualiteit |
vraagje aan de jongens over klaarkomen... vampire_esje | 9 | 21-01-2002 16:03 |