![]() |
|
Dat je maat 38 hebt, wil absoluut niet zeggen dat je dik bent, en gelukkig heb je dat zelf ook door.
Je maat wordt vooral bepaald door de breedte van de heupen. Sommige mensen blijven hun hele leven heel smal, en zullen daarom altijd maatje 36 blijven houden. Anderen (de meesten overigens) krijgen bredere heupen en gaan richting een maat 40. Waarschijnlijk ben jij in vergelijking met je vriendinnen en klasgenootjes een beetje vroeg met de ontwikkeling van je heupen, maar over een paar jaar zul je zien dat zij ook breder worden. De meeste jongens vinden meisjes met vrouwelijke vormen (dus heupen en billen en dergelijke) overigens veel aantrekkelijker dan al die smalle modellen die je in bladen en op de televisie ziet.
|
![]() |
Maat zegt niks, je kunt beter naar je BMI en vetpercentage kijken als je wil weten of je te dik bent.
![]() 38 is trouwens een hele normale maat hoor, daar vind je veruit de meeste kleding wel in! (Ik moet bij sommige kledingstukken een 34 hebben omdat de 36 (die ik normaal heb) net even te groot is en dan hebben ze die natuurlijk net weer niet. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() maar je bent inderdaad nog 'maar' 13. wacht je groeispurt (van alles!) even af. |
![]() |
|
Kijk ik heb maat 38 maar verder ben ik redelijk slank en ik heb lange benen
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Voor mezelf ben ik te dik Rivka | 27 | 26-12-2009 17:13 | |
Psychologie |
Eetprobleem? girl-in-trouble | 180 | 20-09-2006 00:27 | |
Lichaam & Gezondheid |
sport ik teveel? tinysha | 26 | 30-07-2004 15:06 | |
Lichaam & Gezondheid |
Weeg ik te zwaar? o0BeKsKuH0o | 84 | 31-07-2003 13:00 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic #10 Snufje | 390 | 08-05-2003 19:30 | |
Lichaam & Gezondheid |
*Kwil Graag Weten Wat Jullie De Hele Dag Eten!* [DFU]DutchGirllie | 104 | 22-08-2002 20:20 |