Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-08-2002, 13:02
Kirk22
Kirk22 is offline
gebruiken jullie een condoom?
Zo niet: waarom niet?
Zo wel: aarom wel en hoe lang doe je erover om in een raletie de condooms aan de kant te zetten?
Wat doe je als iemand allergisch is voor rubber?

vertel maar een leuk verhaaltje
Oud 03-08-2002, 13:20
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
Kirk22 schreef:
Zo wel: aarom wel en hoe lang doe je erover om in een raletie de condooms aan de kant te zetten?

Wij gebruiken geen condoom, omdat het zonder veel lekkerder is.
En als je allergisch bent voor rubber.... tja geen sex dan maar he?
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 13:27
Sterre Nina
Sterre Nina is offline
hahahahahaha dit is eigenlijk wel een leuke topic.
Toen ik nog iets met mijn vriend had, deden we het eerst een hele tijd met condoom, totdat het een keer scheurde en er iets ontzettends lullig op volgde. Maar dat is weer een heel andere topic. Daarna ging ik aan de pil, en had hij zich laten onderzoeken of dat ie niets had, nou dat was dus zo, hij had niets. En ik had het nog nooit gedaan dus ik had vanzelfsprekend ook niets. Dus toen deden we het zonder condoom. Eigenlijk maakt het niet zoveel uit vind ik hoeveel tijd er tussen zit om wel/geen condoom te gebruiken, is beetje naief om dat te denken. Want als je partner iets heeft, dan is het zo en dat is met een paar weken/maanden in meeste gevallen echt niet weg. Je moet gewoon zeker weten dat je elkaar niets kunt overdragen.

Nou nou wat een leuk verhaaltje.

x
Oud 03-08-2002, 14:05
hieperdepiep
hieperdepiep is offline
Citaat:
Kirk22 schreef:

Nu gebruiken we geen condooms meer, omdat ik aan de pil ben, en double dutch.. ja boejen, zon pil moet maar veilig genoeg zijn Bovendien, zonder condoom is voor hem en mij veel fijner. Het voelt veel lekkerder. Eerst gebruikten we wel condooms, omdat ik nog niet aan mijn moeder wou vertellen dat we 'het' deden. Mjah, op een begeven moment waren we beetje te 'wild' bezig geweest en toen was het condoom gescheurd. Toen hadden we het ff helemaal gehad ermee en ben ik ( na 3 maanden aan de pil gegaan )

Zo.
Oud 03-08-2002, 15:24
Günther
Günther is offline
ja wel condoom (gewoon veilig gevoel, voor langere relaties misschien heroverwegen maja) en als je niet tegen rubber kan durex - advanti *allergisch is*
Oud 03-08-2002, 15:43
Maria en Jezus
Maria en Jezus is offline
Citaat:
black angel schreef:
ja wel condoom (gewoon veilig gevoel, voor langere relaties misschien heroverwegen maja) en als je niet tegen rubber kan durex - advanti *allergisch is*
Die avanti is echt 60 keer duurder dan een normale durex, en als jullie condooms gebruiken gebruiken jullie dan ook alleen durex of ook andere merken zoals hot rubber, condomi.. bla bla
Oud 03-08-2002, 16:49
Sisje
Sisje is offline
Ja de hot rubber 'Vibes'daar zitten lekker veel nopjes op!!!
Oud 03-08-2002, 17:34
Lindansje
Lindansje is offline
Citaat:
Kirk22 schreef:

Wij gebruiken geen condooms, omdat we allebei geen soa's hebben en omdat ik de pil slik.

Als iemand allergisch is voor rubber, dan maar de avanti
Oud 03-08-2002, 17:51
Verwijderd
we gaan deze week waarschijnlijk testje doen of we geen rare ziektes hebben en dan stoppen we met de condoom we hebben toch bijna een jaar dus...
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 18:03
John-lover
John-lover is offline
Wij gebruiken soms een condoom want ik ben aan de pil.
Met condoom is echt niet zo lekker als zonder.
En het is ook nog een gepruts om dat k*tding om te doen!!!
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 18:20
Faery
Faery is offline
Citaat:
John-lover schreef:
k*tding
tizzun lul-ding
Oud 03-08-2002, 18:47
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
Maria en Jezus schreef:

Die avanti is echt 60 keer duurder dan een normale durex

een kind is 80.000 x duurder dan een normale durex
Oud 03-08-2002, 19:31
SuperS
SuperS is offline
Citaat:
a new noise schreef:

en ook veel onhandiger
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 20:36
*oma*
*oma* is offline
ik ben aan de pil, maar gebruik nog wel afentoe condooms (hoe onhandig ze ook kunnen zijn), maar ik heb geen zin om steeds met die troep opgescheept te zitten, ik denk dat wel meer dat met me eens zijn
Oud 03-08-2002, 20:42
Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
Citaat:
a new noise schreef:

hehe

eeh ontopic: zonder (pil) (leuk verhaal he)
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 20:43
Mystique
Mystique is offline
Ik slik al vanaf mijn 16e de pil vanwege erge buikkrampen. Met mijn eerste twee vriendjes heb ik altijd condoom gebruikt, maar bij mijn toemalige vriend nooit. Klinkt misschien stom, maar voor wij met elkaar het bed voor het eerst deelden kenden we elkaar al heel goed en wisten we heel goed waar we mee bezig waren toen we besloten geen condooms te gebruiken. Het is ook altijd goed gegaan en we hebben nu al ruim 9 maanden.
Ik gebruik liever geen condooms omdat ik het gekloot vind en dat vindt mijn vriend ook. Verder vind ik het veel lekkerder zonder. kan stom klinken maar zonder voel ik veel meer. Ok het geeft natuurlijk wel meer troep want wat normaal in een rubbertje gespoten wordt druipt er nu half uit, maar daar hebben we tissues voor!

Liefs,

Mystie
Oud 03-08-2002, 22:46
Verwijderd
wij gebruike geen condoom, en geen pil

makkelijk zat.. wij doen het gewoon niet
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 22:51
Verwijderd
Citaat:
StefanLovertje schreef:
wij gebruike geen condoom, en geen pil

makkelijk zat.. wij doen het gewoon niet
spreek jij jezelf niet wat tegen
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 23:09
paultjuhhhh
paultjuhhhh is offline
Citaat:
spacegirl schreef:

spreek jij jezelf niet wat tegen
nee, ze zegt dat ze geen condoom gebruikt en geen pil slikt omdat ze geen sex heeft met haar vriend.

*snapt eigenlijk niet wrom je geen sex zou hebben*
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 23:11
BlackMystery
BlackMystery is offline
ik gebruik een condoom
voor vele redenen eigenlijk
1: de aloude regel, het is veilig tegen ziekten
2: je komt veel minder snel klaar dus je kan voort blijven doen
3: als je van tussenspel en naspel houd met bv beffen dat zit je niet met je eigen lichaamssappen te worstelen
4: de sperma daarna is al inneens opgeborgen, dus geen probleem meer voor het kwijt te raken in plaats van nog een half uur te kuisen

redenen genoeg?
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 09:28
Verwijderd
Citaat:
paultjuhhhh schreef:

nee, ze zegt dat ze geen condoom gebruikt en geen pil slikt omdat ze geen sex heeft met haar vriend.

in de andere topic heeft ze heel de week met der vriend zitten rondbazuinenen dat ze t wel doen

nou ja hun probleem he
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 12:09
Roos
Roos is offline
Citaat:
Tsu schreef:
En als je allergisch bent voor rubber.... tja geen sex dan maar he?
Druiloor.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 12:18
Verwijderd
Citaat:
paultjuhhhh schreef:

omdat 't niet mag van me ma... als 'k 16 ben mag 'k pas aan de pil en alleen condoom vind ik niet safe genoeg... dusja... wachten.... altijd maar wachten....

Citaat:

in de andere topic heeft ze heel de week met der vriend zitten rondbazuinenen dat ze t wel doen

nou ja hun probleem he
heb nooit van me leven gezecht dat 'k HET met hem doe... we doen wel wat.. maar we houden het op je handen gebruiken en je mond...
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 12:34
Mystique
Mystique is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:

omdat 't niet mag van me ma... als 'k 16 ben mag 'k pas aan de pil en alleen condoom vind ik niet safe genoeg... dusja... wachten.... altijd maar wachten....

Je kunt toch gewoon aan de pil zonder dat je ma het weet? En anders zeg je toch dat je elke keer giga buikpijn hebt bij de menstruatie en door de pil de buikpijn weggaat? Heb ik ook gedaan alleen was bij mij die buikpijn echt killing!
Waarom doet je moeder er eigenlijk zo moeilijk over?
Oud 04-08-2002, 13:12
PrimRose
PrimRose is offline
we gebruiken wel een condoom en ik ben aan de pil. En als het aan mij ligt blijft het zo nog wel een tijdje. Ik wil gewoon echt never niet zwanger worden terwijl ik nog op school zit, dus doen we het maar lekker dubbel safe.

xxxx PrimRose
Oud 04-08-2002, 13:17
Verwijderd
Citaat:
Mystique schreef:

Je kunt toch gewoon aan de pil zonder dat je ma het weet? En anders zeg je toch dat je elke keer giga buikpijn hebt bij de menstruatie en door de pil de buikpijn weggaat? Heb ik ook gedaan alleen was bij mij die buikpijn echt killing!
Waarom doet je moeder er eigenlijk zo moeilijk over?
omdat ik nog te jong ben.... en bij mij is de buikpijn ook verschrikkelijk maar 'k heb nu ibuprofen ofzoiets gekregen eindelijk (die mocht ik eerst ook niet) dus 'k hoop dat die goed werken.... en 'k ga nie aan de pil zonder dat me ma het weet... 'k ga nie doen zoals me zus... me ma vind ook dat er te veel troep in de pil zit.. ze wilt niet dat 'k dat allemaal in me lichaam krijg
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 13:30
Refro
Refro is offline
Nou wij doen het dus wel met condoom (en de pil) om een aantal redenen:
1: dat is nog wat saver (i know i'm paranoid)
2: we kunnen momenteel (allebei een startende carriere) ECHT geen kind gebruiken
3: en persoonlijk vind ik het ook een beetje vreemd om alle verantwoordelijkheid voor anti conceptie bij mijn vriendin te leggen (we doen het toch met elkaar en zijn dus ook samen verantwoordelijk)

voor mij zijn dit redenen zat
Oud 04-08-2002, 15:07
Mystique
Mystique is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:

omdat ik nog te jong ben.... en bij mij is de buikpijn ook verschrikkelijk maar 'k heb nu ibuprofen ofzoiets gekregen eindelijk (die mocht ik eerst ook niet) dus 'k hoop dat die goed werken.... en 'k ga nie aan de pil zonder dat me ma het weet... 'k ga nie doen zoals me zus... me ma vind ook dat er te veel troep in de pil zit.. ze wilt niet dat 'k dat allemaal in me lichaam krijg
Ik hoop voor je dat ibuprofen werkt. Bij mij niet iig. Ik kreeg regelrechte koortsaanvallen. No kidding. Maar das off topic.
In de pil zit niet zoveel troep hoor. ja toen hij geintroduceerd werd zo'n 100 jr geleden Nu is het aantal hormonen zeer klein hoor en je kunt altijd de lichste nemen.
Maar alleen met condoom vrijen is ook veilig hoor. Ok minder als met de pil en tis meer gekloot, maar je kunt extra dikke nemen. Maar alleen als je echt graag wilt vrijen natuurlijk. Anders moet je (proberen) te wachten tot je eindelijk aan de pil mag.
Oud 04-08-2002, 15:10
Mystique
Mystique is offline
Citaat:
Refro schreef:
Nou wij doen het dus wel met condoom (en de pil) om een aantal redenen:
1: dat is nog wat saver (i know i'm paranoid)
2: we kunnen momenteel (allebei een startende carriere) ECHT geen kind gebruiken
3: en persoonlijk vind ik het ook een beetje vreemd om alle verantwoordelijkheid voor anti conceptie bij mijn vriendin te leggen (we doen het toch met elkaar en zijn dus ook samen verantwoordelijk)

voor mij zijn dit redenen zat
Die laatste vind ik erg . Ik en mijn vriend gebruiken dus alleen de pil en ik word het soms nogal zat dat de verantwoordelijkheid steeds bij mij ligt. Als ik het een keer vergeet kunnen we niet vrijen omdat hij dus geen behoefte heeft aan condooms. Gelukkig ben ik wel erg consequent en we hebben er ook wel samen voor gekozen alleen de pil te gebruiken, maar als ik het dan vergeet ben ik de schuldige.
Oud 04-08-2002, 20:13
Captain
Captain is offline
Kijk, je kunt:

- de pil gebruiken omdat het condoom zo'n gedoe is en je zeker weet dat je vriend soa-vrij is en niet zal vreemdgaan (als je de pil vergeet, ben je wel een ontzettende ehh...doos).
- condooms gebruiken omdat je de pil niet wilt/kunt slikken en geen baby/soa wilt (als het condoom scheurt, ben je de eh...lul).
- de pil èn condoom gebruiken voor extra zekerheid.
- je kunt ook de pil slikken als meisje en ervoor zorgen dat je vriend gewoon altijd condooms heeft. Mocht je dan de pil vergeten of gewoon geen zin in rommel hebben, dan kun je die altijd nog gebruiken.

Persoonlijk (ow jee, mijn vriendin leest mee ) prefereer ik het laatste...dan verdeel je ook de verantwoordelijkheid een beetje
Oud 04-08-2002, 20:38
Verwijderd
Citaat:
Mystique schreef:

Ik hoop voor je dat ibuprofen werkt. Bij mij niet iig. Ik kreeg regelrechte koortsaanvallen. No kidding. Maar das off topic.
In de pil zit niet zoveel troep hoor. ja toen hij geintroduceerd werd zo'n 100 jr geleden Nu is het aantal hormonen zeer klein hoor en je kunt altijd de lichste nemen.
Maar alleen met condoom vrijen is ook veilig hoor. Ok minder als met de pil en tis meer gekloot, maar je kunt extra dikke nemen. Maar alleen als je echt graag wilt vrijen natuurlijk. Anders moet je (proberen) te wachten tot je eindelijk aan de pil mag.
ik heb die ibuprofen al eens van mijn vriend gehad, en die werkten supergoed en ehm we willen heel graag vrijen maar we wachten toch.. we willen onze eerste keer liever niet met condoom..
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 21:43
Mystique
Mystique is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:

ik heb die ibuprofen al eens van mijn vriend gehad, en die werkten supergoed en ehm we willen heel graag vrijen maar we wachten toch.. we willen onze eerste keer liever niet met condoom..
Je eerste keer moet goed zijn, dus dan kun je idd beter wachten.
Oud 04-08-2002, 21:47
Aaaaaart..
Aaaaaart.. is offline
Citaat:
slisje schreef:

Ja de hot rubber 'Vibes'daar zitten lekker veel nopjes op!!!
Nee dat zijn echt kut dingen.. Die knellen als een gek!
Ik ga meer voor de durex comfort.. De naam zegt het al..
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 21:55
Günther
Günther is offline
Citaat:
Maria en Jezus schreef:

Die avanti is echt 60 keer duurder dan een normale durex, en als jullie condooms gebruiken gebruiken jullie dan ook alleen durex of ook andere merken zoals hot rubber, condomi.. bla bla
ik alleen durex advanti, tja kost duiten maar dan kun je ook iets
Oud 05-08-2002, 11:05
Somebody Special
Somebody Special is offline
Nee, wij gebruiken geen condoom omdat mijn vriend gesterreliseerd (of hoe je het ook schrijven mag) is en absoluut soa-vrij is.
Oud 05-08-2002, 11:51
Günther
Günther is offline
p.s. durex - avanti = €5.45 (per 2) damn ik ben alleen aan condooms al capitalen kwijt voor lowlands
Oud 05-08-2002, 20:41
Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
black angel schreef:
p.s. durex - avanti = €5.45 (per 2) damn ik ben alleen aan condooms al capitalen kwijt voor lowlands
neuk je daar zoveel dan?
Oud 05-08-2002, 22:34
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
ik doe het momenteel met een condoom. Zij wil nog niet aan de pil. Ik zal eens vragen waarom niet. We hebben het nog niet zo vaak gedaan en ik ben er ook nog geen een keer van klaargekomen, maar ja. Dit zijn voor haar ook de eerste keren dat ze sex heeft, dus dat is altijd even wennen. Het komt allemaal wel.
Oud 05-08-2002, 23:37
independancy wanted
independancy wanted is offline
Citaat:
Aaaaaart.. schreef:

Nee dat zijn echt kut dingen.. Die knellen als een gek!
Ik ga meer voor de durex comfort.. De naam zegt het al..
Inderdaad, da's goeie shit....

Mwoch, ik speel op safe: zowel pil als condoom, mischien wat overdreven, maar kindjes zullen we er niet van krijgen
Oud 06-08-2002, 01:55
Verwijderd
Citaat:
Kirk22 schreef:
neuk je daar zoveel dan?
Nee, ze worden constant gejat omdat-ie met zulke belachelijk dure condooms op zak loopt.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 10:17
skatefamke
skatefamke is offline
ik slik de pil niet en doe het altijd met condoom.
die vibes van hotrubber vind ik wel...uuh.... een aangenaam gevoel teweeg brengen

is er iemand die ervaring heeft met condooms van het merk condomi? die zijn volgens mij veel goedkoper dan durex...eerst zag je condomi niet veel, maar nu zie ik ze ineens in elke drogist.
Oud 08-08-2002, 15:28
tinkerbell070
tinkerbell070 is offline
omdat ik nie wil zwanger worden DOOS en geen soa en eigenlijk helemaal nix...........
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 15:34
Thutshui
Thutshui is offline
Citaat:
tinkerbell070 schreef:
omdat ik nie wil zwanger worden DOOS en geen soa en eigenlijk helemaal nix...........
Anders doe je ff rustig ey
Oud 08-08-2002, 21:44
nienie
nienie is offline
>>nee

>>ik ben aan de pil en m'n vriend en ik waren allebei nog maagd.

Zo wel: waarom wel?
>>niet van toepassing

hoe lang doe je erover om in een raletie de condooms aan de kant te zetten?
>>wanneer de ander nooit onveilige seks heeft gehad heb ik er geen probleem mee het zonder condoom te doen.

>>hehe, dan moet diegene (als hij ooit onveilig seks heeft gehad) zich laten testen op geslachtsziekten en wanneer hij niets onder de leden heeft doen we het gewoon zonder condoom
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 00:42
Embraced Pale Death
Embraced Pale Death is offline
Citaat:
terror koe schreef:
Niet
Ik ben aan de pil en ik heb t er maar op gegokt dat mn vriendje geen soa had.
Gelukkig had ik gelijk...
"mwoch, ik heb geen soa, hoor"
k weet het, ik heb dezelfde fout gemaakt

maar ik doe t nu toch maar wel met condoom, want met de pil heb je nog steeds kans dat je zwanger raakt...
(ik weet niet meer hoe groot de kans was)
maar iig best groot...
Oud 09-08-2002, 18:11
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
deftoontje schreef:
ik ben aan de pil, maar gebruik nog wel afentoe condooms (hoe onhandig ze ook kunnen zijn), maar ik heb geen zin om steeds met die troep opgescheept te zitten, ik denk dat wel meer dat met me eens zijn
Haha, tja dat vind ik ook zo jammer. Maar ik heb het er wel voor over, hoor
Met citaat reageren
Oud 10-08-2002, 00:57
Stigmata666
Stigmata666 is offline
ehm nee

ze is aan de pil
Oud 11-08-2002, 05:05
Snaak
Snaak is offline
legt eraan waar, wanneer, en met wie

als ze de pil slikt (en die ook kan laten zien, da'k niet later in de shit zit) zonder, als ze die niet slikt met

maakt me eigenlijk niet zoveel uit, met zo'n strak ding deromheen is wel grappig af'n toe
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten