![]() |
|
![]() |
hahahahahaha dit is eigenlijk wel een leuke topic.
Toen ik nog iets met mijn vriend had, deden we het eerst een hele tijd met condoom, totdat het een keer scheurde en er iets ontzettends lullig op volgde. Maar dat is weer een heel andere topic. Daarna ging ik aan de pil, en had hij zich laten onderzoeken of dat ie niets had, nou dat was dus zo, hij had niets. En ik had het nog nooit gedaan dus ik had vanzelfsprekend ook niets. Dus toen deden we het zonder condoom. Eigenlijk maakt het niet zoveel uit vind ik hoeveel tijd er tussen zit om wel/geen condoom te gebruiken, is beetje naief om dat te denken. Want als je partner iets heeft, dan is het zo en dat is met een paar weken/maanden in meeste gevallen echt niet weg. Je moet gewoon zeker weten dat je elkaar niets kunt overdragen. Nou nou wat een leuk verhaaltje. x
||
![]() |
Citaat:
![]() Zo. ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Als iemand allergisch is voor rubber, dan maar de avanti ![]()
|
Ik slik al vanaf mijn 16e de pil vanwege erge buikkrampen. Met mijn eerste twee vriendjes heb ik altijd condoom gebruikt, maar bij mijn toemalige vriend nooit. Klinkt misschien stom, maar voor wij met elkaar het bed voor het eerst deelden kenden we elkaar al heel goed en wisten we heel goed waar we mee bezig waren toen we besloten geen condooms te gebruiken. Het is ook altijd goed gegaan en we hebben nu al ruim 9 maanden.
Ik gebruik liever geen condooms omdat ik het gekloot vind en dat vindt mijn vriend ook. Verder vind ik het veel lekkerder zonder. kan stom klinken maar zonder voel ik veel meer. Ok het geeft natuurlijk wel meer troep want wat normaal in een rubbertje gespoten wordt druipt er nu half uit, maar daar hebben we tissues voor! ![]() Liefs, Mystie
|
ik gebruik een condoom
voor vele redenen eigenlijk 1: de aloude regel, het is veilig tegen ziekten 2: je komt veel minder snel klaar dus je kan voort blijven doen 3: als je van tussenspel en naspel houd met bv beffen dat zit je niet met je eigen lichaamssappen te worstelen 4: de sperma daarna is al inneens opgeborgen, dus geen probleem meer voor het kwijt te raken in plaats van nog een half uur te kuisen redenen genoeg? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() nou ja hun probleem he |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
omdat 't niet mag van me ma... als 'k 16 ben mag 'k pas aan de pil en alleen condoom vind ik niet safe genoeg... dusja... wachten.... altijd maar wachten.... Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Waarom doet je moeder er eigenlijk zo moeilijk over? ![]()
|
we gebruiken wel een condoom en ik ben aan de pil. En als het aan mij ligt blijft het zo nog wel een tijdje. Ik wil gewoon echt never niet zwanger worden terwijl ik nog op school zit, dus doen we het maar lekker dubbel safe.
xxxx PrimRose
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Nou wij doen het dus wel met condoom (en de pil) om een aantal redenen:
1: dat is nog wat saver (i know i'm paranoid) 2: we kunnen momenteel (allebei een startende carriere) ECHT geen kind gebruiken 3: en persoonlijk vind ik het ook een beetje vreemd om alle verantwoordelijkheid voor anti conceptie bij mijn vriendin te leggen (we doen het toch met elkaar en zijn dus ook samen verantwoordelijk) voor mij zijn dit redenen zat
||
Citaat:
In de pil zit niet zoveel troep hoor. ja toen hij geintroduceerd werd zo'n 100 jr geleden ![]() Maar alleen met condoom vrijen is ook veilig hoor. Ok minder als met de pil en tis meer gekloot, maar je kunt extra dikke nemen. Maar alleen als je echt graag wilt vrijen natuurlijk. Anders moet je (proberen) te wachten tot je eindelijk aan de pil mag.
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Kijk, je kunt:
- de pil gebruiken omdat het condoom zo'n gedoe is en je zeker weet dat je vriend soa-vrij is en niet zal vreemdgaan (als je de pil vergeet, ben je wel een ontzettende ehh...doos). - condooms gebruiken omdat je de pil niet wilt/kunt slikken en geen baby/soa wilt (als het condoom scheurt, ben je de eh...lul). - de pil èn condoom gebruiken voor extra zekerheid. - je kunt ook de pil slikken als meisje en ervoor zorgen dat je vriend gewoon altijd condooms heeft. Mocht je dan de pil vergeten of gewoon geen zin in rommel hebben, dan kun je die altijd nog gebruiken. Persoonlijk (ow jee, mijn vriendin leest mee ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
ik doe het momenteel met een condoom. Zij wil nog niet aan de pil. Ik zal eens vragen waarom niet. We hebben het nog niet zo vaak gedaan en ik ben er ook nog geen een keer van klaargekomen, maar ja. Dit zijn voor haar ook de eerste keren dat ze sex heeft, dus dat is altijd even wennen. Het komt allemaal wel.
||
Citaat:
Mwoch, ik speel op safe: zowel pil als condoom, mischien wat overdreven, maar kindjes zullen we er niet van krijgen ![]()
|
![]() |
ik slik de pil niet en doe het altijd met condoom.
die vibes van hotrubber vind ik wel...uuh.... een aangenaam gevoel teweeg brengen ![]() is er iemand die ervaring heeft met condooms van het merk condomi? die zijn volgens mij veel goedkoper dan durex...eerst zag je condomi niet veel, maar nu zie ik ze ineens in elke drogist.
|
gebruiken jullie een condoom?
>>nee Zo niet: waarom niet? >>ik ben aan de pil en m'n vriend en ik waren allebei nog maagd. Zo wel: waarom wel? >>niet van toepassing hoe lang doe je erover om in een raletie de condooms aan de kant te zetten? >>wanneer de ander nooit onveilige seks heeft gehad heb ik er geen probleem mee het zonder condoom te doen. Wat doe je als iemand allergisch is voor rubber? >>hehe, dan moet diegene (als hij ooit onveilig seks heeft gehad) zich laten testen op geslachtsziekten en wanneer hij niets onder de leden heeft doen we het gewoon zonder condoom |
![]() |
||
Citaat:
k weet het, ik heb dezelfde fout gemaakt maar ik doe t nu toch maar wel met condoom, want met de pil heb je nog steeds kans dat je zwanger raakt... (ik weet niet meer hoe groot de kans was) maar iig best groot...
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
eerste keer, met condoom miss kittie | 11 | 15-08-2007 11:25 | |
Seksualiteit |