Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-11-2009, 17:10
Ennemi
Ennemi is offline
Hallo mensen,

ik ken een aardige jongen, maar ik heb via via gehoord dat hij al een vriendin heeft. Wat kan ik het beste doen?

X
Advertentie
Oud 29-11-2009, 17:14
Verwijderd
Je huiswerk goed bijhouden, elke dag fruit eten en lief zijn tegen je ouders.

Nee, serieus, waarom zou je iets speciaal moeten doen omdat je op de hoogte bent van het bestaan van een aardige jongen met een vriendin?
Met citaat reageren
Oud 29-11-2009, 17:31
Sade
Sade is offline
Alles kan kapot
Oud 29-11-2009, 21:56
Verwijderd
Ik zou niks bij hem proberen om twee redenen:
1. Hij heeft een vriendin, dus ik denk niet dat hij jou ziet zitten.
2. Iets beginnen met een jongen die een vriendin heeft is niet zo'n goed idee. Ik spreek uit ervaring, er komt een hoop gedoe van en dat is het echt niet waard. Je moet er niet van uitgaan dat hij zijn relatie verbreekt voor jou.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2009, 22:28
Verwijderd
Citaat:
2. Iets beginnen met een jongen die een vriendin heeft is niet zo'n goed idee. Ik spreek uit ervaring, er komt een hoop gedoe van en dat is het echt niet waard. Je moet er niet van uitgaan dat hij zijn relatie verbreekt voor jou.
+ als hij een relatie voor jou verbreekt zou het niet ook kunnen dat hij jouw relatie ook gemakkelijk verbreekt
Met citaat reageren
Oud 29-11-2009, 22:50
MiBe
MiBe is offline
Citaat:
Alles kan kapot
Niet netjes
Oud 29-11-2009, 23:23
Sade
Sade is offline
Citaat:
Niet netjes
Citaat:
Vrouwen zijn net overalls, mouwen te lang en pijpen te kort.
Iets met een pot en een ketel?

Maar goed, ontopic dan. Er zijn zoveel aardige jongens, sommigen hebben een vriendin en andere niet. Als je zo'n jongen nou stiekem heel leuk vindt (want dat heeft ts nog helemaal niet gezegd), dan is het balen als hij al een vriendin heeft. Daarvoor hebben ze dan weer een ander gezegde, iets met vrouwen (of in dit geval mannen) en kerken.
Oud 29-11-2009, 23:34
MiBe
MiBe is offline
Mijn signature is slechts een constatering, dat is iets heel anders dan het aanmoedigen van het wroeten in iemands relatie
Oud 30-11-2009, 05:22
LilyB
LilyB is offline
Gewoon, afblijven.
Oud 30-11-2009, 07:03
Verwijderd
Citaat:
Gewoon, afblijven.
Word.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2009, 09:19
Volk
Volk is offline
Er lopen zoveel mannen rond. Waarom moeilijk doen voor iemand die je niet eens goed genoeg kent om van hem te weten te krijgen dat hij een vriendin heeft?
Met citaat reageren
Oud 30-11-2009, 12:21
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Afblijven inderdaad.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2009, 14:59
simpleasy
simpleasy is offline
waarom willen vrouwen altijd mannen van hun vriendin afpakken?
als ik als man(/jongen) zie dat iemand al bezet is dan vergeet ik haar en zoek ik iemand anders
Met citaat reageren
Oud 30-11-2009, 15:31
MisSunshine
MisSunshine is offline
Beetje not-done om iemand af te pakken..
Met citaat reageren
Oud 30-11-2009, 15:35
MiBe
MiBe is offline
Citaat:
waarom willen vrouwen altijd mannen van hun vriendin afpakken?
als ik als man(/jongen) zie dat iemand al bezet is dan vergeet ik haar en zoek ik iemand anders
Onzin dat alleen vrouwen dat doen. Dat jij het toevallig wel netjes doet geeft lang niet aan dat alle mannen dat doen. Er is ook meerdere malen door jongens gepoogd tot het versieren van mijn vriendin, zeker nu ze weten dat ik een half jaar in Zweden zit zien ze dat als een mooie kans. Gelukkig haalt het bij mijn vriendin niets uit.
Oud 30-11-2009, 18:10
I C U
I C U is offline
Afblijven
Oud 30-11-2009, 19:43
Verwijderd
Trio; hebben jullie gein voor 3
Met citaat reageren
Oud 30-11-2009, 20:47
Verwijderd
stelletje aasgieren zijn wij
Met citaat reageren
Oud 01-12-2009, 10:29
Volk
Volk is offline
Citaat:
Beetje not-done om iemand af te pakken..
Ik geloof niet in afpakken. De persoon kiest er zelf voor zijn huidige partner te verlaten om naar een andere te gaan. Maar het is wel respectloos als je gaat proberen iemands relatie te verpesten.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2009, 16:03
Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Alles kan kapot
Oud 01-12-2009, 16:19
stefishot!!
stefishot!! is offline
Ik heb dat nu ook en ik besteed gewoon geen aandacht meer aan hem( in het soort dat ik hem niet meer leuk vind).
Nu het gerucht gaat dat hij als bij elkaar liegt heb ik aan hem gevraagt: Of het uit was met zijn vriendin. Dat had ik van anderen gehoord.
Zegt hij: goede smoes, omdat jij mij nog leuk vind moet je niet zulke dingen gaan zeggen dat mijn vrienden dat zeggen. Hij zegt nu ook helemaal niks meer tegen mij en hij is zo arrogant dus dan doe ik arrogant terug. Maar het is ook een hele goed vriend van en door dit gebeuren denk ik dat onze vriendschap er aan kapot gaat en dat wil ik niet.

HELPP!! Wat moet ik doen???

ps. Ik wist ook niet dat hij een vriendin had terwijl we wel zulke goede vrienden zij dus dat vind ik ook wel vaag.
Dat moest ik nota bene horen van een jongen die hem niet eens mag
Met citaat reageren
Oud 01-12-2009, 19:02
Daantjer
Daantjer is offline
wachten tot het uit gaat, dan toe happen
Oud 02-12-2009, 05:59
Volk
Volk is offline
Citaat:
Ik heb dat nu ook en ik besteed gewoon geen aandacht meer aan hem( in het soort dat ik hem niet meer leuk vind).
Nu het gerucht gaat dat hij als bij elkaar liegt heb ik aan hem gevraagt: Of het uit was met zijn vriendin. Dat had ik van anderen gehoord.
Zegt hij: goede smoes, omdat jij mij nog leuk vind moet je niet zulke dingen gaan zeggen dat mijn vrienden dat zeggen. Hij zegt nu ook helemaal niks meer tegen mij en hij is zo arrogant dus dan doe ik arrogant terug. Maar het is ook een hele goed vriend van en door dit gebeuren denk ik dat onze vriendschap er aan kapot gaat en dat wil ik niet.

ps. Ik wist ook niet dat hij een vriendin had terwijl we wel zulke goede vrienden zij dus dat vind ik ook wel vaag.
Ik zie niet in hoe je zulke goede vrienden kunt zijn en dan niet kunt weten dat hij een vriendin heeft. Ik denk dat heel die vriendschap een illusie is.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2009, 13:42
Sade
Sade is offline
Citaat:
Ik zie niet in hoe je zulke goede vrienden kunt zijn en dan niet kunt weten dat hij een vriendin heeft. Ik denk dat heel die vriendschap een illusie is.
Een pakketje schroot met een dun laagje chroom
Oud 04-12-2009, 15:42
cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:

Die vriend van jou is geen vriend, maar een player.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-12-2009, 15:48
cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
Een pakketje schroot met een dun laagje chroom
Met citaat reageren
Oud 04-12-2009, 15:52
cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
Dat kan ze doen, maar dat zal ik niet aanraden. Ze moet zich niet jarenlang blindstaren op een jongen met een relatie en ondertussen vergeten dat er ook genoeg leuke jongens zijn zonder een relatie.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2009, 17:20
Verwijderd
Citaat:
Hallo mensen,

ik ken een aardige jongen, maar ik heb via via gehoord dat hij al een vriendin heeft. Wat kan ik het beste doen?

X
the fuck, lees nog eens wat je vraagt
Met citaat reageren
Oud 04-12-2009, 20:43
Verwijderd
Alles kan kapot en zo is het maar
Met citaat reageren
Oud 04-12-2009, 21:18
Batave
Batave is offline
Citaat:
Ik zou een gepast aantal weken wachten tot ze de break-up verwerkt heeft
Oud 05-12-2009, 02:41
Verwijderd
Wat een hoop cocksuckers hier.

Als je verliefd bent op iemand, dan hoor je diegene ook zijn/haar geluk te gunnen. Als zij/hij in een relatie is, dan laat je dat lekker zo tenzij zij/hij overduidelijke signalen geeft dat het nergens heen gaat. Jij, op je tijd, ga je dan afvragen met wat voor individu je te maken hebt als zij/hij zijn/haar relatie op zo makkelijk verbreekt voor iemand anders. Als je dan de persoonlijke factoren hebt afgewogen kan je voor jezelf beslissen of het de juiste keuze is om de knoop door te hakken.

Zolang je maar begrijpt dat twijfel nee betekent en je een bitch bent als je besluit het dan toch te doen.

Je kan wel stoer zeggen dat alles kapot kan, maar hoe kijk jij in die situatie tegen een persoon aan die jouw vriend(in) wil hosselen? Dan is die persoon toch gewoon waardeloos.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2009, 12:26
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
een maandje ofzo, dan zal het wel uit zijn (die leeftijd dan meestal ) en dan is het jou beurt
Met citaat reageren
Oud 06-12-2009, 19:56
tonydyt
tonydyt is offline
gewoon laten gaan, er zijn genoeg leuke gasten!
Oud 06-12-2009, 19:57
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Wat een hoop cocksuckers hier.

Als je verliefd bent op iemand, dan hoor je diegene ook zijn/haar geluk te gunnen. Als zij/hij in een relatie is, dan laat je dat lekker zo tenzij zij/hij overduidelijke signalen geeft dat het nergens heen gaat. Jij, op je tijd, ga je dan afvragen met wat voor individu je te maken hebt als zij/hij zijn/haar relatie op zo makkelijk verbreekt voor iemand anders. Als je dan de persoonlijke factoren hebt afgewogen kan je voor jezelf beslissen of het de juiste keuze is om de knoop door te hakken.

Zolang je maar begrijpt dat twijfel nee betekent en je een bitch bent als je besluit het dan toch te doen.

Je kan wel stoer zeggen dat alles kapot kan, maar hoe kijk jij in die situatie tegen een persoon aan die jouw vriend(in) wil hosselen? Dan is die persoon toch gewoon waardeloos.
Juist.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten