Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Maar goed, ontopic dan. Er zijn zoveel aardige jongens, sommigen hebben een vriendin en andere niet. Als je zo'n jongen nou stiekem heel leuk vindt (want dat heeft ts nog helemaal niet gezegd), dan is het balen als hij al een vriendin heeft. Daarvoor hebben ze dan weer een ander gezegde, iets met vrouwen (of in dit geval mannen) en kerken.
||
Citaat:
|
![]() |
Ik heb dat nu ook en ik besteed gewoon geen aandacht meer aan hem( in het soort dat ik hem niet meer leuk vind).
Nu het gerucht gaat dat hij als bij elkaar liegt heb ik aan hem gevraagt: Of het uit was met zijn vriendin. Dat had ik van anderen gehoord. Zegt hij: goede smoes, omdat jij mij nog leuk vind moet je niet zulke dingen gaan zeggen dat mijn vrienden dat zeggen. Hij zegt nu ook helemaal niks meer tegen mij en hij is zo arrogant dus dan doe ik arrogant terug. Maar het is ook een hele goed vriend van en door dit gebeuren denk ik dat onze vriendschap er aan kapot gaat en dat wil ik niet. HELPP!! Wat moet ik doen??? ps. Ik wist ook niet dat hij een vriendin had terwijl we wel zulke goede vrienden zij dus dat vind ik ook wel vaag. Dat moest ik nota bene horen van een jongen die hem niet eens mag ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat een hoop cocksuckers hier.
Als je verliefd bent op iemand, dan hoor je diegene ook zijn/haar geluk te gunnen. Als zij/hij in een relatie is, dan laat je dat lekker zo tenzij zij/hij overduidelijke signalen geeft dat het nergens heen gaat. Jij, op je tijd, ga je dan afvragen met wat voor individu je te maken hebt als zij/hij zijn/haar relatie op zo makkelijk verbreekt voor iemand anders. Als je dan de persoonlijke factoren hebt afgewogen kan je voor jezelf beslissen of het de juiste keuze is om de knoop door te hakken. Zolang je maar begrijpt dat twijfel nee betekent en je een bitch bent als je besluit het dan toch te doen. Je kan wel stoer zeggen dat alles kapot kan, maar hoe kijk jij in die situatie tegen een persoon aan die jouw vriend(in) wil hosselen? Dan is die persoon toch gewoon waardeloos. |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Verliefd maar hij heeft al vriendin!! EileenLovesYou | 30 | 19-08-2015 23:44 | |
Liefde & Relatie |
Heb jij weleens je liefde/verliefdheid bekend? (aan iemand met een vriend(in)) stout! | 43 | 11-06-2004 15:35 | |
Liefde & Relatie |
Mijn vriend bleek al een vriendin te hebben. Rah Digga | 9 | 20-04-2003 13:24 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op een jongen die al een vriendin heeft.... Nothing | 12 | 11-04-2003 14:45 | |
Liefde & Relatie |
hij is een player Kleine Tulp | 69 | 01-12-2002 19:05 | |
Liefde & Relatie |
Gezoend met iemand die een vriendin heeft... Kronkeltje | 21 | 20-06-2002 12:43 |