Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ik ben wel van mening dat een goed vertrouwen belangrijk is, anders kan het volgens mij nooit stand houden... |
![]() |
|
![]() |
yes yes yes, ben niet de enige die zoveel afstand moet overbruggen,
![]() gister was hij voor een paar uurtjes bij me! en hij heeft me verzekerd dat ik me echt geen zorgen hoef te maken, zijn lieve woorden zeggen me genoeg! ik ga proberen om die onzekerheid maar eens opzij te zetten, en lekker er van genieten! we hebben het er ook welleens over om dichterbij bij elkaar te gaan wonen, gisteren zei hij nog heel lief, *heb je nog een huisje gezien hier in de buurt?* ik stond even verbaast te kijken ![]() maar hij meende het, zo lieff!! nou goed, bedankt dat ik effe mijn verhaal kon doen! ajuus! |
![]() |
|
Als je het vervelend vindt dat hij niet vaak genoeg bij je is, dan is dat volgens mij te bespreken in een relatie. En afstand is zeker te overbruggen, goede afspraken maken helpt daar wel heel erg bij.
Echter, over het 'vreemdgaan' gedeelte. Ik zou het van je afschudden, of in ieder geval het niet vaak openlijk aan hem laten merken. Straks raak je hem kwijt, omdat je teveel verlangt. Wanneer heb je honderd % vertrouwen in hem, en dan bedoel ik niet op het moment dat hij naast je op de bank zit om je te verzekeren dat je de enige ware voor hem bent, tuurlijk vertrouw je hem dan. Ik bedoel meer van wat moet hij doen om jou te laten geloven dat hij niet vreemd zal gaan? |
![]() |
|
![]() |
@keepdreaming,
het is niet de eerste keer dat hij bij mij was, ik denk de 3e keer in 8maanden tijd. vandaar dat ik erover begon dat hij eigenlijk nooit hier naar toe kwam zeg maar! maar eind goed al goed, hij komt en ik heb zelfs met hem erover gesproken waarom hij niet vaker hiernaartoe komt en dat was zijn bedoeling helemaal niet, en nou komt ie aanstaande maandag weer naar me toe omdat we beiden vrij zijn! praten doet gelukkig een hoop ![]() @simoen, ik heb het dus bespreekbaar gemaakt met hem ![]() het is niet zo dat ik continu blijf zeuren tegen hem hoor dat ik welleens denk of zogezegd daar mee zit dat hij vreemd zou gaan. eigenlijk helemaal niet, gewoonweg omdat ik niet de jaloerse vriendin uitwil gaan hangen. en hij kan er weinig aan doen, dat weet ik ook wel. het zit in mijn gedachtes en daar moet ik vanaf zien te komen. maar het is meer gewoon dat als ik bijv een nacht niks van hem hoor, bijv op zaterdag avond en de volgende dag zegt hij lekker uit te zijn geweest,en normaal gesproken smst hij me de hele dag door wat hij aan het doen is, en precies dan zulke avonden niet, dan brengt dat mij soms welleens in onzekerheid. en dan ga ik dingen denken die er waarscheinlijk gewoon niet zijn, en dat stoort me welleens. vandaar dat ik hier mijn verhaal even kwam doen, voor tips of suggesties hoe ik ermee om moet gaan ![]() |
![]() |
|
ik heb ook een lange afstandsrelatie, en ook al vertrouw ik hem, ik vind het nog steeds moeilijk als hij uitgaat ofzo inderdaad. ik heb hem dat uitgelegd en heb hem gevraagd, als hij er aan denkt, of hij mij wil smsen als hij thuis komt. dan heb ik toch wat meer zekerheid dat hij niet dronken in de goot of bij een ander meisje ligt.
en dat vindt hij helemaal niet erg, hij heeft t liefst dat ik het ook doe, want hij kan ook onzeker zijn. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Lange afstand relatie E2001 | 8 | 11-02-2016 12:52 | |
Liefde & Relatie |
LANGE afstand relatie?? mr.kakoii | 18 | 05-09-2009 06:45 | |
Liefde & Relatie |
afstand in een relatie dwight88 | 17 | 07-11-2006 12:48 | |
Liefde & Relatie |
Lange-afstands relatie, wat doe je als het uit gaat? Poor twisted me | 44 | 23-11-2004 15:11 | |
Liefde & Relatie |
Lange afstand relatie?? Sorcha-Solar | 33 | 28-07-2003 19:57 | |
Liefde & Relatie |
lange-afstands relatie, werkelijk mogelijk? whizzer | 23 | 27-08-2002 11:54 |