Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-03-2010, 18:52
DemiInLove
DemiInLove is offline
Ja de titel zegt he al XD
Oud 12-03-2010, 18:56
Verwijderd
Hoe doet hij enzoo? Als ik ene meisje leuk vind doe ik altijd heel raar bij een meisje, en weet ik nooit wat ik moet doen. Zeg eens wat hij allemaal doet bij je, wat hij bijv. niet bij vrienden of andere meisjes doet.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2010, 19:31
miseryboy
miseryboy is offline
Gewoon net als op tv series,jongens doen druk enzo...

WOW nog nooit zo iets over mijzelf gezecht!
Met citaat reageren
Oud 12-03-2010, 19:37
Verwijderd
Doe er eens een klapke mee, dan merk je wel of het klikt
Met citaat reageren
Oud 12-03-2010, 21:37
Verwijderd
Citaat:
Ja de titel zegt he al XD
Naar je kijken, naar je lachen. Hij zal proberen contact zoeken maar dat kan ook op een negatieve manier.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2010, 21:43
Verwijderd
Als je er goed uitziet vindt een jongen je leuk.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2010, 21:05
Moar
Moar is offline
Naar je kijken, naar je lachen. Hij zal proberen contact zoeken maar dat kan ook op een negatieve manier
wat bedoel je met "ook op een negatieve manier" je slaan of irriteren???
Met citaat reageren
Oud 15-03-2010, 21:10
Anoniem_Dude
Anoniem_Dude is offline
Lol er zitten een paar prut antwoorden tussen, ik *ja ik ben een jongen* zou oog contact houden maar niet zo erg dat het akkward word.. toch zijn er soms jongen die niet eens merken dat ze dat doen.. hij zal op veel manieren contact te zoeken.. en als je hem leuk vindt zou je ook contact moeten zoeken als een jongen je leuk vindt wilt hij ook weten als jij hem leuk vindt.. maar ga niet gelijk elke detail vertellen *denk dat je dat ook niet van plant bent maar oke* van hoe je hem leuk vindt heeft een meisje een keer gedaan.. en ook nog zo overdreven dat ik geen interesse meer had in haar..
Met citaat reageren
Oud 16-03-2010, 16:32
Moar
Moar is offline
ja maar ik snap niet hoe een jonge contact kan zoeken op een negatieve manier ??!
Met citaat reageren
Oud 16-03-2010, 19:50
Verwijderd
de jongen waar ik op verliefd ben praat bijna niet tegen mij maar met andere meisjes wel en vorig jaar praate hij ook hele makkelijk tegen mij betekend dit dat hij misschien verliefd op mij is ????
Met citaat reageren
Oud 16-03-2010, 19:55
Verwijderd
Citaat:
de jongen waar ik op verliefd ben praat bijna niet tegen mij maar met andere meisjes wel en vorig jaar praate hij ook hele makkelijk tegen mij betekend dit dat hij misschien verliefd op mij is ????
Misschien. Of hij vindt je een klerewijf.

Zoek naar andere aanwijzingen die je hypothese bevestigen of ontkennen.
Kijk hem eens aan als hij niet kijkt, net zo lang blijven kijken tot hij ziet dat jij hem aankijkt. Dan zijn reactie: kijkt hij weg, negeert ie je of doet hij net alsof je niet bestaat?
Met citaat reageren
Oud 17-03-2010, 14:09
Verwijderd
Misschien. Of hij vindt je een klerewijf.

Hij vind me geen klerewijf, want af en toe zegt hij wat dan kijk ik hem aan in zijn ogen en dan kijken we zo'n 2 sec en dan zien je dat hij en ik wat zenuwachtig worden en wegkijken HIj is zooo LEUK
Met citaat reageren
Oud 17-03-2010, 14:58
Verwijderd
Citaat:
Als je er goed uitziet vindt een jongen je leuk.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2010, 16:53
Moar
Moar is offline
gast wrm beantwoord niemand mijn vraag : hoe kan iemand op een negatieve manier contact met je zoeken, omdat hij je leuk vind??
Met citaat reageren
Oud 17-03-2010, 16:56
Scoot
Scoot is offline
Citaat:
gast wrm beantwoord niemand mijn vraag : hoe kan iemand op een negatieve manier contact met je zoeken, omdat hij je leuk vind??
Nooit van het gezegde "meisjes plagen is zoentjes vragen" gehoord?

@TS,

Zo'n vraag kun je niet in de algemeenheid beantwoorden. Zonder wat specifieke details is hier niet goed antwoord op te geven.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2010, 17:01
Moar
Moar is offline
ja maar gast wat is plagen: uitschelden en irriteren?
Met citaat reageren
Oud 17-03-2010, 17:12
Scoot
Scoot is offline
Citaat:
ja maar gast wat is plagen: uitschelden en irriteren?
Wat een onhandig geformuleerde vraag.

Met "uitschelden" bedoel je neem ik aan dat de jongen het meisje een beetje plagerige namen geeft. Overigens totaal niet hetzelfde als uitschelden. Plagerig "jij bent dom" zeggen, of iets dergelijks. Als je nog steeds geen idee hebt wat ik met 'plagerig' bedoel, zou ik deze aanpak maar niet proberen als ik jou was.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2010, 18:20
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 24-03-2010, 12:12
Rysair
Rysair is offline
Citaat:
Nee dat betekent niet dat hij 'verliefd' op je is, maar het kan wel zo zijn. Sommige jongens kijken de kat uit de boom, sommigen stappen zo op een meisje af. Het kan best zijn dat de jongen die jij leuk vind, je vorig jaar ook al leuk vond maar het toen niet durfde te vragen. Het beste lijkt me om op msn elkaar meer te spreken, dan gaat het in het algemeen ook makkelijker in gesprekken op school. Tip: jongens vinden het leuk als je plagerig doet. Niet op een kattige manier natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2010, 18:39
Verwijderd
Rysair HEEL erg bedankt aan die tip heb ik wat THANKS!!!! (NIET sarcastisch bedoelt)))))
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten