Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-09-2010, 00:22
Lemar
Lemar is offline
Nou, ik heb ook soms neigingen om een meisje in me klas te pakken en gewoon lekker vrijen. het enige probleem is ze ziet me niet eens staan en ik durf niet met haar te praten. Komt ze zo de volgende dag met leggings(echt lekker), kort rokje en hoge hakken naar school. Man ik wil haar gewoon pakken.. Maar ze ziet me niet staan. Heeft iemand misschien nog tips?

Laatst gewijzigd op 30-09-2010 om 09:51. Reden: Niet, niet Neit.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-09-2010, 07:50
Verwijderd
Ja, dat deze post gewoon in een eigen topic hoort te staan, en ook niet op Seks, maar beter op L&R past. Dus, post afgesplitst en als topic naar L&R verplaatst.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2010, 07:58
Verwijderd
Ja stoppen. Ik zou haar sowieso niet zomaar pakken, bij geen 1 meisje. En als ze je niet ziet staan dan moet je er gewoon helemaal mee stoppen. Het is kansloos.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2010, 08:53
FluffyKitten
FluffyKitten is offline
Citaat:
Nou, ik heb ook soms neigingen om een meisje in me klas te pakken en gewoon lekker vrijen. het enige probleem is ze ziet me neit eens staan en ik durf niet met haar te praten. Komt ze zo de volgende dag met leggings(echt lekker), kort rokje en hoge hakken naar school. Man ik wil haar gewoon pakken.. Maar ze ziet me neit staan. Heeft iemand misschien nog tips?
Minder films kijken waarbij mannen gewoon opeens de vrouw pakken
Oud 29-09-2010, 09:11
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
En er niet vanuit gaan dat je haar uberhaubt zomaar zou kunnen 'pakken'. Wat dacht je van eerst een praatje met haar maken, of is dat te ouderwets voor je?
Oud 29-09-2010, 10:20
hookee
hookee is offline
"Gewoon pakken" klinkt als "verkrachten", ik zou als ik jou was mijn hormonen proberen in toom te houden, anders zit je in no-time in een heropvoedingskamp (om aan de gevolgen voor het meisje maar niet te denken)
Als ze geen interesse toont mag je verder dromen maar niet aankomen !
Als ze wel interesse toont mag je ook dromen, ZIJ bepaalt of laat toe wanneer er wat gebeurt.
Maar gezien je geschatte leeftijd van 14 zou ik sowieso nog een jaartje of 2 wachten.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2010, 22:54
Verwijderd
Citaat:
"Gewoon pakken" klinkt als "verkrachten", ik zou als ik jou was mijn hormonen proberen in toom te houden, anders zit je in no-time in een heropvoedingskamp (om aan de gevolgen voor het meisje maar niet te denken)
Als ze geen interesse toont mag je verder dromen maar niet aankomen !
Als ze wel interesse toont mag je ook dromen, ZIJ bepaalt of laat toe wanneer er wat gebeurt.
Maar gezien je geschatte leeftijd van 14 zou ik sowieso nog een jaartje of 2 wachten.
QFT
Maareh als zij er klaar voor zou zijn en jij niet bepaal jij het hè!
Met citaat reageren
Oud 30-09-2010, 01:02
hookee
hookee is offline
Citaat:
QFT
Maareh als zij er klaar voor zou zijn en jij niet bepaal jij het hè!
Uiteraard, dit was dan ook gericht aan de topicstarter, die er blijkbaar helemaal klaar voor is...
Met citaat reageren
Oud 30-09-2010, 09:54
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Als je haar echt leuk vindt (en dan bedoel ik haar innerlijk) probeer dan gewoon eens over koetjes en kalfjes te praten en haar te leren kennen; en kijk dan of het iets kan worden.
Als je haar alleen lichamelijk zit zitten dan zou ik gewoon je hormonen in bedwang houden en wachten tot je een echt speciaal iemand tegenkomt.
Sowieso kan wat respectvoller over het andere geslacht denken geen kwaad.

Offtopic: Dit topic kan de verkeerde kant uit gaan dus ik houd het in de gaten
Oud 30-09-2010, 14:17
Verwijderd
WTF hoezo respect voor vrouwen? Meiden zijn niet zomaar dingen om te "pakken". Je moet respect voor vrouwen hebben. Geen wonder dat ze je niet ziet staan. Ga maar eerst respect leren hebben......
Met citaat reageren
Oud 30-09-2010, 15:03
Verwijderd
Denkt nou iedereen echt dat die gast ook echt dat meisje wil aanranden? Het is gewoon zijn manier om te zeggen dat ie opgewonden van d'r raakt.

OT: Maak eens een praatje met haar.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2010, 15:42
Verwijderd
De TS is 13 jaar.

Je hebt blijkbaar last van je hormoontjes. Dit zijn beestjes in je lijf die bijvoorbeeld opgewonden maken als je iets aantrekkelijks ziet.

Ik zou nog maar een paar jaar wachten met het "pakken" van iemand, zowiezo is dat niet echt een juiste instelling.

Verder, als ze je al helemaal niet ziet staan probeer dan op te vallen bij haar, lukt het niet. Geef het dan op.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2010, 18:07
Verwijderd
Citaat:
Denkt nou iedereen echt dat die gast ook echt dat meisje wil aanranden? Het is gewoon zijn manier om te zeggen dat ie opgewonden van d'r raakt.

OT: Maak eens een praatje met haar.
Opgewonden van iemand raken hou je toch voorjezelf? of heb ik dat nou fout...?
Met citaat reageren
Oud 30-09-2010, 19:28
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
Opgewonden van iemand raken hou je toch voorjezelf? of heb ik dat nou fout...?
Dat hoeft niet per se hoor; maar het is meer het taalgebruik wat iets genuanceerder kan.
Oud 30-09-2010, 21:13
Verwijderd
Citaat:
Dat hoeft niet per se hoor; maar het is meer het taalgebruik wat iets genuanceerder kan.
Ok... Maar toch... Eigenlijk vraagt hij hoe hij haar overkan krijgen om met em te neuken... Ik vind dat dat niet kan maarja.. Thats just me
Met citaat reageren
Oud 30-09-2010, 21:34
Girl-Lara
Girl-Lara is offline
Ben jij wel helemaal lekker
meisjes zijn niet om te pakken?
Met citaat reageren
Oud 30-09-2010, 22:53
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
Ok... Maar toch... Eigenlijk vraagt hij hoe hij haar overkan krijgen om met em te neuken... Ik vind dat dat niet kan maarja.. Thats just me
Jij zegt dat je opwinding moet verbergen, daar ben ik het niet 100% mee eens; Ik ben het er wel mee eens dat hij niet alleen haar in bed moet proberen te krijgen.
Oud 01-10-2010, 17:56
Verwijderd
Citaat:
Jij zegt dat je opwinding moet verbergen, daar ben ik het niet 100% mee eens; Ik ben het er wel mee eens dat hij niet alleen haar in bed moet proberen te krijgen.
ok begrijp et
Met citaat reageren
Oud 04-10-2010, 17:37
LW
LW is offline
Heb is een beetje respect please....
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten