Advertentie | |
|
![]() |
|
"Gewoon pakken" klinkt als "verkrachten", ik zou als ik jou was mijn hormonen proberen in toom te houden, anders zit je in no-time in een heropvoedingskamp (om aan de gevolgen voor het meisje maar niet te denken)
Als ze geen interesse toont mag je verder dromen maar niet aankomen ! Als ze wel interesse toont mag je ook dromen, ZIJ bepaalt of laat toe wanneer er wat gebeurt. Maar gezien je geschatte leeftijd van 14 zou ik sowieso nog een jaartje of 2 wachten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maareh als zij er klaar voor zou zijn en jij niet bepaal jij het hè! |
![]() |
|
Als je haar echt leuk vindt (en dan bedoel ik haar innerlijk) probeer dan gewoon eens over koetjes en kalfjes te praten en haar te leren kennen; en kijk dan of het iets kan worden.
Als je haar alleen lichamelijk zit zitten dan zou ik gewoon je hormonen in bedwang houden en wachten tot je een echt speciaal iemand tegenkomt. Sowieso kan wat respectvoller over het andere geslacht denken geen kwaad. ![]() Offtopic: Dit topic kan de verkeerde kant uit gaan dus ik houd het in de gaten
|
Verwijderd
|
De TS is 13 jaar.
Je hebt blijkbaar last van je hormoontjes. Dit zijn beestjes in je lijf die bijvoorbeeld opgewonden maken als je iets aantrekkelijks ziet. Ik zou nog maar een paar jaar wachten met het "pakken" van iemand, zowiezo is dat niet echt een juiste instelling. Verder, als ze je al helemaal niet ziet staan probeer dan op te vallen bij haar, lukt het niet. Geef het dan op. |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Meisje op school Midge123 | 9 | 04-11-2013 14:27 | |
Liefde & Relatie |
Mooi meisje op school, hoe vraag ik haar twitter? djdamian1999 | 13 | 24-03-2013 18:18 | |
Psychologie |
Geen vrienden en niet populair op school Retroflex | 12 | 04-10-2011 08:50 | |
Algemene schoolzaken |
meisje overleden bij ons op school :( Verwijderd | 114 | 28-01-2004 09:20 | |
Liefde & Relatie |
Meisje op wie m'n beste vriend verliefd is vindt mij leuk (verhaal) Xerxes | 4 | 27-04-2003 17:48 | |
Psychologie |
Dip, ruzie willen met iedereen, maar dan alleen op school.... Parlaatje | 14 | 04-04-2003 17:25 |