Advertentie | |
|
![]() |
|
Zelfs bij een goede relatie zijn er nadelen. Bijv. een schoonfamilie of andere bezoeken die je liever niet doet, nooit eens die knappe meid/vent kunnen zoenen zonder vreemd te gaan, etc.
||
Citaat:
De voordelen die het niet hebben van een relatie mij op dit moment opleveren zijn de rust en ruimte voor jezelf. Nadelen spreken voor zich denk ik zo ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() En rust en ruimte voor mezelf heb ik overigens ook gewoon, dus dat vind ik ook geen issue. |
![]() |
||
Citaat:
Behalve het vreemdgaan natuurlijk ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Uiteraard ben ik het ermee eens dat mijn voorbeelden insignificante dingen zijn binnen een relatie. Maar zeggen dat er alléén maar voordelen en geen nadelen aan een goede relatie zitten is ongeloofwaardig. Mensen die dat beweren geloven zichzelf niet eens.
|
Ik heb een hele goeie relatie, maar wel met als nadeel dat we 800 km uit elkaar wonen en het veel meer tijd/geld kost dan wanneer we bij elkaar om de hoek hadden gewoond. Wat als voordeel heeft dat als we bij elkaar zijn het misschien wel beter is dan wanneer we elkaar elke dag zouden zien.
Waarmee ik wil zeggen dat iedere relatie opzich zn voor en nadelen heeft en dat t dus per persoon/relatie verschilt
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Voor mij geldt ook dat de afstand een duidelijk nadeel is, vooral omdat ik tijd en geld kwijt ben aan reizen. Maar aan de relatie zelf zitten geen nadelen, nee.
*denkt even na* Ja, wel, ik vind het ergens wel een nadeel dat hij zo veel invloed heeft op mijn stemming. Ik vind het irritant dat ik echt van streek kan zijn als (ik denk dat) hij bozig is op mij, vooral als hij dan ver weg is en we het niet meteen uit kunnen praten. Dat zit in zekere zin in mij en niet in een relatie, want ik kan dat ook bij vrienden en zelfs onbekenden, maar bij relaties is dat wel sterker natuurlijk omdat je zo close bent en verliefd bent. Ik vind het altijd wel prettig om emotioneel helemaal onafhankelijk te zijn ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Nadeel: Je moet er veel tijd en moeite in steken
Voordeel: als vent kun je er later wat anders in steken dan alleen tijd en moeite Nadeel: Je zit altijd aan de ander vast, je kan niet zo maar met een ander gaan neuqen Voordeel: Dan zijn jullie dus er altijd voor elkaar Nadeel: De ander wil je haar/zijn eigen gewoontes opleggen Voordeel: Het is het allemaal waard, geen enkel nadeel weegt op tegen de voordelen
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
eigenlijk was dat eerste gewoon een beetje sarcastisch bedoeld en ik zei ook dat het niet allemaal om seks draait, het draait om het bij elkaar zijn, maar ff puur uit Freuds manier van denken, ja het draait allemaal om seks, alles voor de voortplanting, daar zoek je de geschikte persoon voor, dat heet liefde, maarja ik wil eigenlijk ook alleen maar bij mijn vriendin zijn, en dan draait het niet om seks voor de persoon ik
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Kerel... je bent 15 dan ben je nog geen kerel geloof ik. Maar ik ben het met je eens dat seks niet alles is in een relatie...
|
Voordeel is dat je niet alleen staat voor problemen. Er is altijd op wie je kunt steunen. Vind ik echt belangrijk! Ik ben het vooral eens met deze post over relatie voordelen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
ik ben het beu fotj_undercover | 7 | 14-01-2010 23:49 | |
Liefde & Relatie |
goede relatie? bernard52 | 15 | 20-01-2008 16:13 | |
Verhalen & Gedichten |
Er was eens / In den beginne heldine | 4 | 21-09-2006 20:49 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[STELLING] De nadelen van een verzorgingsstaat zijn groter dan de voordelen. Verwijderd | 110 | 21-09-2006 00:04 | |
Liefde & Relatie |
2 jongens leuk, met de 1 heb ik een relatie.. Rancid Girl | 7 | 18-06-2002 20:40 | |
Liefde & Relatie |
The Lovestory bracelance | 15 | 13-03-2002 15:11 |