Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik vraag het mij ook regelmatig af en niet alleen mijn relatie maar ook mijn werk, mijn leven zoals het nu gaat. Maar zolang ik wel (ruimschoots overwegend) gelukkig ben ga ik er niet een prutsen. Don't fix what ain't broken. Ik denk ook dat het nomaal is :j
||
Citaat:
Maar om antwoord op je vraag te geven, ik denk niet zo zeer dat het bij een ander per definitie beter is, het zou anders zijn. Elke relatie, als je daar op terug kijkt, heeft zijn voor en nadelen, aan het ene meisje is dit leuker en aan het andere was dat leuker. Als je je niet goed meer voelt in je huidige relatie moet je er aan werken of er mee stoppen maar om het nou uit te maken omdat je denkt dat het met iemand anders misschien beter zou kunnen zijn is in mijn ogen een domme zet.
|
Verwijderd
|
Ik heb er zelf in mijn relatie eigenlijk totaal geen last van (wel over andere dingen in mijn leven), maar denk dat het je relatie wel erg wiebelig maakt als je bij iedere ruzie of onenigheid gaat twijfelen aan de gehele relatie. Ik ben er toch wel van overtuigd dat je juist de vervelende dingen moet kunnen hebben, juist merken dat iemand je ondanks een ruzie nog net zo leuk en lief vindt als anders schept een hele sterke basis denk ik zelf.
Ik kan me echter wel heel goed voorstellen dat je twijfelt hoor, dat je je afvraagt of dit het is en hoe het zou zijn met anderen. Als je om die reden zou stoppen met je relatie, loop je echter wel het risico dat je er juist achter komt dat de relatie die je had al zo goed was als een relatie kan zijn en ben je het kwijt. Ik zou er in jouw plaats toch over praten met je vriendin, wellicht zit zij weleens met hetzelfde gevoel. Ook kan het misschien helpen om eens, buiten je relatie om, na te gaan wat je wilt van je leven en daarvoor te gaan. De focus een beetje verleggen en benadrukken dat het mogelijk is gewoon je eigen leventje te leiden, ook mét relatie! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
probleem in langdurige relatie MinnieM | 28 | 11-01-2008 18:44 | |
Liefde & Relatie |
Goede relatie -(L)- | 5 | 22-05-2006 12:50 | |
Liefde & Relatie |
Goede relatie Jane says | 18 | 23-02-2006 20:24 | |
Liefde & Relatie |
Weer een relatie met haar? Onzeker en een geschiedenis Tadaada | 8 | 02-05-2005 15:43 | |
Liefde & Relatie |
Aantal maand goede relatie, toch verlangen naar.. ich_bin_ich | 27 | 16-04-2005 01:41 | |
Liefde & Relatie |
Voor een goede relatie met vriend is vader belangrijker dan moeder... Gothic | 9 | 15-06-2002 13:33 |